3190
Sök

SAABotage 9-5 AERO V2.0

Saabotage

1 205 589 Visningar
Uppdaterades senast 27 maj 2015
1 964 Inlägg
26 februari 2010
det måste ju kännas kanon att det har kommit, men jävligt surt att elmia aldrig kan höra av sej sad

1 892 Inlägg
26 februari 2010
Trådstartare
Ja,  men att dom inte hört av sig än tyder nog på att man får inrikta sig på ett nytt försök nästa år,

1 964 Inlägg
26 februari 2010
nee men så tror ja inte det är, men OM  det skulle vara så, vet du vad du och ja gör då wink då glider vi ner dit och stället ut på parkeringen wink tror vi får tillräckligt med besökare där big_smile och erik vill att du och ja kommer på fest på kvällen hos dom wink då får du faan hänga på smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
26 februari 2010
Ännu vet jag ingen som fått besked direkt från bilsport, och det ska komma den 28e om jag minns rätt, då ska du även få besked om det är negativt, så än är loppet inte kört, och din bil är verkligen en bil som ska stå där. smile

stRaend
26 februari 2010
anser också att din bil bör vara med på elmia, ett sånt hästjobb som du lagt ner på den så smile om ni ställer ut på parkeringen så kommer jag och tittar iallafall ^^

when ever - were ever
513 Inlägg
27 februari 2010
Elmia-folket väntar väl in i det längsta med att välja ut bilar. Det händer ju ganska mycke i garagen just nu, bara o kolla i den här tråden big_smile Men vist e det irriterande o få besked i sista minuten, det e ju en del runt omkring en utställning o fixa oxå. Vi får väl göra en egen utställning ute på parkeringen.... smile

2 788 Inlägg
27 februari 2010
Sjukt nice att bakbromskitet anlänt nu Mats! Kommer att bli kanon, hoppas det åker på snart wink

Bilen är verkligen superläcker, vore ju grymt kul om man kunde få se den irl under årets gång! smile

1 892 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
Godmorgon, nu är helgens jobb som ger pengar över,
nu tar nästa jobb över, det som kostar pangar  smile

Men kan berätta att jag just nu är otroligt nervös, glad, ledsen, allt på samma gång,

Glad för att Jag kommit med till en utställning jag bara drömt om sedan 7-8 år tillbaka, när jag varje år sedan dess besökt Elmia i Jönsköping,  och nu har JAG fått plats där med min Saab

Ledsen för några vänner som förtjänar plats där minst lika mycket som jag Inte kommit med, och slitit som djur för att hinna klart och få allt perfekt.

Nervös för att jag nu inser en sak som Victor och jag talat om endel,  Nu kommer det folk  som kommer  granska, syna, klaga, tycka,  om det jobb som jag nästintill gjort själv sedan december 2007 då jag ställde in bilen för en "extreme makeover". och blir skitstressad av den tanken, men så komemr det bli hela sommaren nu så det är bäst man vänjer sig smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/868618_pixekv.jpg
kvällen före Elmia 2007

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/868619_q9lg2a.jpg
kvällen innan Elmia 2007

1 964 Inlägg
1 mars 2010
0det har hänt en hel del sen dom där kortena togs smile
du är klart värd att stå där, och ja vet att det inte finns något att klaga över på din bil, men tyvärr klagar alla på något, men det spelar ingen roll.
det som är viktigast är att du har byggt den som du själv vill ha den och är nöjd över den=) för det ska du vara sånt jävla hårt slit och arbete, ja vet hur många timmar du vart där ute och kämpat och slitit.

så GRATTIS mats big_smile!

Xenoholic
2 559 Inlägg
1 mars 2010
Man kan inte göra alla nöjda mats, alla har ju olika smak o tycke.
Men skulle förvåna mig om man hittar en massa slarv på ditt bygge i alla fall tongue
Ska försöka att tränga mig fram bland massorna till skönheten på mässan i alla fall smile

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

751 Inlägg
1 mars 2010
Som tidigare talare sagt, man kan aldrig göra alla nöjda, men man kan sträva efter att göra många nöjda wink I slutändan är det ju ändå DIN bil som DU byggt efter hur DU vill ha den, sen om någon annan gillar Fast and the furious stuket bättre med neon o grejer så är det upp till dem. Tycker du ska va skitnöjd med ditt bygge! 115 sidor med kommentarer tycker jag talar för sig själv att du nått ut till många!

Saab älskare!
4 597 Inlägg
1 mars 2010
Snyggaste saaben som någonsins byggts har blivit snyggaste saaben i världen! Jag saknar ord Mats! smile

167 Inlägg
1 mars 2010
Du har helt klart förtjänat din plats i rampljuset GRATTIS!! 
Håller med att det är tråkigt att några andra som jag kan tycka borde fått en plats inte fått det. Men skit kul att du fick en plats, ska bli riktigt spännande att se bilen live. Lite press att bli klar nu eller?  smile

----> SAAB 9-5 Aero <----
Uppdatering med ny bas och låda pågår
--> Sound By Loke 2.0 <--> 3.0 på G :)

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
1 mars 2010
Grattis Mats! det är du värd! Ja kommer oxå va där hela helgen så nån dag måste vi ju hinna ta ett snack smile
Å du behöver inte va nervös förvad folk ska tycka, det finns folk som klagar på allt, det kommer man inte undan men det är bara å skita i !

Think Better Cars
447 Inlägg
1 mars 2010
GRATTIS MAAAAATTTS för elmia platsen tongue... du är även välkommen till 30 års fest också tongue

Mvh // Djem

Jag gjorde en liten hest!
2 100 Inlägg
Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
1 mars 2010
Djem skrev:
du är även välkommen till 30 års fest också tongue

Hur orkar man festa i 30 år? wink Sorry, kunde inte låta bli. smile

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

Licenssvetsare
927 Inlägg