4397
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

OEM <3
6 957 Inlägg
31 maj 2008
Ja gav ju upp hoppet om att vara med direkt när ja såg kriterierna när tråden startades tongue
Men...ja såg att de skulle stannas mellan Gbg å Mariestad, vrf inte biltema i Skövde, Jula i Skara typ?
Så man får se ledet av bilar smile

OEM <3

Rälspilot
391 Inlägg
31 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Madland skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Är väll lite av en puttsbög, speciellt när det gäller svarta bilar:P Så jag kan anmäla mig till det ev, kan ta med mig specialvax o grejjer för mörka lacker...men det kommer o kosta minst en åktur när du gasar på "lite" med bettan:D

Lätt, deal! Gasning är det inga problem att ordna. big_smile

Fan vad najs!big_smile slänger jag med polermaskinen med då så det blir rejält!big_smile Kan även lånas ut till andra om man frågar snällt...cool

Låter toppen. big_smile

Rälspilot
391 Inlägg
31 maj 2008
chrizz skrev:
akakaboto skrev:
hade de inte vart bättre om de e tvärtom med svart och vitt?? enar att de synst ju inte speciellt bra om man sätte en svart dekal på tonade rutor.

Den är utskuren. Det som är svart på exempelbilden är antingen silver, svart, vitt, krom eller nått sånt, och det vita är ingenting...

Jag skulle föredra krom. smile

142 Inlägg
31 maj 2008
Madland skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Madland skrev:

Fan vad najs!big_smile slänger jag med polermaskinen med då så det blir rejält!big_smile Kan även lånas ut till andra om man frågar snällt...cool

Låter toppen. big_smile

Fan vad bra kalle.. Tvättar du o polerar min bil oxå då? smile

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

8 Inlägg
1 juni 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/46516/361433_imaedx.jpg
Vingen är på full gång, den ska kapas, plastas, lackas och monteras inom kort smile Sido kjolarna är skickade från UK och kommer snart till PBZ som senare skickas hem till mig och förhoppningvis passar det denna gången!

Jag missar ju allt typiskt sad Först missade jag vingåkraträffen sen Emmaboda.. Jag är på reservlistan till gatbilar touren 2008 smile

Förhoppningsvis Sveriges första och enda stylade och modifierade exemplar av Seat Ibiza FR-05

/ ...

36 Inlägg
1 juni 2008
åk längre ner i skåne så vi andra in bitna skåningar också kan hänga med på turen!!!!!!

1 Inlägg
1 juni 2008
skriv med mig på  RESERVLISTAN  skulle va kul som fan o hänga med

Rälspilot
391 Inlägg
1 juni 2008
Weider skrev:
skriv med mig på  RESERVLISTAN  skulle va kul som fan o hänga med

Skicka PM till WeDo för detta.. roll

3 722 Inlägg
1 juni 2008
atrsa_gsi_ante skrev:
åk längre ner i skåne så vi andra in bitna skåningar också kan hänga med på turen!!!!!!

Precis! Skrev även jag!, Men fick inget svar!. Det är ju Garaget on Tour. Garaget finns väl inte bara i Norrland? smile

Low is a lifestyle
956 Inlägg
1 juni 2008
Digital_Kicker skrev:
atrsa_gsi_ante skrev:

Precis! Skrev även jag!, Men fick inget svar!. Det är ju Garaget on Tour. Garaget finns väl inte bara i Norrland? smile

den går ju i mellan sverige kan man.
nästa år kanske den kommer mer söder ut

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

3 390 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
atrsa_gsi_ante skrev:

Som jag skrev när tråden starades så går det inte göra en tour som blir perfekt för alla. Åker vi i Norrland blir dom i söder tjuriga och tvärtom... Nu valde jag den sträckan jag valde för jag tyckte vi fick med rätt många stora städer.

Går det inte en Skåne tour btw ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Rälspilot
391 Inlägg
1 juni 2008
Digital_Kicker skrev:
atrsa_gsi_ante skrev:

Vad jag vet går inte sträckan på något vis i närheten av Norrland. Annars ligger ju etapperna avsevärt mycket närmre Malmö än t.ex. Kiruna. Att årets Tour går som den gör har säkert flera anledningar, men en är helt säkert att den går centralt. Alla kan inte bli nöjda. För att nå alla skulle man behöva lägga körningen från norr till söder - eller tvärsom - men det är tveksamt om det skulle bli särskilt många bilar då, eller? wink

En lösning vore ju annars för nästkommande år att ha kanske tre olika tourer/rallyn vilka alla sedan har en gemensam slutdestination. Då kan skåningarna irra runt bland potatisfälten och norrlänningarna drifta bland isbjörnarna och alla blir nöjda. Se potatisbiten och nallarna som ett skämt men du hajar hur jag menar va?
Senast redigerat av Madland (1 juni 2008)

2 283 Inlägg
1 juni 2008
Madland skrev:
Pikey skrev:
Madland skrev:

Då åker jag gärna med en runda med wink

Kommer du också att skrubba flugor från min bil sen då? wink

Lätt wink

R.I.P. Michael Jackson!

3 722 Inlägg
1 juni 2008
Wedo: Skåne Touren kommer nog att floppa helt!. Höll i en Förträff igår och 2 pers kom!.

Madland: Ja för det är ju trotts allt Garaget on Tour.

Till alla: Det ser ju ut att bli en Tour som kommer att hålla i många år. Tradition!. Därför måste den expanderas smile

3 390 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
Wedo: Skåne Touren kommer nog att floppa helt!. Höll i en Förträff igår och 2 pers kom!.

Till alla: Det ser ju ut att bli en Tour som kommer att hålla i många år. Tradition!. Därför måste den expanderas smile

Jooo, det här är ju första touren ... Alltså kommer säkert inte allt vara perfekt... men då vet man det tills nästa år... Vad som bör förbättras och så... Och såklart lägga en annan sträcka mer söder ?  Men som sagt, denna sträckan kommer köras i år och sen får man se nästa år vad det blir då.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 722 Inlägg
1 juni 2008
Ja lite mer åt söder hade suttit fint. Behöver ju inte va ner till Ystad med en liten bit in åt skåneland. smile

Rälspilot
391 Inlägg
1 juni 2008
Pikey skrev:
Madland skrev:
Pikey skrev:

Då åker jag gärna med en runda med wink

Kommer du också att skrubba flugor från min bil sen då? wink

Lätt wink

Haha, I'll hold you to it.

Digital_Kicker skrev:

smile

WeDo skrev:
Jooo, det här är ju första touren ... Alltså kommer säkert inte allt vara perfekt... men då vet man det tills nästa år... Vad som bör förbättras och så... Och såklart lägga en annan sträcka mer söder ?  Men som sagt, denna sträckan kommer köras i år och sen får man se nästa år vad det blir då.

Klokt sagt. Jag tror det blir toppen! cool

Rälspilot
391 Inlägg
1 juni 2008
Förresten, om någon vill att jag ska fota hans eller henns bil under denna tour - deltagare eller ej - är det bara till att säga till. Fotar gör jag gärna! Här är en direktlänk till bilderna jag tog på en polares Skyline igår (samt ett par andra bilar), [klicka här]

90 Inlägg
1 juni 2008
nu tycker jag ni ska ta o gå in o rösta på min nya honda  blir den jag köra med på touren  så alla vet hehe

mvh zero

jag o vovven min

3 390 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
Nu har lite tider kommit upp i schemat.... kommer fyllas på och kanske ändras när mer om utställningarna ordnas...

Sök