med rails ..klart snyggast...sen tar det lungt nu å skynda långsamt det ska va kul att bygga bil inte blä å stress..så fortsätt nu i den takt du vill.... så vi får se utvecklingen me bilen för den blir juh så jävla snygg...mvh patrik
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Hmm intressant... MED rails... Ja.. jag var inne på det efter jag tog bort dom, det blir svårt att göra fina täcklock för hålen... men om man gör hela bakre "skenan" i kolfiber kommer det funka tror jag... Men kruxet blir det främre hålet... ja om fler har synpunkter och åsikter skulle jag uppskatta om ni delger mig dom Mvh/Mats
Ruskigt vad snyggt det blir! Tycker att du ska ha railsen kvar
Vad ska jag säga??? Tusen och åter tusen tack för all stöttning av er alla, var o en ! Adrian har ju grymt mycket mer erfarenhet och skills och lever på det han gör, Har är en stor förebild och sitter på mycket kunskap. Tack åter igen för eran support!!
Verkar som rösterna väger mest för MED Rails, jag ska ta av andra med och göra mig en bild av bilen utan Rails sen får vi se Ha en underbar Fredag! Mvh/ Mats
Kul att du är igång igen Jag tycker att du ska ha kvar railsen bara lacka dem i svart metallic kanske. Jobba lagom fort så det är kul, bättre med bra resultat som man vill ha det än att det snabbt blir klart!
Håll ögonen öppna och plattan i mattan
Projekt: Bygger kjolpaket SAAB 900 --> Min projekttråd.
Fan va härligt och se att du är tillbaka i byggandet
Tänkte bara på en sak, hur ser det ut på bilarna som levererades utan rails?? Borde inte saab ha någon skena för att lägga över, eller har dom ändrat helt och hållet där railsen går.
En liten tanke jag hade bara, för jag tycker nog att din skulle passa bättre utan Men som någon annan sa så går det säkert att få till railsen på nått snyggt sätt också ifall du skulle köra med dom.
Lycka till nu, och ta det i din takt nu och stressa inte //Jacob