då var man till baka i sverige efter en vända till slovenien... riktigt skönt att vara tillbaka. ser att det är en hel del som har hänt sedan man åkte... Är det inget ROLIGT som har hänt eller är det bara förhållanden som har gått åt skogen?
"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.
då var man till baka i sverige efter en vända till slovenien... riktigt skönt att vara tillbaka. ser att det är en hel del som har hänt sedan man åkte... Är det inget ROLIGT som har hänt eller är det bara förhållanden som har gått åt skogen?
Nae faktiskt inte, dra och tvätta bilarna idag och snacka skit Erik?
Jooo något kul har hänt, mitt nya projekt rullade igenom besiktningen med blankt papper idag! så idag kommer nya fälgarna på samt trimmet skall monteras i helgen.. veriiii najs!
Nae faktiskt inte, dra och tvätta bilarna idag och snacka skit Erik?
jajjamensan det kan vi göra! Min bil står nere i Fredriks (Ex. Micro, nu mera EU-bildelar) garage. Han har gjort en björntjänst och jobbat på bilen medans jag har varit i Slovenien. Men jag ringer dig senare Pikey.
Jooo något kul har hänt, mitt nya projekt rullade igenom besiktningen med blankt papper idag! så idag kommer nya fälgarna på samt trimmet skall monteras i helgen.. veriiii najs!
Fan vad nice... Skoj som fan!
Ser ut som det löser sig med camping...hoppas det vart fall...har mailat två stycken olika nere i Hlamstad och hoppas på svar snarast från dem..svårt få stugor där nere när man bara vill ha över en natt...
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Ser ut som det löser sig med camping...hoppas det vart fall...har mailat två stycken olika nere i Hlamstad och hoppas på svar snarast från dem..svårt få stugor där nere när man bara vill ha över en natt...
Vilka problem ni stug-människor har... neee, tacka vet jag tält
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Vilka problem ni stug-människor har... neee, tacka vet jag tält
..har lärt mig min läxa från STCC och Våler...finns det stuga så håller jag mig te dem
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Fan vad nice... Skoj som fan!
Jajamän, nu sitter fälgarna på samt nya klarglas skärmblinkers.. gaah längtar till helgen.. eller ja bara om avgaset inte bråkar med mig så det blir lätt monterat.. brum brum 3" ljuv motorsång!
Det blir rätt dyrt att tillverka dessa, så vad tror ni om att erbjuda de deltagare som vill ha större och/eller fler än en dekal att kunna köpa de till självkostnadspris? Kan göras hur stort som helst i princip, men jag skulle inte rekommendera bredare än 100 cm iaf.
den jag har på bilen nu är 40 cm bred och i färgen silver.
Krom vill vi inte ha då det blir svindyrt, men den här jag har i silver tycker jag blev riktigt bra. Blank och fin.
Jag har inte fått exakt pris än, men kan tänka mig något i stil med 50 cm bred = 50kr. 100cm bred = 100kr + eventuell frakt då. Då är det färger som vitt, silver, svart osv.
Tour-dekalen 2008. Ej 100% final, men ungefär. Förmodligen lite större text "www.garaget.org" på slutversionen. Den som syns på den här dekalen läsbar på högst 3-4 meters avstånd.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Kan påpeka att jag hade tänkt fixa 2 dekaler till varje bil (bekostat av mig) men det blir lite för saftigt när man räknar på ca 40-50kr per dekal och 50 bilar (ca 5000kr).
Kan påpeka att jag hade tänkt fixa 2 dekaler till varje bil (bekostat av mig) men det blir lite för saftigt när man räknar på ca 40-50kr per dekal och 50 bilar (ca 5000kr).
Klart det blir för mycket men kan inte alla köra på den största dekalen i så fall?
jag funderar på en större på bakrutan, runt 1 meter bred (minst). jag ska höra vad det går att få för storlekar och så kan jag väl sätta upp lite priser här i tråden (självkostnad) och så kan den som vill ha extra stora dekaler eller fler än en posta pengar till mig och så skickar jag tillbaka dekalen?
Vad tror ni om det?