5951
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
chrizz skrev:
jag funderar på en större på bakrutan, runt 1 meter bred (minst). jag ska höra vad det går att få för storlekar och så kan jag väl sätta upp lite priser här i tråden (självkostnad) och så kan den som vill ha extra stora dekaler eller fler än en posta pengar till mig och så skickar jag tillbaka dekalen?

Vad tror ni om det?

Låter kanon det... smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Rälspilot
391 Inlägg
6 juni 2008
Kan la funka. Hur blev det då, fick vi någon gratis eller köper vi alla själva?

Statligt anställd
215 Inlägg
6 juni 2008
Jag skall ha en stor ~100cm, till bakrutan.
bara jag får reda på hur jag skall göra med beställning och betalning!

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 juni 2008
chrizz skrev:
jag funderar på en större på bakrutan, runt 1 meter bred (minst). jag ska höra vad det går att få för storlekar och så kan jag väl sätta upp lite priser här i tråden (självkostnad) och så kan den som vill ha extra stora dekaler eller fler än en posta pengar till mig och så skickar jag tillbaka dekalen?

Vad tror ni om det?

jag har annan dekal i min bakruta...vill hellre ha två te sidrutorna..kan jag ta det på Gatebil,så betalar jag där och får dom där?vill ha silver;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

53 Inlägg
6 juni 2008
theangel6 skrev:
chrizz skrev:

Vad tror ni om det?

jag har annan dekal i min bakruta...vill hellre ha två te sidrutorna..kan jag ta det på Gatebil,så betalar jag där och får dom där?vill ha silver;)

för mig går det bra med två till sidoruterna

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

1 752 Inlägg
7 juni 2008
En stooor i bakrutan skulle nog sitta som klistrat på min! wink Men kan lösa min betalning på Gatebil med då om det går för sig? smile Btw! Hur många är det här som kommer till Gatebil på Mantorp park 27-29/6?? Vore jääävligt trevligt om ni ville komma o göra oss sällskap!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 283 Inlägg
8 juni 2008
Jahapp 700:- i böter för "förhindrande av trafik (Streetracing)" Hur fasen ska man tolka den?

R.I.P. Michael Jackson!

1 752 Inlägg
8 juni 2008
Pikey skrev:
Jahapp 700:- i böter för "förhindrande av trafik (Streetracing)" Hur fasen ska man tolka den?

Vad har du nu gjort? tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

168 Inlägg
9 juni 2008
WeDo skrev:
richardoo290 skrev:
3:e tråden nu va?  jag har redan svarat att ja ska me..
men enligt va du skriver nu så måste bilen va unik??

Jaaa, eller stylad iaf... Det är väl bara att fortsätta med den andra tråden... Men enligt mig så kanske det inte drar så mkt folk om det kanske står i någon lokal tidning att det kommer bilar från sidan Garaget.org som är ute på en tour och ska ha en utställning i deras kommun och sen står det bara orginal bilar där....

Måste säga att jag tycker att det är upp till var och en om man platsar eller inte:)

2 283 Inlägg
9 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
Pikey skrev:

Vad har du nu gjort? tongue

Tydligen parkerade jag fel i cirka 25 min tongue

Men men det är bara att betala och se glad ut sa mamma till mig som inte har något sommarjobb sad

R.I.P. Michael Jackson!

Rälspilot
391 Inlägg
9 juni 2008
Pikey skrev:
...sa mamma till mig som inte har något sommarjobb sad

Har din mamma inget sommarjobb? roll
Senast redigerat av Madland (9 juni 2008)

S40 T4
584 Inlägg
9 juni 2008
vart i göteborg kommer det starta?

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
9 juni 2008
pallar inte att läsa igenom 255 sidor. men vad kommer campingen kosta? menas det att man ska ha med sig eget tält då?

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka

3 390 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
KadettNorris skrev:
pallar inte att läsa igenom 255 sidor. men vad kommer campingen kosta? menas det att man ska ha med sig eget tält då?

Jaaa, tält platser finns.. Sen vet jag inte hur det är med stugplatser.. men alla får såklart sova vart dom vill (hotell, hemma, i bilen? ) bara ni är i tid på samlingsplatserna dagen efter smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 juni 2008
WeDo skrev:
KadettNorris skrev:

Jaaa, tält platser finns.. Sen vet jag inte hur det är med stugplatser.. men alla får såklart sova vart dom vill (hotell, hemma, i bilen? ) bara ni är i tid på samlingsplatserna dagen efter smile

Stugplatser får man fixa själv nu..jag kan inte få in fler..finns platser som det e fullbokat på tyvärr måste jag säga...vi som har varit med från början har våra platser klara på nästan alla ställen tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 juni 2008
Madland skrev:
Pikey skrev:

Tänkte detsamma tongue

2 283 Inlägg
10 juni 2008
theangel6 skrev:
Madland skrev:
Pikey skrev:

Tänkte detsamma tongue

HAHAHA Nae jag har inget sommarjobb xD

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
10 juni 2008
wedo,.... vart ska vi starta?? kom vi fram till något eller??

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 283 Inlägg
10 juni 2008
akakaboto skrev:

Inte en aning, vem fan är i gbg liksom? roll

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:

Du hade ju en plats som var lämplig ?

Sök