4260
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
16 december 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:

aaa, får göra det... Skulle vara ganska nice om vi kunde fixa det, så all info är samlad på ett och samma ställe... smile  Lite mer översikt då också....

haha jo det är ju en hel del o läsa nu asså...big_smile Men vad kom vi fram till om dekalerna o det lite mer exakt? o har vi fått reda på nått ungefärligt pris på dom än?

Neee, färg blir silver, då krom har sämre fäst-förmåga.... priset har vi ingen aning om än... men tror chrizz kunde fixa det... Vi kommer troligtvis iaf betala in ca. 200 för dom för att ha en liten "säkerhet" att alla som är uppskrivna verkligen ska med när det gäller....

Sen kan en till av anledningarna till att det är så dåligt skrivande här vara att vi kör masskonversation via msn tongue

eftersom ni kör masskonservation på msn så e d inte lätt för oss andra att hänga med längre eller ska man adda sig in:P...har ju redan 2 av er på min msn:rolleyes:..att jag inte skrivit hänger på att jag fortfarande väntar på samtal från Mantorp Park ang.Veidec..men ska ringa dit imorrn så vi lite mer besked om pris och vad som kommer vänta av oss där:D...till vem ska vi betala dekalerna,e det bestämt?..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

526 Inlägg
16 december 2007
hehe wedo masskonversatiornerna på msn bli man ju bara retad för man inte har nå kjolar en:P haha.... hur fan ligger de till med dekalerna nuda?? ska vi betala inn till nåns konto eller ska vi betala dekalerna när ni kommer till diverse samlingsplattser?? de skulle vara bäst i alla fall :d Drygt att läsa en massa sidor när man e bakfull och har en betongkepa på huvudet big_smile så har ni kommit fram till någe mer om touren en????

684 Inlägg
16 december 2007
fan synd att man inte han skriva upp sej

Your Dream My Reality
219 Inlägg
16 december 2007
Jag kan kolla med min bror eller hans kompisar om dom kan fixa en hemsida men jag tror inte dom gör det gratis:( är ändå rätt drygt att göra en...

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

240 Inlägg
16 december 2007
vart fan har  masskonversasion utan att jag får vara med?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

Your Dream My Reality
219 Inlägg
16 december 2007
bmw525tds skrev:
vart fan har  masskonversasion utan att jag får vara med?

inte ja heller:(

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

240 Inlägg
16 december 2007
fan va dålig stil iksom. nu känner jag  mej utanför av  någon annled ning:P

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
16 december 2007
bmw525tds skrev:

jag e inte heller med därra:/...såg bara att de skrev att de hade konversation på msn..men vi får tydligen inte va me:O...

3 390 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
bmw525tds skrev:

jag e inte heller med därra:/...såg bara att de skrev att de hade konversation på msn..men vi får tydligen inte va me:O...

Klart alla får vara med big_smile   Men det är inte så att vi disskuterar "touren" eller bestämmer något där... utan mest snackar om all möjligt för att slippa det här i tråden.... smile   

Bara adda smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
16 december 2007
WeDo skrev:
theangel6 skrev:
bmw525tds skrev:

Klart alla får vara med big_smile   Men det är inte så att vi disskuterar "touren" eller bestämmer något där... utan mest snackar om all möjligt för att slippa det här i tråden.... smile   

Bara adda smile

haha..blir o springa runt på 45 sidor-3 som jag redan har...en söndags sysselsättning:lol:...bara sätta igång då:P

3 390 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

Bara adda smile

haha..blir o springa runt på 45 sidor-3 som jag redan har...en söndags sysselsättning:lol:...bara sätta igång då:P

Vad ska du springa runt på 45 sidor för ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
16 december 2007
WeDo skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Bara adda smile

hur ska jag annars kunna adda?hm...eller e det bara en del som e me där?

3 390 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

finns på min sida om inte annat....

fast för tillfället är ingen inne sad

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
16 december 2007
WeDo skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

finns på min sida om inte annat....

fast för tillfället är ingen inne sad

har din redan o jag e inne:P

3 390 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
Fler få komma in och snacka lite smile

1 752 Inlägg
16 december 2007
Aja nu har jag addat dej iaf Wedo så en annan oxå kan vara med på masskonversationen:P

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Aja nu har jag addat dej iaf Wedo så en annan oxå kan vara med på masskonversationen:P

såg det... undrar ibland vilka alla är smile

2 283 Inlägg
17 december 2007
Pikey_skate@hotmail.com om ni vill mig något smile

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
17 december 2007
WeDo skrev:
hade vi någon förresten som kunde det här med att göra en shysst hemsida ?

--Eggan-- här inne är webdesign utbildad (har jag för mig) och nätverkstekniker, han fixar en del schyssta.

R.I.P. Michael Jackson!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 december 2007
Pikey skrev:
Pikey_skate@hotmail.com om ni vill mig något smile

addade just dig:D...

Sök