Har allt på G nu... Hemsida är under uppbyggnad... Vi FÅR heta Garaget On Tour 2008... + att chrizz gärna hjälpte till med marknadsföringen av detta till sommaren
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Kommer komma ut ett PM lite senare till alla att skriva lite om bilen + er själva och skicka med en bild på bilen till min mail... Jaaa, jag skulle kunna ta infon som finns på allas sidor, men vilket jobb
Men detta blir inte än... sidan måste bli klar först... men ha det i tanke iaf... Kommer skriva ihop ett lite "formulär" som alla kan skriva i så alla har typ samma fakta...
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Som ni ser så har vi fått upp en hemsida nu som är under upbyggnad...
SKulle kollla om det var någon som var grym på PS eller liknande som kunde göra en Shysst "top-banner"... Alltså i den avlånga ruta där det står "Garaget On Tour" och sen en bild på en lambo bredvid ska ersättas med en enda bild.. I den ska det står Garaget On Tour 2008...
Kom med förslag
Haha antar att det bara är jag som är trög just nu men, hur f*n reggar man sig på sidan??
Btw grymt jobbat än så länge med sidan iaf:D
Gå in under forum så finns "register" längst upp i den delen Det är btw got2008 som ska ha all cred för det här... han som fixar allt...
jaha inte undra på att jag inte hittade det då! funkade ju inte när jag klickade där:D ska la regga mej nu då iaf! Okej okej:) Stort tack ska du ha got2008!!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Haha antar att det bara är jag som är trög just nu men, hur f*n reggar man sig på sidan??
Btw grymt jobbat än så länge med sidan iaf:D
Gå in under forum så finns "register" längst upp i den delen Det är btw got2008 som ska ha all cred för det här... han som fixar allt...
Har ni fler förslag så ge dem till WeDo så han ger dem till Got2008 under kvällen=)han har gjort några fel under bilarna men det ska rättas till.han kommer att skriva på huvudsidan hur ni använder er av sidan...klockan var rätt mycket när han satt med det och hård morsa som jag e så skicka jag han i säng kl 22=)...skolan går först=)
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
jepp ksolan ska väll gå först. då är det ju bara. jag gav mej ju och titta va jag är nu. en gammal truck mekaniker utan utbildning. inte lätt för framtida jobb.