2886
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 752 Inlägg
27 maj 2008
bmw525tds skrev:
mr_singel skrev:
bmw525tds skrev:
jo men  någon mer borde det ju kanske kunna komma? alla är väl inte upptagna?

jag kommer dit också...

fint att dte  kommer en till:) ska bli kul att träffa er 3 iaf.

Du anar inte!wink Men tycker allt att lite fler kan komma hit då!smile Är ju oxå RixFM-festival i Lkpg sen om man ska in dit o härja lite...?cool Är det nån/några som ska till Anderstorp förresten nu på lördag? är lite sugen på o dra dit...smile
Senast redigerat av Kalle_Ponken (27 maj 2008)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
bmw525tds skrev:
mr_singel skrev:

jag kommer dit också...

Du anar inte!wink Men tycker allt att lite fler kan komma hit då!smile Är ju oxå RixFM-festival i Lkpg sen om man ska in dit o härja lite...?cool Är det nån/några som ska till Anderstorp förresten nu på lördag? är lite sugen på o dra dit...smile

Jaaa, du kan ju anmäla mig till det med som med allt annat tongue  fyyyy Kalle....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Tobbe87 skrev:
WeDo skrev:
En del som hoppat av... Av div. anledningar... Väntar svar från några till innan listan uppdateras smile   Hur är det med er andra, Är semester och allt sånt klart ?

Hmm "väntar svar från några än" ska man svara igen eller? blev inte riktigt klok på det.. är inte inne mkt jobbar röven av mig just nu och det blev ju inte mindre att göra när en av chaufförerna bröt armen förra helgen heller:S...

Snart ordnat=) skulle jag inte få sem så sjukskriver jag ändå mig så han har inget val xD

Neee, det gäller nya deltagare som blivit tillfrågade.. så det är lungt tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
27 maj 2008
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
bmw525tds skrev:

Jaaa, du kan ju anmäla mig till det med som med allt annat tongue  fyyyy Kalle....

Haha ja har då fan inte anmält dig till nått!tongue Alla dess falska anklagelser hela tiden...sad

2 644 Inlägg
27 maj 2008
Det här blir ju skitkul smile

Tur att inte lotta eller nån annan börjat prata om norge än :$ lalallaa..

allt är bra med er då ? smile

Johan Lindgren

3 390 Inlägg
28 maj 2008
Trådstartare
56 dagar och 33 minuter kvar smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 maj 2008
Lindgren_ skrev:

tongue...nån ska få spela garanterat poker med oss tjejer och vem kan det vara..jo den lilla söta Lindgren som tycks ha världens otur i poker och som straff så sprang han minsann runt i kallingar på norsk gatebil nu i helgen som var...ge inte grabben öl...han springer o pissar var o varannan minut...vi tjejer kommer ha ensam rätt över lindgren i poker...vi tar en av stugorna och låser dörrarna och släpper ut han när straffet e dags...asg..

Nu e det inte långt kvar!!!!!!!inget man längtar då tongue...men först ska vi andra klara av Gatebil,så har jag en månad på mig sen och laga front inför touren tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Haha ja har då fan inte anmält dig till nått!tongue Alla dess falska anklagelser hela tiden...sad

Ja du,du vet inte alls vad han snackar om va????hörde honom själv anmäla sig dit...asg

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
28 maj 2008
okej då pixar jag kalle för att spela stripp poker med. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Low is a lifestyle
956 Inlägg
28 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:

Jag kommer va i anderstorp.. big_smile

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

2 644 Inlägg
28 maj 2008
theangel6 skrev:
Lindgren_ skrev:

tongue...nån ska få spela garanterat poker med oss tjejer och vem kan det vara..jo den lilla söta Lindgren som tycks ha världens otur i poker och som straff så sprang han minsann runt i kallingar på norsk gatebil nu i helgen som var...ge inte grabben öl...han springer o pissar var o varannan minut...vi tjejer kommer ha ensam rätt över lindgren i poker...vi tar en av stugorna och låser dörrarna och släpper ut han när straffet e dags...asg..

Nu e det inte långt kvar!!!!!!!inget man längtar då tongue...men först ska vi andra klara av Gatebil,så har jag en månad på mig sen och laga front inför touren tongue

hahahaha ja ensam i en stuga låter ju bra smile haha kan säga att hälften av gångerna jag sprang var för att jag ville slippa en viss kille som jämt kom in i tältet som var helt jävla vräng i skallen och trodde jag var hans bästa kompis.. han ahde ett medfött fel inne i bollen.. han var säkert inget jobbig..

Johan Lindgren

2 283 Inlägg
29 maj 2008
För att vara lite Topic nu.

Jag undrar när vi ska börja göra reklam för denna touren och så då det inte är alls långt kvar?
När ska vi betala in till alla stugorna eller det blir senare?
Finns det tillgång till tvätt på alla sovställena?

Tycker att vi behöver börja arrangera detta lite, säg till om ni behöver hjälp så försöker jag.

//Pikey

R.I.P. Michael Jackson!

Rälspilot
391 Inlägg
29 maj 2008
Jag undrar samtidigt - för att spinna vidare på det Pikey skrev - om det finns någon som lider av sjuk tvättmani? Jag kan tänka mig att låna ut Vetten för tvättning, anhaltsvis. wink

118 Inlägg
29 maj 2008
Pikey skrev:
För att vara lite Topic nu.

Jag undrar när vi ska börja göra reklam för denna touren och så då det inte är alls långt kvar?
När ska vi betala in till alla stugorna eller det blir senare?
Finns det tillgång till tvätt på alla sovställena?

Tycker att vi behöver börja arrangera detta lite, säg till om ni behöver hjälp så försöker jag.

//Pikey

tycker också att vi ska ta tag i det nu! lappar med info om touren och när den kommer till dom olika städerna man kan börja sätta upp. lappar som ska va till alla bilarna med info och ett nummer så folk kan rösta, men om någon som är grym på PS kan göra några förslag hade ju det varit grymt. eller?
är det någon som har kollat med pokaler nått, ja skulle kunna göra det om det inte är någon annan?

Rock´N Roll

1 752 Inlägg
29 maj 2008
Madland skrev:
Jag undrar samtidigt - för att spinna vidare på det Pikey skrev - om det finns någon som lider av sjuk tvättmani? Jag kan tänka mig att låna ut Vetten för tvättning, anhaltsvis. wink

Är väll lite av en puttsbög, speciellt när det gäller svarta bilar:P Så jag kan anmäla mig till det ev, kan ta med mig specialvax o grejjer för mörka lacker...men det kommer o kosta minst en åktur när du gasar på "lite" med bettan:D

Rälspilot
391 Inlägg
30 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Madland skrev:

Är väll lite av en puttsbög, speciellt när det gäller svarta bilar:P Så jag kan anmäla mig till det ev, kan ta med mig specialvax o grejjer för mörka lacker...men det kommer o kosta minst en åktur när du gasar på "lite" med bettan:D

Lätt, deal! Gasning är det inga problem att ordna. big_smile

2 283 Inlägg
30 maj 2008
Madland skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Madland skrev:

Då åker jag gärna med en runda med wink

R.I.P. Michael Jackson!

Rälspilot
391 Inlägg
30 maj 2008
Pikey skrev:
Madland skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Då åker jag gärna med en runda med wink

Kommer du också att skrubba flugor från min bil sen då? wink

Administratör
11 968 Inlägg
30 maj 2008
Tourdekaler är på gång...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

3 390 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
chrizz skrev:
Tourdekaler är på gång...

Nice smile  Vad blir det för storlek ?

Sök