Ja visst blev problemet löst Tack derbi, det var vänliga ord! krille_hlm : Jag är kass på att gjuta av blir aldrig som pluggen, inte till 100% så här har jag massor att lära!! Men vill lära mig, Och visst känns det att mycket jag gör är dubbeljobb, men därför jag gärna tar emot tips i trix från er som hållit på längre och mera. Tack för feedbacken
Ja, det är bara att skicka ett pm om det är något som du undrar över. Jag har oftast inget emot att hjälpa till.
Jaha.. Nu har jag plastat ihop skärmen mot karossen... får hoppas det blir bra nu.. Jag har nu tagit mod till mig att börja med motorhuven... Först tänkte jag om jag skulle lägga igen gropen efter emblemet bara och sätta flygplanet i glitten i spoilern.. MEN... Så blev det alltså inte
Höll på att bränna upp magen dessutom :S
Huven har slagit sig lite efter svetsningen.. är det bara spackel som gäller??
Njaa... känns lite för enkelt...
ska bli nya emblemet baksidan av nya emlemet Sliiipning Mmm Saaaatan vad nära det var!! nått sånt blir det
Ja men kim du har helt rätt, faktiskt tappat något kilo men det är ju uppenbart att det inte räcker Ja det blir skoj detta, men är det bara spackel som gäller att räta huven? blvit som en bula som är ca, 15 cm :S
tjena grabben.. har nyss gått upp för mig att det är ju inte "viggen" du bygger om hihi... Snacka om att ja inte har lyssnat på jimmy.. Har kollat igenom hela din tråd nu och ja håller med grabbarna. Du ska stå me Paul och grabbarna på elmia, det du gör är jävligt snyggt. Och ja tycker inte ens om saab
att byta emblemet mot vingarna är ett genidrag. sååå mycket snyggare... Allt ligger i detaljerna
Jaha.. Nu har jag plastat ihop skärmen mot karossen... får hoppas det blir bra nu.. Jag har nu tagit mod till mig att börja med motorhuven... Först tänkte jag om jag skulle lägga igen gropen efter emblemet bara och sätta flygplanet i glitten i spoilern.. MEN... Så blev det alltså inte
Höll på att bränna upp magen dessutom :S
Huven har slagit sig lite efter svetsningen.. är det bara spackel som gäller??
RIKTIGT snyggt med det där som huvenblem, jävlar vad originellt måste jag säga Du kommer nog, tyvärr, starta en trend för andra ordentliga saab-byggare =P
Jag bugar mig för en av kungarna inom bilbyggarbranschen. Huvemblemet vart ju hur grymt som helst
Du har ju ideer o lösningar som vi inte sett tidigare, trots att det finns de som gnäller på att deras koncept kopieras.
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)