aaa, får göra det... Skulle vara ganska nice om vi kunde fixa det, så all info är samlad på ett och samma ställe... Lite mer översikt då också....
haha jo det är ju en hel del o läsa nu asså... Men vad kom vi fram till om dekalerna o det lite mer exakt? o har vi fått reda på nått ungefärligt pris på dom än?
Neee, färg blir silver, då krom har sämre fäst-förmåga.... priset har vi ingen aning om än... men tror chrizz kunde fixa det... Vi kommer troligtvis iaf betala in ca. 200 för dom för att ha en liten "säkerhet" att alla som är uppskrivna verkligen ska med när det gäller....
Sen kan en till av anledningarna till att det är så dåligt skrivande här vara att vi kör masskonversation via msn
eftersom ni kör masskonservation på msn så e d inte lätt för oss andra att hänga med längre eller ska man adda sig in:P...har ju redan 2 av er på min msn:rolleyes:..att jag inte skrivit hänger på att jag fortfarande väntar på samtal från Mantorp Park ang.Veidec..men ska ringa dit imorrn så vi lite mer besked om pris och vad som kommer vänta av oss där:D...till vem ska vi betala dekalerna,e det bestämt?..
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
hehe wedo masskonversatiornerna på msn bli man ju bara retad för man inte har nå kjolar en:P haha.... hur fan ligger de till med dekalerna nuda?? ska vi betala inn till nåns konto eller ska vi betala dekalerna när ni kommer till diverse samlingsplattser?? de skulle vara bäst i alla fall :d Drygt att läsa en massa sidor när man e bakfull och har en betongkepa på huvudet så har ni kommit fram till någe mer om touren en????
fan va dålig stil iksom. nu känner jag mej utanför av någon annled ning:P
jag e inte heller med därra:/...såg bara att de skrev att de hade konversation på msn..men vi får tydligen inte va me:O...
Klart alla får vara med Men det är inte så att vi disskuterar "touren" eller bestämmer något där... utan mest snackar om all möjligt för att slippa det här i tråden....
Bara adda
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
fan va dålig stil iksom. nu känner jag mej utanför av någon annled ning:P
jag e inte heller med därra:/...såg bara att de skrev att de hade konversation på msn..men vi får tydligen inte va me:O...
Klart alla får vara med Men det är inte så att vi disskuterar "touren" eller bestämmer något där... utan mest snackar om all möjligt för att slippa det här i tråden....
Bara adda
haha..blir o springa runt på 45 sidor-3 som jag redan har...en söndags sysselsättning:lol:...bara sätta igång då:P
Bara adda
haha..blir o springa runt på 45 sidor-3 som jag redan har...en söndags sysselsättning:lol:...bara sätta igång då:P
Vad ska du springa runt på 45 sidor för ?
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Bara adda
Vad ska du springa runt på 45 sidor för ?
hur ska jag annars kunna adda?hm...eller e det bara en del som e me där?