Förresten har väl de flesta läst om SAAB:s satsning i STCC nästa år men vi hittade en rallysatsning (?) i skogen idag...tycker att känner jag igen bilen
Vi är hemma från rallyt så vem vet, vi kanske trillar in. Förresten har väl de flesta läst om SAAB:s satsning i STCC nästa år men vi hittade en rallysatsning (?) i skogen idag...tycker att känner jag igen bilen
Vi är hemma från rallyt så vem vet, vi kanske trillar in. Förresten har väl de flesta läst om SAAB:s satsning i STCC nästa år men vi hittade en rallysatsning (?) i skogen idag...tycker att känner jag igen bilen
Några få tappra själar blev vi idag. Det blev lite kort i garage istället för ute. Bättre än inget alls! Jag hoppar dock kvällens aktiviteter och tar en krogvända istället
ja några vilsna bilar hittade till svampen idag iaf.. mycket trevligt blev det å några blider i en bilgarage blev det... jag ska ladda upp dessa när jag får lite tid till det.... man kanske kan hinna med ännu en helg till innan vinter kommer!!! nä nu är det mera ÖL som gäller!!! åå jah det släpper vid 160km/h när det regnar!!!
svängde förbi mässan för att se om tivolit var igång, döm om min förvåning när det, trots höst och kyla, är fullt av bilar en kort jämförelse med linköping: max 2 bilar ute. Ja - 2 bilar. sjuuuukt skillnad trots samma storlek på städerna!