Jag tok SOV i fredags kväll.. missade totalt tiden för viinikka... lider med dom sörjade!!!. en idee.. på lördag.. en cruse igenom staden.. i ca 10km/tm för att hedra?
visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Jag tok SOV i fredags kväll.. missade totalt tiden för viinikka... lider med dom sörjade!!!. en idee.. på lördag.. en cruse igenom staden.. i ca 10km/tm för att hedra?
Kom till Örebro Mässan ikväll vid 22.00 där vi ska hedra Tommie med en tyst minut och däe kan vi snacka mer om ev cruising eller något annat.
Kom till Örebro Mässan ikväll vid 22.00 där vi ska hedra Tommie med en tyst minut och däe kan vi snacka mer om ev cruising eller något annat.
Mvh Unknown Örebro
ska försöka hinna.. ska till lysekil fram och tillbaka....
visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Tyvärr kommer jag inte kunna närvara ikväll som var tänkt från början då jag måste vara hemma med barnen. Tänder ett ljus kl. 22:00 för att hedra Tommies minne istället. En ide och tanke vore väl att ni övriga som inte kan medverka ikväll gör likadant.
ÖREBRO STREET MEET #1 - 2008
450 bilar och 2500 besökare - WOW! :)
De va fint vid mässan att så många va där, vi kände inte Tommie personligen, men ville visa att vi sörjer med nära & kära och skänka en tanke till alla andra inblandade.
Kunde tyvär inte vara vid mässan idag! men tycker att de e fint att det e så många som visar att det verkligen har hänt något sorligt och skänker en tanke till nära & kära.. till dom inblandade...
måste säga att det var enormt trevligt att se att så många bilar på mässan jag kände inte tommie eller den andra personen. men cred till alla som var där mvh nicx
Tackar alla som kom igår för att hedra Viinikka, det var väldigt fin igår. Tack även till polisen som kom och visade sin respekt igår, som var med och hjälpte till under räddningsaktionen. Tommie Viinikka vi kommer sakna dej. Tankarna går till familj,släkt och vänner. Krya på dej Rylander.