2669
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
VIKTIG UPDATE

Nu har Lotta (theangel6)  och Kalle (Kalle_Ponken) varit hos Mantorp ang. Veidec Festivalen...

Vi kommer Rulla in på området kl. 08:30.. Det kommer kosta 250 kr PER BIL oavsett antalet passagerare (250 kr/pers egentligen)... Väl inne på området så har vi en stor yta för utsällning och alla deltagare kommer få band runt armen som gör det möjligt att gå in och ut från området...

Vi kommer sedan vara kvar där till kl. 16:00 för färd mot Jönköping.... 

Lotta och Kalle kommer vara ledarbilarna till Mantorp för att vi smidigast ska komma in...
Sen undrade vi om Juliet kunde vara sista bilen in så att det bir du som kommer åka först ut p.g.a att du sen är guide i Jönköping och känner till staden ?

Sen om ni vet några företag som skulle vilja ha en monter vid våra bilar med lite produkter så hör av er... smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

526 Inlägg
10 januari 2008
WeDo skrev:
VIKTIG UPDATE

Nu har Lotta (theangel6)  och Kalle (Kalle_Ponken) varit hos Mantorp ang. Veidec Festivalen...

Vi kommer Rulla in på området kl. 08:30.. Det kommer kosta 250 kr PER BIL oavsett antalet passagerare (250 kr/pers egentligen)... Väl inne på området så har vi en stor yta för utsällning och alla deltagare kommer få band runt armen som gör det möjligt att gå in och ut från området...

Lotta och Kalle kommer vara ledarbilarna till Mantorp för att vi smidigast ska komma in...
Sen undrade vi om Juliet kunde vara sista bilen in så att det bir du som kommer åka först ut p.g.a att du sen är guide i Jönköping och känner till staden ?

Sen om ni vet några företag som skulle vilja ha en monter vid våra bilar med lite produkter så hör av er... smile

Faan va najjs de blir alltså:D kul att få mycke svängtumm imellan bilarna så alla kan gå runt å kika utan att vara rädd för att stryka i den andra bilen bredvid big_smile
KLOCKRENT av Lotta och Kalle TACK SÅ MYCKET big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
TyraX skrev:
WeDo skrev:
VIKTIG UPDATE

Faan va najjs de blir alltså:D kul att få mycke svängtumm imellan bilarna så alla kan gå runt å kika utan att vara rädd för att stryka i den andra bilen bredvid big_smile
KLOCKRENT av Lotta och Kalle TACK SÅ MYCKET big_smile

Det var riktigt kul få sitta på Mantorp Park och fixa det här:D...anledningen att vi fick ett bra pris var att de ser fram emot och få se våra bilar rulla in och att vi inte kunde ange antalet personer i bilarna...då tyckte Micke att det smidigaste sättet att göra det på va att ge oss pris per bil...250 är riktigt bra:cool:....vad gör man inte för att få touren bli så bra som möjligt och vi har fördelen att bo nära Mantorp Park så man kan åka dit och prata med dem:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
10 januari 2008
fan va nice detta låter big_smile lottapotta å kalleponken e fina människor som fixar lite åt oss big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Administratör
11 968 Inlägg
10 januari 2008
WeDo skrev:
VIKTIG UPDATE

Jag kommer gärna med ett tält, flaggor och lite sånt och reklam för Garaget smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
TyraX skrev:
theangel6 skrev:
Pikey skrev:

Fan vad trist att de ska köra samtidigt... hmm Men det kommer antagligen inte bli samma dagar som de andra.

En positiv sak är ju för allmänheten är att de sker massa skoj saker samtidigt smile

EDIT: När behöver ni veta hur många biljetter per bil som måste beställas till Veidec festivalen?

Här håller vi på hemligheterna till kvällen:P....kan säga så mycket som att vi behöver inte veta antalet personer i bilarna längre inför Veidec då vi har fått ett bra pris:rolleyes:

jahaja tongue vafan va bra att ni har fixat de big_smile ser fram emot att veta mer fackta smile men lotta de var klart med våran stuga å vilka som skulle sova i den?? :S

japp det är det:P..så akakaboto,nu får du stå ditt kast o dela stuga med oss...finns ingen återvändo:lol:

1 779 Inlägg
10 januari 2008
theangel6 skrev:
TyraX skrev:
theangel6 skrev:

Här håller vi på hemligheterna till kvällen:P....kan säga så mycket som att vi behöver inte veta antalet personer i bilarna längre inför Veidec då vi har fått ett bra pris:rolleyes:

jahaja tongue vafan va bra att ni har fixat de big_smile ser fram emot att veta mer fackta smile men lotta de var klart med våran stuga å vilka som skulle sova i den?? :S

japp det är det:P..så akakaboto,nu får du stå ditt kast o dela stuga med oss...finns ingen återvändo:lol:

hehe fan va nice. klart jag e på. big_smile hehe. big_smile du kan lita på mig. ja ja ja du kan lita på mig big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
TyraX skrev:

hehe fan va nice. klart jag e på. big_smile hehe. big_smile du kan lita på mig. ja ja ja du kan lita på mig big_smile

våran stuga kommer rocka fett sen:P

1 779 Inlägg
10 januari 2008
ooooja.. vet du om de finns tv i stugorna?? isf måste j nån ta med guitar hero tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
ooooja.. vet du om de finns tv i stugorna?? isf måste j nån ta med guitar hero tongue

japp det ska finnas tv...x-box eller playstation?...har dansmatta för playstation...kan vi skutta runt på:P

1 779 Inlägg
10 januari 2008
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

japp det ska finnas tv...x-box eller playstation?...har dansmatta för playstation...kan vi skutta runt på:P

hehe ja men de splar ju ingen roll.. men bara de e nån som har. tongue vill köpa de men vet int om de blir innan touren.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

hehe ja men de splar ju ingen roll.. men bara de e nån som har. tongue vill köpa de men vet int om de blir innan touren.

Kalle har en vet jag...han får komma in o lira med oss och sen åker han ut igen....hihi

1 779 Inlägg
10 januari 2008
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

Kalle har en vet jag...han får komma in o lira med oss och sen åker han ut igen....hihi

haha aah fan de e rätt tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

visst e det:P...känner mig SÅÅÅÅ snäll:P

526 Inlägg
10 januari 2008
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

Hahahah Lotta och AKAKABOTO vi komme rocka som fan:D hoppas de finns så vi kan lira lite gura då:D haha d kommer vara folksammling i våran stuga alltså:D ska bli grummt roligt:D hehe skulle de bli en platts kvar i våran stuga så kommer de bli bråk bland de andra om den plattsen big_smile Faan va roligt de ska bli alltså:D

118 Inlägg
10 januari 2008
klart ja är sista bilen in på mantorp, det gåre så bra så! jag kanske har ett företag som kan ha en liten monter på mantorp, men är inte säkert. vi kanske kan slänga upp ett litet tält och sälja lite grejer vid varje utsällning vi har, men bara ett kanske!

Rock´N Roll

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
TyraX skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

Hahahah Lotta och AKAKABOTO vi komme rocka som fan:D hoppas de finns så vi kan lira lite gura då:D haha d kommer vara folksammling i våran stuga alltså:D ska bli grummt roligt:D hehe skulle de bli en platts kvar i våran stuga så kommer de bli bråk bland de andra om den plattsen big_smile Faan va roligt de ska bli alltså:D

Vi släpper inte in nån mer att sova med oss:P...får se hur patricia ska göra så vi håller platsen åt henne:P...värsta draget borta hos oss:P...men så får vi inte glömma att ta med baden baden stolar eller liknande så vi kan ha en föreställning av de andra som sätter upp sina tält:P...nån måste ju bli arg eller nåt:rolleyes:

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 januari 2008
juliet skrev:
klart ja är sista bilen in på mantorp, det gåre så bra så! jag kanske har ett företag som kan ha en liten monter på mantorp, men är inte säkert. vi kanske kan slänga upp ett litet tält och sälja lite grejer vid varje utsällning vi har, men bara ett kanske!

Det låter nice:)men vad e det som ska säljas?...snällt av dig köra in sist...e lessen att du får den platsen men jag får den på vägen ut...haha...Diabel:sa att jag kommer ligga sist:lol:...det var det smidigaste sättet att göra det på då du ska vara guiden i Jönköping:)

526 Inlägg
10 januari 2008
theangel6 skrev:
TyraX skrev:
theangel6 skrev:

Vi släpper inte in nån mer att sova med oss:P...får se hur patricia ska göra så vi håller platsen åt henne:P...värsta draget borta hos oss:P...men så får vi inte glömma att ta med baden baden stolar eller liknande så vi kan ha en föreställning av de andra som sätter upp sina tält:P...nån måste ju bli arg eller nåt:rolleyes:

hahah jaa de e fan fullt om Patricia följer med big_smile hehe de kommer bli roligt:D Röjja som fan:d

118 Inlägg
10 januari 2008
jag och hans om ska åka med mig håller på att starta ett stylingföretag på internet. får se om det är klart till sommaren, men förhoppnisvis är det det!

Rock´N Roll

Sök