3634
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Your Dream My Reality
219 Inlägg
30 maj 2008
chrizz skrev:
Tourdekaler är på gång...

Va fan sjysst vilken blev dett? :D

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

Administratör
11 967 Inlägg
30 maj 2008
WeDo skrev:
chrizz skrev:

Nice smile  Vad blir det för storlek ?

Det vet jag inte, jag ska få två st prov idag som är ca 40 cm breda och 14 cm höga.

Ska sätta de på bilen och lägga upp lite bilder här sen. De jag får idag blir i krom, men jag tänkte göra de i några olika färger, eller eventuellt kanske bara vitt så man kan sätta de på rutorna... bara en färg är helt klart mest ekonomiskt iallafall smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

3 390 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
chrizz skrev:
WeDo skrev:
chrizz skrev:

Nice smile  Vad blir det för storlek ?

Det vet jag inte, jag ska få två st prov idag som är ca 40 cm breda och 14 cm höga.

Ska sätta de på bilen och lägga upp lite bilder här sen. De jag får idag blir i krom, men jag tänkte göra de i några olika färger, eller eventuellt kanske bara vitt så man kan sätta de på rutorna... bara en färg är helt klart mest ekonomiskt iallafall smile

Vitt är väl att föredra.... Då det ska synas smile  Sen att det blir billigare är ju en fördel smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Administratör
11 967 Inlägg
30 maj 2008
Det blev inga dekaler idag, strul med filformatet.... (??)

Men jag lägger upp en bild här på hur jag hade tänkt mig det. Som sagt, utskuren och enfärgad dekal (samma typ som de vanliga garaget-dekalerna alltså).

https://www1.garaget.org/gallery/archive/2/360370_5ij83u.jpg
Tour-dekalen 2008 ??

2 283 Inlägg
30 maj 2008
Najs! När får man dessa ? smile

R.I.P. Michael Jackson!

Administratör
11 967 Inlägg
30 maj 2008
Så snart som möjligt tänkte jag smile

2 283 Inlägg
30 maj 2008
Najs smile Så kan man ju göra reklam i tid innan big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
30 maj 2008
hade de inte vart bättre om de e tvärtom med svart och vitt?? enar att de synst ju inte speciellt bra om man sätte en svart dekal på tonade rutor.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Administratör
11 967 Inlägg
30 maj 2008
akakaboto skrev:
hade de inte vart bättre om de e tvärtom med svart och vitt?? enar att de synst ju inte speciellt bra om man sätte en svart dekal på tonade rutor.

Den är utskuren. Det som är svart på exempelbilden är antingen silver, svart, vitt, krom eller nått sånt, och det vita är ingenting...

1 779 Inlägg
30 maj 2008
chrizz skrev:
akakaboto skrev:

Den är utskuren. Det som är svart på exempelbilden är antingen silver, svart, vitt, krom eller nått sånt, och det vita är ingenting...

aah okej då e jag med smile

men de såg skit bra ut iaf

2 283 Inlägg
30 maj 2008
Så bakgrunden är genomskinlig eller existerar ingen bakgrund?

R.I.P. Michael Jackson!

Administratör
11 967 Inlägg
30 maj 2008
Pikey skrev:
Så bakgrunden är genomskinlig eller existerar ingen bakgrund?

Hur många gånger måste jag skriva utskuren? tongue

3 722 Inlägg
30 maj 2008
nästa år kan ni kanske köra genom skåne också.?

Avstängd
1 557 Inlägg
30 maj 2008
Fasen hade vart kul o åka med men får vänta tills nästa år o hoppas på att jag fåttgrejer till bilen då hmm

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Saaboholic
3 129 Inlägg
30 maj 2008
Gah, ber till bilgudarna att jag får mina grejer i tid och att nån bangar så man kommer in som siste man eller något dylikt tongue
Senast redigerat av hedley (30 maj 2008)

"Liberty of thought is the life of the soul"

3 390 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
chrizz skrev:

Men jag lägger upp en bild här på hur jag hade tänkt mig det. Som sagt, utskuren och enfärgad dekal (samma typ som de vanliga garaget-dekalerna alltså).

http://www1.garaget.org/gallery/archive/2/360370_5ij83u.jpg
Tour-dekalen 2008 ??

Det där blev ju riktigt bra... Klart och tydligt smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
30 maj 2008
Madland skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Madland skrev:
Jag undrar samtidigt - för att spinna vidare på det Pikey skrev - om det finns någon som lider av sjuk tvättmani? Jag kan tänka mig att låna ut Vetten för tvättning, anhaltsvis. wink

Är väll lite av en puttsbög, speciellt när det gäller svarta bilar:P Så jag kan anmäla mig till det ev, kan ta med mig specialvax o grejjer för mörka lacker...men det kommer o kosta minst en åktur när du gasar på "lite" med bettan:D

Lätt, deal! Gasning är det inga problem att ordna. big_smile

Fan vad najs!big_smile slänger jag med polermaskinen med då så det blir rejält!big_smile Kan även lånas ut till andra om man frågar snällt...cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
chrizz skrev:
Så snart som möjligt tänkte jag smile

Saken är ju den att då kan ju folk få dekaler som kanske hoppar av touren... Och dekalen är ju biljetten till t.ex Mantorp m.m... Vet inte hur man löser det då jag också hellst vill skylta lite med touren innan såklart....

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
30 maj 2008
chrizz skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/archive/2/360370_5ij83u.jpg
Tour-dekalen 2008 ??

Bra jobbat, riktigt snygg... cool

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

1 779 Inlägg
31 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Madland skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Är väll lite av en puttsbög, speciellt när det gäller svarta bilar:P Så jag kan anmäla mig till det ev, kan ta med mig specialvax o grejjer för mörka lacker...men det kommer o kosta minst en åktur när du gasar på "lite" med bettan:D

Lätt, deal! Gasning är det inga problem att ordna. big_smile

Fan vad najs!big_smile slänger jag med polermaskinen med då så det blir rejält!big_smile Kan även lånas ut till andra om man frågar snällt...cool

du ka nfå putsa lite på min med hjärtat big_smile

Sök