3499
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
12 december 2007
hha ah de e ju de. du å din puttebil. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
1 på vardera ruto vore nog bäst om vi vill synas så mycket som möjligt:)

hhe mmm och den på bakrutan e säg 80x40
och dom på sidorna e 50x15

Haha undra jag om mina rutor bak är så långa...tongue aja går ju o modifera dit om det nu skulle vara så!wink tongue

ska vi inte bara köra med 2 på sidorna då ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
12 december 2007
akakaboto skrev:
hha ah de e ju de. du å din puttebil. tongue

Hahaha ja men bara för att jag inte behöver ha en penisförlängare då....roll wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

526 Inlägg
12 december 2007
vafan på sidorutorna blir bäst:)  min bakruta täcks av största del av min vimnge:) så ja skule uppskatta om vi tog sidorutorna!! snälla holl med mig nu:D föresten har ni kommit framm till någe nytt idag?? Nån kan väll skriva en kort uppdatering till mig:D

3 390 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
TyraX skrev:
vafan på sidorutorna blir bäst:)  min bakruta täcks av största del av min vimnge:) så ja skule uppskatta om vi tog sidorutorna!! snälla holl med mig nu:D föresten har ni kommit framm till någe nytt idag?? Nån kan väll skriva en kort uppdatering till mig:D

akakaboto ska hålla sig till killar under touren.... det är väl det enda... hmm .. hehe lol

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 833 Inlägg
12 december 2007
Digital_Kicker skrev:
jaha, men det passar inte med mig, jag försöker få en så clean bil som möjligt, dekaler är inget som funkar med mig, pallar inte hålla på och plocka bort det sen, massa jobb.

Bara klistra på rutan, får bort dem på några sekunder.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

1 752 Inlägg
12 december 2007
Hahahahahahaha!big_smile

526 Inlägg
12 december 2007
WeDo skrev:
TyraX skrev:

akakaboto ska hålla sig till killar under touren.... det är väl det enda... hmm .. hehe lol

hahaha okejj:D e de de enda ni har kommit framm till idag??? LÅÅÅÅÅGT jobbat pöjkar/Flickor:D Vafan WeDo ja trodde att du åxå bara höll dig till killar:S hehhe Skojja bara big_smile vafan ja hänger inte me på forummet ja.. FINNS JU ENDEL SOM MOSTE JOBBA ÅXÅ big_smile hehe

3 390 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
TyraX skrev:
WeDo skrev:
TyraX skrev:

hahaha okejj:D e de de enda ni har kommit framm till idag??? LÅÅÅÅÅGT jobbat pöjkar/Flickor:D Vafan WeDo ja trodde att du åxå bara höll dig till killar:S hehhe Skojja bara big_smile vafan ja hänger inte me på forummet ja.. FINNS JU ENDEL SOM MOSTE JOBBA ÅXÅ big_smile hehe

jaha... du jobbar när du sticker iväg på morgonen... Jag är bara på jobbet jag big_smile hehe...

526 Inlägg
12 december 2007
WeDo skrev:
TyraX skrev:
WeDo skrev:

jaha... du jobbar när du sticker iväg på morgonen... Jag är bara på jobbet jag big_smile hehe...

hahaha :Djustia du jobbar ju du me big_smile

236 Inlägg
12 december 2007
Squadron skrev:
Digital_Kicker skrev:
jaha, men det passar inte med mig, jag försöker få en så clean bil som möjligt, dekaler är inget som funkar med mig, pallar inte hålla på och plocka bort det sen, massa jobb.

MMM sidorutorna funkar bäst för mig me.

annars kan man ju ha två på sidorna  sen på bakrutan    Garaget.org med sitt nickname under?

som alla andra längtar man redan

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 390 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
_qlimax_ skrev:
Squadron skrev:
Digital_Kicker skrev:

annars kan man ju ha två på sidorna  sen på bakrutan    Garaget.org med sitt nickname under?

Jaaa, jag funderar faktist på att dra dit en personlig garaget dekal på bakrutan....

1 779 Inlägg
12 december 2007
wedo du e inte välkommen in i mitt harem (baksäte) under touren. :d hahaha

236 Inlägg
12 december 2007
WeDo skrev:
_qlimax_ skrev:
Squadron skrev:

Jaaa, jag funderar faktist på att dra dit en personlig garaget dekal på bakrutan....

mmm d jag tänkte me  e ju roligt om alla vet vem mn är på garaget lr vill kolla upp m.m
ta den  vanliga garaget loggan blir nog toppen:P

3 390 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:

men va fan.... men har hört att man kan använda vasselin till annat också så det är lungt tongue NEEEEE, usch... nu släpper vi detta tongue hehe...

gränsen är nådd....

526 Inlägg
12 december 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

men va fan.... men har hört att man kan använda vasselin till annat också så det är lungt tongue NEEEEE, usch... nu släpper vi detta tongue hehe...

gränsen är nådd....

WeDo förfan smile
heheh holla på o snyska dig sådär:P eller e de jag som tänker så nu big_smile
hehe  big_smile

1 752 Inlägg
12 december 2007
Går det o fixa så alla får med sitt annvändarnamn till dekalerna sen med måntro?? vore ju naaaaaaaajs lixom:P

1 779 Inlägg
12 december 2007
haha precis botten is nod.

3 390 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Går det o fixa så alla får med sitt annvändarnamn till dekalerna sen med måntro?? vore ju naaaaaaaajs lixom:P

Går går det nog... men då kostar det nog som fan också tongue 

Någon som kom ihåg om Chrizz skulle fixa dekalerna.... isf kan man ju fråga honom hur dom kommer se ut...

236 Inlägg
12 december 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Går går det nog... men då kostar det nog som fan också tongue 

Någon som kom ihåg om Chrizz skulle fixa dekalerna.... isf kan man ju fråga honom hur dom kommer se ut...

jaja kan väl inte bli så dyrt. men d kommer ju ta lång tid om vi ska sätta på alla märken på samlingen i götet hehe lr man får beställa hem dom¨?

Sök