3133
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Administratör
11 968 Inlägg
19 december 2007
Slängde ihop en snabb lista, notera att inte alla är inlagda. Det funkar som så att man helt enkelt lägger in id-nummret för bilarna som ska vara med i en textfil på nätet. Jag använder filen http://www.garaget.org/tour2008.txt just nu, men den kan likagärna ligga nån annanstans.

Wedo eller nån annan som vill sköta listan lägger en sån fil på nätet och ger adressen till mig så jag kan lägga in den. Sen är det bara uppdatera den filen med listan över bilarna som är med så visas dem direkt på den här adressen: http://www.garaget.org/tour2008.php

ID-nummret för en bil ser man i adressfältet när man är inne på bilen. T.ex. min bil har adressen http://www.garaget.org/?car=72005. Id-nummret för den är då 72005. Det är den siffran man har i textfilen. Alla nummer separeras med ett kommatecken (se min exempelfil http://www.garaget.org/tour2008.txt)

Så om nån känner sig manad att gå igenom listan över anmälda bilar och samla alla id-nummer så varsågod. Posta gärna här så lägger jag in i min lista så får wedo eller någon annan ta över den sen smile

PS. Kan naturligtvis fixa lista över alla användare också i samma lista utan problem. Så slipper man leta bland bilarna om man söker nått särskilt användarnamn tänkte jag.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

"the real jerk"
301 Inlägg
19 december 2007
skulle vara kul att hänga på men sommar jobbar nog då men glid lite i gränna så vi kan njuta lite av alla grymma bilar big_smile
Senast redigerat av jerky (19 december 2007)

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

118 Inlägg
19 december 2007
hej tänkte om ja ska kolla med lite gocart i jönköping innan vi åker där ifrån. skulle va fint på morgonen! eller?
dom har en stor parkering så alla bilarna får plats också!
kan kolla om vi får rabatt för att vi är så många med.
låter detta intressant?
undrar också om det är någon som har kollat var vi ska sova i jönköping?

Rock´N Roll

3 390 Inlägg
19 december 2007
Trådstartare
juliet skrev:
hej tänkte om ja ska kolla med lite gocart i jönköping innan vi åker där ifrån. skulle va fint på morgonen! eller?
dom har en stor parkering så alla bilarna får plats också!
kan kolla om vi får rabatt för att vi är så många med.
låter detta intressant?
undrar också om det är någon som har kollat var vi ska sova i jönköping?

Mjooo, det skulle vara kul... men vet ej om det finns tid til det då vi måste ner till Halmstad i hyffsad tid p.g.a att det är final där... Blir nog mkt som ska göras där... men det ska absolut finnas i tankarna,.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
Skriver detta p.g.a att kolla hur många som verkligen är aktiva... Gå in på http://www.freewebs.com/got2008/forum.htm och regga er där med erat gorg nick..

Detta görs för att verkligen kolla hur många som följer utvecklingen i det här... har fått för många mail som t.ex "Är det bestämmt vilket datum" osv... när allt står i första inlägget som jag hänvisat till ett X antal ggr....

Vill veta ifall det är någon som står på listan som redan nu vet att dom inte ska med... ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

172 Inlägg
20 december 2007
*skjuter på den som gjorde bakgrunden för hemsidan smile

Kör du först så väntar jag där framme

53 Inlägg
20 december 2007
fredriklunkan20@hotmail.com adda mig vill va med i gänget..

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

136 Inlägg
20 december 2007
Jag är intresserad, om nu min bil duger..

Peugeot 206 GTi -00 "TILL SALU!", Nissan 200sx s13 -92

3 722 Inlägg
20 december 2007
Typ 1 vecka innan det börjar dra ihop sig borde vi som kör från Skåneland bestämma en mötesplats där vi kan sammåka ifrån!:

Your Dream My Reality
219 Inlägg
20 december 2007
Digital_Kicker skrev:
Typ 1 vecka innan det börjar dra ihop sig borde vi som kör från Skåneland bestämma en mötesplats där vi kan sammåka ifrån!:

Jag möter upp er i laholm:D

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

Your Dream My Reality
219 Inlägg
20 december 2007
new_tm150@homail.com adda om ni vill!

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

1 174 Inlägg
20 december 2007
Jag och en polare hänger nog på med.. En Saab 9-3 aero -02 och Audi S4, fullpackade med folk..

"If you're in control, you're not going fast enough"

3 390 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
Undrar fortfarande hur många som läser första inläget hmm

240 Inlägg
20 december 2007
WeDo skrev:

mm jag funderar med på det. jag är iaf inne och läser varje dag

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

236 Inlägg
20 december 2007
bmw525tds skrev:
WeDo skrev:

mm jag funderar med på det. jag är iaf inne och läser varje dag

verkar knepigt inga som fattar att d e fullt för tillfället lr?

LÄS SIDA 1 ALLA NYKOMLINGAR

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 779 Inlägg
21 december 2007
hehe ja 1a sidan e ju den man läser först. e alltid kul och se om de kommit upp något nytt. speciellt om man vart lite off nån/några dagar/timmar big_smile hehe.. men ta alla mötesplatser lite småprivat då . tongue så att inte alla möjliga kommer dit å följer med. smile  så blir de en liten smyg start från gbg.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
21 december 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
hehe ja 1a sidan e ju den man läser först. e alltid kul och se om de kommit upp något nytt. speciellt om man vart lite off nån/några dagar/timmar big_smile hehe.. men ta alla mötesplatser lite småprivat då . tongue så att inte alla möjliga kommer dit å följer med. smile  så blir de en liten smyg start från gbg.

jaaa, men man ser ju vilka som har dekaler och inte, sen är det ju bara tour deltagare som kommer in på alla evenemang/utställningar... Vi kan ju inte hindra folk från att åka bil smile

2 283 Inlägg
21 december 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

jaaa, men man ser ju vilka som har dekaler och inte, sen är det ju bara tour deltagare som kommer in på alla evenemang/utställningar... Vi kan ju inte hindra folk från att åka bil smile

Det har du faktiskt rätt i, men sen är det störigt om massa ska hänga på hela tiden. Eller vad vet jag? Det kanske gör saken roligare.

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
21 december 2007
-Blomman- skrev:
Jag och en polare hänger nog på med.. En Saab 9-3 aero -02 och Audi S4, fullpackade med folk..

Tyvärr, fullt.

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
21 december 2007
Tobbe87 skrev:
Digital_Kicker skrev:

Jag möter upp er i laholm:D

Då kommer jag från Våxtorp eller kanske Halmstad och möter upp dig big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

Sök