2856
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
2 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Om man åker runt 11-12 kanske? Borde man väll hinna upp till Örebro i ganska lagom tid, plus att vi som åker härifrån kanske inte behöver gå upp mitt i ottan tongue

ska vi säga att vi samlas vid 10:00  då... Inte så troligt att vi kommer iväg inom den första timman vad jag tror....tongue och sen är ju säkert inte alla där exakt på klockslaget heller....

Kl 10:00 blir nog kalas:) ska försöka få med mej dom andra här ifrån runt 7snåret så borde vi hinna dit tills kl 10 iaf! smile Kommer det finnas tillgång till typ vatten o sånt om bilen nu kommer o bli skitig under resans gång?? Finn nog fler puttsbögar än jag på den här resan skulle jag tro..tongue

de grå nog alltid att fjäska nånstans. eller så blir de att ha med sig hink å svamp å stanna vid nån tapp å hämta vatten där. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

526 Inlägg
2 december 2007
Fan va ja längtar tills ni kmr te gävle :Ddå man får gå me i tuoren:D

1 779 Inlägg
2 december 2007
hehe de e bara några dagar kvar tills vi e där nu. tongue

3 390 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
Hur ska vi göra med s.k Ledarbil... ?  ska vi ha en sån eller... som INGEN får åka om ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

526 Inlägg
2 december 2007
Ledarbil e väll bäst... annars blir de väll för mycke trissade?? kan sluta i en olycka. jag tycker att de e givet med en ledarbil?? Har jag fel?

1 752 Inlägg
2 december 2007
Nää känns som att ledarbil är ett måste faktiskt!! Kan bli en del busåkande o folk kommer bort från gruppen o grejer annars...! Så jag röstar fetingJa till ledarbil tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
2 december 2007
säger desamma en ledar bil och de borde bli han som kom på idén om detta tongue eller har ja fel. tongue

1 752 Inlägg
2 december 2007
Haha instämmer där med!wink tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

526 Inlägg
2 december 2007
hahah era jävlar big_smile hahaha nog kan ja kanske vara ledarbil ifrån gävle allt:) hahaha men jag har lokalsinne som en guldfisk:D Tur att man har GPS så man hittar hem big_smile Wedo skulle väll kunna ta komandot från GBG?

V70D5
199 Inlägg
2 december 2007
Varför bara 40 bilar? ju fler desto roligare?

Man lever bara en gång

3 390 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
haha... neee fan smile   Jooo, det kan jag allt vara... en stund... går ju att turas om... som t.ex när vi har cruisingen i Mariestad så kan ju t.ex BadGirl_854T5 vara ledarbil då hon bor där och vet lite mer hur man kan åka....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 002 Inlägg
2 december 2007
va är de ja läste yikes max antal bilar yikes hur komemr de sig yikes kan de int va kul me ett stort led yikes

en fråga till? går svängen förbi karlstad/värmland eller hoppar ni över de vackra skogarna?

/ gräsberg

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

526 Inlägg
2 december 2007
tjabba.. skönt att de har kommit upp ett datum smile så ni kommer till Gävle den 24 ? jag vet en hysterisk stor parkering där vi kan vara som ligger ca 2 mil utanför gävle.. där anordnas det bilutställningar under sommrarna och risken att vi stör någån är minnimal..
de ligger vid ett köpcentrum "Valbo Köpcentrum" heter de!! de e den ultimata plattsen för en träff. 40 bilar kommer se ut som en liten klick bara big_smile kan de vara en ide? åxå e de närma till Crusing målet Gävle.Vi kanske skulle kunna utbyta nr så skulle jag å vi andra härifrån som ska me kunna möta upp er för att göra de så smidigt som möjligt!

I Valbo finns det även Micro/Mekonomen kommer ejj ihåg villket de var:)
Det finn även tillgång till 2 bensinmackar macdonalds och en massa andra butiker (Mycket med klädbutiker för dom som tar med sig damerna big_smile).
På denna parkering brukar det fixas bilutställningar annars åxå:) de går väll att fixa ett flygblad eller någe som man kan sätta upp på en massa anslagstavlor runt om i staden?? och i närliggande städer?
Riskenför att vi ska störa någån där är minnemal om det inte ska rejjsas någe smile
Man skulle även kunna övernatta på parkeringen om de vore ett alternativ.. Hotell e svindyrt här.
Sen finns det även tillgång till systembolag om vi skulla vilja ta en öl på kvällen "Systemet e inne i köpcentrummet"

Skulle kunna hjälpa mycket om vi skulle holla utställningen där på kvällskvisten:) Då skulle väll även lokala bilar kunna vara med som inte e me på touren?? då blir de sjukt med bilar:D

3 390 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
dyGGz skrev:
Varför bara 40 bilar? ju fler desto roligare?

sant... men blir svårt att organisera något då... Camping och försöka hitta plats där alla kan vara uppställda i alla städer för utställningar m.m....

526 Inlägg
2 december 2007
ta bort systemet de kan bli välldigt fel

118 Inlägg
2 december 2007
ja ledarbil är ett måste och nästan 1 som åker sist också. så alla håller ihop, både för att ingen ska komma bort+ att det ser grymmare ut om alla håller ihop!
jag tänkte också på lite priser och sånt. ja tänkte typ att man kan ha små lappar som man lämnar till folk som tittar på varje utställning vi har. så står det lite olika kategorier på lapparna som folk får skriva i regnr på och lämna in. och sen på sista utställningen/grillandet i halmstad kunde man ha lite prisutdelning. är ju en rolig avslutning?! det är ju bara att alla lägger 40kr var så köper någon lite pokaler. hade varit jävligt roiligt faktiskt!

Rock´N Roll

3 390 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
juliet skrev:
ja ledarbil är ett måste och nästan 1 som åker sist också. så alla håller ihop, både för att ingen ska komma bort+ att det ser grymmare ut om alla håller ihop!
jag tänkte också på lite priser och sånt. ja tänkte typ att man kan ha små lappar som man lämnar till folk som tittar på varje utställning vi har. så står det lite olika kategorier på lapparna som folk får skriva i regnr på och lämna in. och sen på sista utställningen/grillandet i halmstad kunde man ha lite prisutdelning. är ju en rolig avslutning?! det är ju bara att alla lägger 40kr var så köper någon lite pokaler. hade varit jävligt roiligt faktiskt!

Jaaa, men det är en sån här idé som är kul att ha kanske ??

Sen en grej till (som inte är akut för fem öre men iaf )   

Skulle det inte var kul om man gjorde en mall på ett A4 som alla kunde ladda ner och fylla i som t.ex vad man kör för bil, vad som är gjort på den m.m .m.m... Till Utställningarna menar jag.. Kul för dom som kommer och tittar och kanske inte kan se exakt vad som är gjort ...

Ett litet fakta blad om varje bil alltså...   Och meningen med att ha en mall är för att det ska se lite proffsigt ut att alla har samma info pappe ri framrutan tongue

526 Inlägg
2 december 2007
De åte bra ju:)
Typ Prestanda-extriör styiling-inteniör-Motor mm??

2 283 Inlägg
2 december 2007
Jag kan vara ledarbil i Halmstad smile

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
2 december 2007
sen till den tävlingen då så kan man väl bara skriva nummret på bilen? om vi skulle sätta varsitt nummer på bilarna. smile så skulle de vara lätt att hålla koll på alla med smile typ den listan som e på inlägg et.
#1 wedo
#2 ....
#3 ....
och så vidare

Sök