2947
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
Pikey skrev:
Har ni räknat ut en cirka summa på vad hela touren kommer gå på? om man räknar med bensin, mat, boende tvätt till bilen?

Bara på ett cirka alltså

EDIT: Och om ni har räknat på det, vad räknade ni på att bilen drar/milen?

Vet ju inte hur mkt du trycker i dig tongue   Men ska försöka räkna ihop alla utgifter som kommer vara då det mesta är bestämmt....

Kan ju räkna med 1 l/mil rakt av... Min drar väl runt 0.85 men sen är det ju massa stadskörning på det också.... 7 l/mil lol

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
11 december 2007
Typ hur mycket crusing o grejer kommer det bli då? Kan man räkna med lika crusing som det är körsträcka eller?? big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 283 Inlägg
11 december 2007
WeDo skrev:
Pikey skrev:
Har ni räknat ut en cirka summa på vad hela touren kommer gå på? om man räknar med bensin, mat, boende tvätt till bilen?

Bara på ett cirka alltså

Vet ju inte hur mkt du trycker i dig tongue   Men ska försöka räkna ihop alla utgifter som kommer vara då det mesta är bestämmt....

Kan ju räkna med 1 l/mil rakt av... Min drar väl runt 0.85 men sen är det ju massa stadskörning på det också.... 7 l/mil lol

Jag är en kille på då 18 år och enligt min svärmor så äter dom en del haha big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

236 Inlägg
11 december 2007
Pikey skrev:
WeDo skrev:
Pikey skrev:

Bara på ett cirka alltså

Jag är en kille på då 18 år och enligt min svärmor så äter dom en del haha big_smile

hehe ja d kan ju gå åt men vafan d e sommar och kommer bli grymt kul så d får kosta va d vill:P
men pengarna ska ju räcka till allt annat man ska göra hehe.

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

526 Inlägg
11 december 2007
heheh som sagt kosta vad de kosta vill.. JAG SKA HA KUL:D

2 283 Inlägg
11 december 2007
TyraX skrev:
heheh som sagt kosta vad de kosta vill.. JAG SKA HA KUL:D

exakt det håller jag med om kommer inte hålla på pengarna smile

Förresten, min pappa är med i aftonbladets webb TV

http://wwwc.aftonbladet.se/atv2/popup_w … &categ

Och nej han låter inte som en kärring i vanliga fall, bara när han är nervös som nu haha

R.I.P. Michael Jackson!

1 752 Inlägg
11 december 2007
Nä va fasen det är ju synd o snåla när man ändå festar till det så att säga va..!big_smile på tal om o festa till det...Brukar det vara bra drag i Halmstad på sommarn eller?tongue

3 390 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Nä va fasen det är ju synd o snåla när man ändå festar till det så att säga va..!big_smile på tal om o festa till det...Brukar det vara bra drag i Halmstad på sommarn eller?tongue

Är bappelsiner röda ? tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

236 Inlägg
11 december 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Är bappelsiner röda ? tongue

om d e bra drag på sommaren japp kan man säga tylösand e riktigt bra mycke  brudar haha
sen blir d ju vad man gör d till:P

1 752 Inlägg
11 december 2007
Hehe nu vart jag ännu mera pepp kan jag lova!! big_smile Skulle det bli nån form av avslutningsfest på kvällen sen när vi kommer ner eller??big_smile Om man ska börja öva in snapsvisor osv redan nu lixom..wink

220 Inlägg
11 december 2007
Det va ju synd att man inte fick åka med, får väl dricka öl istället.

2 283 Inlägg
11 december 2007
Haha aa bara att öva kalle!

Det kommer bli drag i alla fall big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

1 752 Inlägg
11 december 2007
Pikey skrev:
Haha aa bara att öva kalle!

Det kommer bli drag i alla fall big_smile

Ja o om det inte är nått drag så får vi la göra så det blir det om inget annat! wink vad kostar det typ o gå ut där då på ett ungefär?tongue så man kan ta med det i beräkningarna på vad det kommer o gå på typ tongue

1 779 Inlägg
11 december 2007
heeh glida med bilen, flirt med brudarna i tylösand. tongue  hehe låter ju toppen

bjuda in dom i baksätet på en film. big_smile
Senast redigerat av akakaboto (11 december 2007)

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
11 december 2007
Yeah det kommer bli feting najs! big_smile som sagt, då är det steka som gäller! cool

3 390 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
heeh glida med bilen, flirt med brudarna i tylösand. tongue  hehe låter ju toppen

Dom kan ju försöka ta sig in i min bil big_smile hehe... neee MKT plats ska det vara... inte en massa fruntimmer tongue

236 Inlägg
11 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
Yeah det kommer bli feting najs! big_smile som sagt, då är det steka som gäller! cool

japp hur gött som helst synd att man inte kan styra vädret bara men hoppas att sommaren blir mycke bättre än iår:P

nä krogen ligger la ungefär som överallt annars.dyrt varje gång haha.

1 752 Inlägg
11 december 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

Dom kan ju försöka ta sig in i min bil big_smile hehe... neee MKT plats ska det vara... inte en massa fruntimmer tongue

Ja kan gärna ta dom fruntimmerna som ni plockar upp då! lol fast det är djävulskt trångt där bak iofs...tongue dom/den får la ta andrapiloten^^

1 779 Inlägg
11 december 2007
haha vaför kommer dom försöka de då :S hehe. tongue koko

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 117 Inlägg
11 december 2007
Soppa ca 2-3000,- beroende på bil.
Övernattning och käk ca 500,. om dagen vid billigt boende
Diverse events ?

Tippar på att en halv veckas cruisande och några evenemang går på kring 5-laxar

Sök