4499
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
Lindgren_ skrev:
Tobbe87 skrev:
Lindgren_ skrev:

Hehe jag har ett par ligger hemma nånstans tror jag smile

Det går ju gå in på samma kanal oavsett märke på dom smile

aa visst gör det det har 6st här hemma:D bar när man e på träffar och så

hehe okej big_smile Jag har ju en eller 2 för det är rätt bra när man är med i norrköpings streetrace crew wink

okej okej vi brukar låna försvarets komradio när vi har traktorpulling här nere:D

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

1 752 Inlägg
10 januari 2008
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
fan va nice detta låter big_smile lottapotta å kalleponken e fina människor som fixar lite åt oss big_smile

Mahaha ja det kommer inte bli billigt för er o gengälda det där ska ni veta! wink cool

Lingren_
Fan vad gött o ha med dej!!big_smile ska bli sjukligt roligt o få se din bil på väldigt nära håll i sommar!big_smile

Haha o sen en liten off topic fråga med:P Hur bra är alla på Guitar Hero igentligen!?big_smile så man vet om man måste ligga i hårdträning eller inte till sommarn:D

Säg som det är, Du gör inget annat på dagarna än GH.... Det där är bara en ursäkt ifall det skulle skita sig big_smile

Haha vad är detta jag hör!?big_smile jag har till o med bevis i mitt galleri att jag visst gör annat än o spelar GH om dagarna!!tongue men just nu är jag på dom sista på Medium iaf så det blir nog relativ hårdträning iaf verkar det som...wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Mahaha ja det kommer inte bli billigt för er o gengälda det där ska ni veta! wink cool

Lingren_
Fan vad gött o ha med dej!!big_smile ska bli sjukligt roligt o få se din bil på väldigt nära håll i sommar!big_smile

Haha o sen en liten off topic fråga med:P Hur bra är alla på Guitar Hero igentligen!?big_smile så man vet om man måste ligga i hårdträning eller inte till sommarn:D

Säg som det är, Du gör inget annat på dagarna än GH.... Det där är bara en ursäkt ifall det skulle skita sig big_smile

Haha vad är detta jag hör!?big_smile jag har till o med bevis i mitt galleri att jag visst gör annat än o spelar GH om dagarna!!tongue men just nu är jag på dom sista på Medium iaf så det blir nog relativ hårdträning iaf verkar det som...wink

Har du öppnat bonuslåtarna kalle?
spela dragonforce då:D det är den sista låten på bonuslåtarna den e omöjlig att klara på expert:P polaren har klarat allt utom den,,,, precis så man klarar introt på medium nu:D

2 644 Inlägg
10 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Lindgren_ skrev:
Tobbe87 skrev:

aa visst gör det det har 6st här hemma:D bar när man e på träffar och så

hehe okej big_smile Jag har ju en eller 2 för det är rätt bra när man är med i norrköpings streetrace crew wink

okej okej vi brukar låna försvarets komradio när vi har traktorpulling här nere:D

hehe ok fan vad nice big_smile

Johan Lindgren

1 752 Inlägg
10 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:

Har du öppnat bonuslåtarna kalle?
spela dragonforce då:D det är den sista låten på bonuslåtarna den e omöjlig att klara på expert:P polaren har klarat allt utom den,,,, precis så man klarar introt på medium nu:D

Haha jo jag har köpt den!!big_smile fy f****n vad svår den är!! Har försökt på expert bara för o se hur svår den är, klarade typ 5% eller nått....tongue

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
en annan är ju sjukskriven i 3 veckor så man har ju tid att bli en rockstjärna på GH3 nu hahaha

1 752 Inlägg
10 januari 2008
Tobbe87 skrev:
en annan är ju sjukskriven i 3 veckor så man har ju tid att bli en rockstjärna på GH3 nu hahaha

Haha fan vad fuskigt!!tongue Är det sen bilrullningen eller?

1 779 Inlägg
10 januari 2008
kalle e en jävel på singstar med de har han bild bevis på big_smile å där ser man hur han verkligen lever sig in. .p

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Tobbe87 skrev:

ja det bidrog ju till det...sen i tisdags välte jag med lastbilen med ju så då pajades ju ryggen nästan helt:( så jag springer rundor hemma nu med nackkrage och skit....

1 752 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
kalle e en jävel på singstar med de har han bild bevis på big_smile å där ser man hur han verkligen lever sig in. .p

Haha You aint seen nothing yet...wink Lovar att om nån har med sig det på touren så ska ni få se på F*N!!big_smile

1 779 Inlägg
10 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

Haha You aint seen nothing yet...wink Lovar att om nån har med sig det på touren så ska ni få se på F*N!!big_smile

hahaha du e för rolig.
kan de bli bättre brudar, bilar å tvspel tongue

1 752 Inlägg
10 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Tobbe87 skrev:

ja det bidrog ju till det...sen i tisdags välte jag med lastbilen med ju så då pajades ju ryggen nästan helt:( så jag springer rundor hemma nu med nackkrage och skit....

Åh fy! det lät inget vidare...sad men som sagt, du har ju dessto mer tid till Gh nu!!big_smile

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

hahaha du e för rolig.

det är svårslaget:D skulle vatt ett par öl med men kan j uinte dricka när vi ska köra..

1 752 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

hahaha du e för rolig.

haha känns väääldigt tveksamt asså!big_smile men om nån kommer på nått så se då fan till o inte sitta o klämma på den idén isånna fall!tongue utan släpp ut den bara!!^^

1 752 Inlägg
10 januari 2008
Tobbe87 skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

hahaha du e för rolig.

det är svårslaget:D skulle vatt ett par öl med men kan j uinte dricka när vi ska köra..

Öl är fruktansvärt överskattat!!tongue haha tacka vet jag kär gamma l kärringdricka så som Bacardi breezer!big_smile

2 644 Inlägg
10 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Tobbe87 skrev:
akakaboto skrev:

hahaha du e för rolig.

Öl är fruktansvärt överskattat!!tongue haha tacka vet jag kär gamma l kärringdricka så som Bacardi breezer!big_smile

Då är vi 2 smile

Fast öl är fan inget fel på heller smile men bacardi breezer watermelon eller vad den heter..OJOJOJOJOJOJOJOOJ gott smile

Johan Lindgren

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
Lindgren_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Tobbe87 skrev:

Då är vi 2 smile

Fast öl är fan inget fel på heller smile men bacardi breezer watermelon eller vad den heter..OJOJOJOJOJOJOJOOJ gott smile

jo helt klart inget fel på den kärringdrickan smirnoff ice e ju super god den med:D

2 644 Inlägg
10 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Lindgren_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Då är vi 2 smile

jo helt klart inget fel på den kärringdrickan smirnoff ice e ju super god den med:D

hehe japp ! big_smile

Johan Lindgren

1 779 Inlägg
10 januari 2008
nej nej testa de vita vinet dreams eller va de heter smile svin gott .D hehe

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
om vi fortsätter att skriva i denna takten kommer vi nog upp i en hel del sidor innan touren:D min gissning är ju 443 sidor:D

Sök