jag funderar på en större på bakrutan, runt 1 meter bred (minst). jag ska höra vad det går att få för storlekar och så kan jag väl sätta upp lite priser här i tråden (självkostnad) och så kan den som vill ha extra stora dekaler eller fler än en posta pengar till mig och så skickar jag tillbaka dekalen?
Vad tror ni om det?
Låter kanon det...
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
jag funderar på en större på bakrutan, runt 1 meter bred (minst). jag ska höra vad det går att få för storlekar och så kan jag väl sätta upp lite priser här i tråden (självkostnad) och så kan den som vill ha extra stora dekaler eller fler än en posta pengar till mig och så skickar jag tillbaka dekalen?
Vad tror ni om det?
jag har annan dekal i min bakruta...vill hellre ha två te sidrutorna..kan jag ta det på Gatebil,så betalar jag där och får dom där?vill ha silver;)
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Vad tror ni om det?
jag har annan dekal i min bakruta...vill hellre ha två te sidrutorna..kan jag ta det på Gatebil,så betalar jag där och får dom där?vill ha silver;)
för mig går det bra med två till sidoruterna
tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.
En stooor i bakrutan skulle nog sitta som klistrat på min! Men kan lösa min betalning på Gatebil med då om det går för sig? Btw! Hur många är det här som kommer till Gatebil på Mantorp park 27-29/6?? Vore jääävligt trevligt om ni ville komma o göra oss sällskap!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
3:e tråden nu va? jag har redan svarat att ja ska me.. men enligt va du skriver nu så måste bilen va unik??
Jaaa, eller stylad iaf... Det är väl bara att fortsätta med den andra tråden... Men enligt mig så kanske det inte drar så mkt folk om det kanske står i någon lokal tidning att det kommer bilar från sidan Garaget.org som är ute på en tour och ska ha en utställning i deras kommun och sen står det bara orginal bilar där....
Måste säga att jag tycker att det är upp till var och en om man platsar eller inte:)
pallar inte att läsa igenom 255 sidor. men vad kommer campingen kosta? menas det att man ska ha med sig eget tält då?
Jaaa, tält platser finns.. Sen vet jag inte hur det är med stugplatser.. men alla får såklart sova vart dom vill (hotell, hemma, i bilen? ) bara ni är i tid på samlingsplatserna dagen efter
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
pallar inte att läsa igenom 255 sidor. men vad kommer campingen kosta? menas det att man ska ha med sig eget tält då?
Jaaa, tält platser finns.. Sen vet jag inte hur det är med stugplatser.. men alla får såklart sova vart dom vill (hotell, hemma, i bilen? ) bara ni är i tid på samlingsplatserna dagen efter
Stugplatser får man fixa själv nu..jag kan inte få in fler..finns platser som det e fullbokat på tyvärr måste jag säga...vi som har varit med från början har våra platser klara på nästan alla ställen
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se