I år så blir det knappt någon cruising att tala om då Linde kommun är tröga och har beslutat att stänga av stan för biltrafik kl 21.00 Dock brukar det alltid bli lite alternativa crusing rundor på andra ställen förutom på centrum.
Själva utställning som är på dagen brukar vara bra.
utställningen är vid fornaboda travbana och släpper bara in bilar som är äldre än 30 år.
I år så blir det knappt någon cruising att tala om då Linde kommun är tröga och har beslutat att stänga av stan för biltrafik kl 21.00 Dock brukar det alltid bli lite alternativa crusing rundor på andra ställen förutom på centrum.
utställningen är vid fornaboda travbana och släpper bara in bilar som är äldre än 30 år.
Joo det e sant! men kul att åka upp iaf bättre än att bara sitta hemnma en hel kväll!
Bilar äldre än 30 år eller bara fina bilar äldre än 30 år ?
Bilar äldre än 30 år eller bara fina bilar äldre än 30 år ?
På deras hemsida så står det att fyllebilar, svensonbilar, misshandlade raggarpråmar, vanar, lastbilar med bord på flaket mm inte kommer in på crusingen
De var ju så förra året oxå, & Jag hade skojj ändå, men de kanske beror på hur lättroad man är ?!. Det är ju fullt dugligt & kul o se alla fina bilar annars är det bara ställa sig på lidl parkeringen elle nån annanstans & "visa" upp bilen& umgås mä massa folk! Och som sagt de är ju alltid roligare & åka o kolla där en o sitta hemma .
nej dom tar bara in fina gamla raggar biler tyvär men det ä r ju det folket vill se men det var bra förra året har ja för mig t¨åkigt att dom bara stänger av stan så tidigt helt sjukt tycker ja,,,
och utställningen vid travbanan släpper dom inte in alla bilar heller men det är ju bara att man fixar en utanför hehe.. ha de bra ses kanske i Linde ....................
Linde open är ju bättre på de viset då kan man ställa ut bilen sen kolla på race men nästa år blir det nog tio gånger bättre när vi får en race banna 1,1 km lång som kanske ska vara öppen på helgerna så street race ska hållas där och inte på vägarna ;D
Ska nog troligtvis titta på tv början av kvällen...drar nog ut en sväng o kollar läget efter 23 tiden, måste ju kolla Indy först ikväll kl 21 på femman
Stannar, regnar väl för fullt i Linde just nu. Rullat vinkelslipen hela dagen, helt prickig på armarna (tips till er, kapa/svetsa inte utan ordentlig tröja).
Vi va i linde från 10 te typ 2, de va ju hyffsat mä folk fast de va kasst väder. & de va ju uppehåll nästan hela tiden. så en lyckad kväll tyckte vi de va .
Vi va i linde från 10 te typ 2, de va ju hyffsat mä folk fast de va kasst väder. & de va ju uppehåll nästan hela tiden. så en lyckad kväll tyckte vi de va .
åfaen jag kom ner på linde kl2 från förfesten.... jag missade alla bilar;( men tog igen det med ölen och gick vidare på efterfesten ....
///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!
Något som händer i helgen? Det sägs att det ska bli fint väder på lördag kväll i alla fall, imorgon skulle det bli molnigt och regnskurar sa dem på tv i morse. Det kan ju ha ändrats. Men jag jobbar i morgon så vill ju inte missa något!
Hoppas att det drar i gång något på lördag. Skulle vara kul att få åka ut och kolla lite.
åfaen jag kom ner på linde kl2 från förfesten.... jag missade alla bilar;( men tog igen det med ölen och gick vidare på efterfesten ....