3482
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
coupeboy skrev:
men skriv upp mej ska försöka få bilen klar då  vill gärna ha datum o sånt

24/7-08 va de prat om iaf. torsdag innan löning så e man framme i halmstad på lördag. om ja inte minns fel.

aaaaa, fast jag väntar på besked från han som annordnar "tysklands trippen" om när dom ska åka... så det inte krockar där eftersom jag såga att flera från den listan var med på våran också...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
29 november 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
coupeboy skrev:
men skriv upp mej ska försöka få bilen klar då  vill gärna ha datum o sånt

24/7-08 va de prat om iaf. torsdag innan löning så e man framme i halmstad på lördag. om ja inte minns fel.

aaaaa, fast jag väntar på besked från han som annordnar "tysklands trippen" om när dom ska åka... så det inte krockar där eftersom jag såga att flera från den listan var med på våran också...

hehe mmm jag ska ju med på den bl a.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

Såg det... orkar du åka så mkt bil yikes hehe

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
VIKTIGT

skulle jätte gärna vilja att dom som bodde på de orter vi ska stana vid kunde tipsa om:

* Samlingsplatser (stora ytor som parkeringar m.m)

* Matställen (också såklart med stora parkeringar)

* Övernattningsställen (campingar eller bara några stora gräsytor där vi kan tälta etc.)

Tack på förhand !

Alecci's fästmö
708 Inlägg
29 november 2007
tråkigt at tman inte kan hänga på hmm

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
29 november 2007
WeDo skrev:
VIKTIGT

skulle jätte gärna vilja att dom som bodde på de orter vi ska stana vid kunde tipsa om:

* Samlingsplatser (stora ytor som parkeringar m.m)

* Matställen (också såklart med stora parkeringar)

* Övernattningsställen (campingar eller bara några stora gräsytor där vi kan tälta etc.)

Tack på förhand !

halmstad joda...de finns ju eurostop och stenalyckan med micro..och max och mackedonkan runt om så haha tongue

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

1 779 Inlägg
29 november 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
WeDo skrev:

Såg det... orkar du åka så mkt bil yikes hehe

hehe klart man orkar. tongue bara sitta å gasa:P

90 Inlägg
29 november 2007
det är ju det som kna vara jobbigt i längden du har väl farthålare hehe har jag slipper man gasa haha men då hoppas jag det blir många som fäljer med o inte säger massa

jag o vovven min

1 779 Inlägg
29 november 2007
coupeboy skrev:
det är ju det som kna vara jobbigt i längden du har väl farthålare hehe har jag slipper man gasa haha men då hoppas jag det blir många som fäljer med o inte säger massa

hehe jo farthållare har jag allt. de e ju ifs riktigt skönt långa sträckor med samma hastighet tongue

90 Inlägg
29 november 2007
ja det kan jag lätt säga så skönt men tror inte att man kommer använda den hehe är det fler som är med o köpa walkie talkie hade varit nice måste jag säga ju slipp3er vi ringa

nån som är intresserad

jag o vovven min

1 779 Inlägg
29 november 2007
coupeboy skrev:
ja det kan jag lätt säga så skönt men tror inte att man kommer använda den hehe är det fler som är med o köpa walkie talkie hade varit nice måste jag säga ju slipp3er vi ringa

nån som är intresserad

aah de hade inte vart fel de. men då får du ju verkligen bli att alla köper likadana. och att man kan ha X antal i samma "nät" om man säger så.

90 Inlägg
29 november 2007
ja men det får vi säga ett märke har för mej att vi var rätt många sist o det gick kanon var lite jobbigt när alla pratade hehe hoppas det blir lite race på kvällarna så man kan tävla lite skulle vi inte ha gjort nån dekal o ha på jag kna  nog ordna om vi sammlar pengar till det

jag o vovven min

1 779 Inlägg
29 november 2007
coupeboy skrev:
ja men det får vi säga ett märke har för mej att vi var rätt många sist o det gick kanon var lite jobbigt när alla pratade hehe hoppas det blir lite race på kvällarna så man kan tävla lite skulle vi inte ha gjort nån dekal o ha på jag kna  nog ordna om vi sammlar pengar till det

jo chrizz kanske kunde fixa dekal och nyckelband va jag lästa...

wedo: skriver du på första inlägget hur lång trippen blir?

755 Inlägg
29 november 2007
Låter väldigt intressant.. får se om man fått i hop bilen i vinter och fått ordning på allt så man vet att det fungerar.. sedan man man får följa med med tanke på bilen Volvo 740 ticen..

Billackerare
365 Inlägg
29 november 2007
fan va roligt de hade varit !! hoppas bara de är rätt datum så man inte är i Cypern då...

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se

349 Inlägg
29 november 2007
Digital_Kicker skrev:
Vi som är från Skåne kan samåka upp kanske?

låter bra de ja:P

JUST GOING SIDEWAYS WITH NOTHING BUT TYRE SMOKE LEAVING YOU BEHIND!<3
Mathias Liljenberg, 20år, Bilplåtslagare! :)
Följ projekttråd:BMW 730i e32 -93

dARKiE
5 031 Inlägg
29 november 2007
Matte_peggan skrev:
Digital_Kicker skrev:
Vi som är från Skåne kan samåka upp kanske?

låter bra de ja:P

Jag hänger på. *maybe* big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

76 Inlägg
29 november 2007
vart ska den här touren gå?big_smile

13 Inlägg
29 november 2007
Bor i Halmstad, så jag kanske hakar på ut till tylösand om det är lönt. Har ju 10km till tylösand:). Kanske tar cykeln istället cool

mattan of hstd

1 779 Inlägg
29 november 2007
Patric_87 skrev:
vart ska den här touren gå?big_smile

all info står på sida 1 tongue

Sök