3177
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 833 Inlägg
5 december 2007
Jag skriver inte så mycket, men jag läser allt ni skriver. smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

236 Inlägg
5 december 2007
Squadron skrev:
Jag skriver inte så mycket, men jag läser allt ni skriver. smile

japp låter bra fast roligare om mer folk e me och tycker till lr hur. inget ila menat  men man kan ju komma fram till mer grejer, platser stopp övernattningar m.m

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 833 Inlägg
5 december 2007
Japp smile Kommer jag på nåt lovar jag att dela med mig av det.

236 Inlägg
6 december 2007
Squadron skrev:
Japp smile Kommer jag på nåt lovar jag att dela med mig av det.

d låter bra ´smile  hur går d anars me bilen inget nytt?

1 833 Inlägg
6 december 2007
Hmm inte just nu, lite saker på G nu under vintern smile

1 779 Inlägg
6 december 2007
Zckwadrån tongue din slappfis du missade en mysig kväll i garaget idag big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Mamma
1 Inlägg
6 december 2007
I Örebro bredvid Gustavsvik och badet så ligger IBIS hotellet. Brukar vara bra priser under helger på dom. http://www.ibishotel.se/visa_hotell.asp?hotellid=11328

Gällande militärtält kolla med fritidsförvaltningen i kommunen Örebro, dom kan ha för uthyrning också men då är det platsen man behöver... Men ni slipper köra släp för att få dit tältet. Brukar vara ett antal STOOORA lådor med duk och "pinnar". Inget man får in i en kombi precis.
Vart lägergeneral flera gånger men trivs bäst i en hotellsäng då erfarenheterna är TÄLT=REGN

/ Blondinen

Mamma till världens bästa Motorflikkan

1 833 Inlägg
6 december 2007
akakaboto skrev:
Zckwadrån tongue din slappfis du missade en mysig kväll i garaget idag big_smile

Såg det sad

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
_qlimax_ skrev:
WeDo skrev:
_qlimax_ skrev:

så klart d är d ingen som vill missa:P

Wedo e d några som e osäkra än på om dom hänger me lr?

neee, inte någon som sagt det... men jag tycker det är lite lite folk som är aktiva... är ju typ bara 5-6 som skriver i tråden av 44 anmälda.... det är det som jag tycker är lite tveksamt... att folk skriver in sig "bara för att" och sen kan dom hoppa av om det skule vara så... det är det jag är lite rädd för, för det skulle ju vara skapligt pinsamt om nu t.ex. Street Extreme tänker sig att göra ett reportage sen kommer det 10 bilar och rullar frammmm ....

mmmm d har du helt rätt i inte många all som är inne och skriver i tråden
mn får hoppas att dom som nu sagt att dom ska m åker  me annars kan d ju bli skit me alltihop och d hoppa man ju verkligen inte.
detta e ju d enda man ser fram emot nu juu .

Det enklaste hade ju varit att vi betalade kanske 100/150 kr för Tour dekalerna.... då kanske man lättare ser vilka som verkligen följer med då man måste "betala" en summa... Blir ju lite som en garanti på något sätt.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
6 december 2007
Det var en bra idé!smile Får man hem dekalerna direkt eller kommer det bli en masspåsättning(haha!) i Götet sen?big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
6 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
Det var en bra idé!smile Får man hem dekalerna direkt eller kommer det bli en masspåsättning(haha!) i Götet sen?big_smile

de hade nog vart bäst om man fick hem dom. tongue

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:

Ingen aning... Det vore ju det bästa.... Och samtidigt lite trevlig start att dekaltrimma smile

Vad ska vi ha på dekalerna....?

Ska det stå Garaget On Tour 2008 bara eller?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Motarbeta mig inte nu tongue

236 Inlägg
6 december 2007
Kalle_Ponken skrev:

mmm en mycke bra ide.
e d inte roligare om alla sätter på sina precis innan avfärd från gbg så dom e nya pch fräscha.

sen att vi betalar in summan för dom låter som en riktigt bra ide d me

1 752 Inlägg
6 december 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Ingen aning... Det vore ju det bästa.... Och samtidigt lite trevlig start att dekaltrimma smile

Ja va fan det kan väll inte ta så lång tid o slänga på typ 3 dekaler på varje bil eller?big_smile sammarbete är det som gäller^^ Men det är ingen som är bra i PS eller paint eller nått som kan lägga upp förslag så man kan ha omröstning angående dekalerna?big_smile

1 779 Inlägg
6 december 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

hehe mmm de e ju ifs sant så när mn kommer till dom olika mötesplatserna så får dom sätta på sina dekaler big_smile

1 752 Inlägg
6 december 2007
akakaboto skrev:
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

hehe mmm de e ju ifs sant så när mn kommer till dom olika mötesplatserna så får dom sätta på sina dekaler big_smile

Mohahaha känn dej nerröstad!wink lol

1 779 Inlägg
6 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Ja va fan det kan väll inte ta så lång tid o slänga på typ 3 dekaler på varje bil eller?big_smile sammarbete är det som gäller^^ Men det är ingen som är bra i PS eller paint eller nått som kan lägga upp förslag så man kan ha omröstning angående dekalerna?big_smile

ah va fan nån måste ju var grym på PS

526 Inlägg
6 december 2007
dekaler:P låter trevligt tycker jag!! men hurfan betalar vi personen ifråga penagrna som ska ta fram och leverera dekalen??? och vem ska ta framm dom??

1 779 Inlägg
6 december 2007
TyraX skrev:
dekaler:P låter trevligt tycker jag!! men hurfan betalar vi personen ifråga penagrna som ska ta fram och leverera dekalen??? och vem ska ta framm dom??

kan väl sätt in pengr för dekalen till nåns konto så beställer den personen sen?

Sök