2246
Sök

SAABotage 9-5 AERO V2.0

Saabotage

1 206 963 Visningar
Uppdaterades senast 27 maj 2015
125 Inlägg
18 augusti 2009
det är ju rätt stort och ta 3e pris grattis. va de många skoda bilar där eller? ananrs va de kanske inte så svårt big_smile

4 663 Inlägg
18 augusti 2009
grattis till 3 pris big_smile  längtar  efter se bilen när du får tillbaka den big_smile

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
18 augusti 2009
... fattar du att vi stod några meter från varandra när hon körde upp intill rampen?! Du borde fått en kram när vi ändå var så nära, men jag lovar att spara den tills det blir tillfälle! tongue

Stort GRATTIS till sambon (Carina var det va?! )! Kram sparas till dig också! big_smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

1 892 Inlägg
19 augusti 2009
Trådstartare
Tack allihopa, dety värmer att se eran stöttning!

Hallå Ellen!  Jasså du stod och trängdes i samma hörn som jag? smile  Såg tyvärr inte så jättemycket där men fick sträcka upp kameran  så fick jag några kort iaf smile  Såg du mig??
Ja Carina heter hon,  då får vi ha kramkalas sen smile

1 964 Inlägg
19 augusti 2009
ja men visst faan blev den fin efter allt jävla skit och slit va haft smile nu är det bara din bil mats som ska fixas till wink sen jävlar nästa år då åker vi alla 3 ut på en prisrenar turne wink elle vad säger du ?big_smile

1 892 Inlägg
19 augusti 2009
Trådstartare
Hallå Elda, nja, allt stort är ju över i år, så blir att satsa på nästa år, och nu är det ju inte omöjlig önskar eftersom utsidan är klar, bara invändigt kvar, och det ska jag fan hinna smile

Hallå  Jimmy, ja vilket slit vi haft..  men klarft nu, 
när jag får hem saaben ska jag lacka den i motorutrymmet sen göra det invändiga smile

1 964 Inlägg
19 augusti 2009
säg till mats när du behöver hjälp så kommer ja big_smile snart ska ja ställa in sunshine och riva henne wink men du försök och få den hel i fall att cartec vill att vi ställer ut dom på finalen i billjud i slutet av året wink

2 258 Inlägg
19 augusti 2009
Mats - Hade jag sett dig hade du inte kommit undan, då hade jag GIVETVIS fångat in dig, hälsat och kramats! smile

Jimmy - Riva?! Skynda, skynda och kom hit först då så tar vi en bildserie av henne innan! big_smile Nu är det vardag igen så jag är hemma som vanligt med Embla i skolan och varannanveckaslivet. smile

Puss! big_smile

1 964 Inlägg
19 augusti 2009
Vivendi skrev:
Mats - Hade jag sett dig hade du inte kommit undan, då hade jag GIVETVIS fångat in dig, hälsat och kramats! smile

Jimmy - Riva?! Skynda, skynda och kom hit först då så tar vi en bildserie av henne innan! big_smile Nu är det vardag igen så jag är hemma som vanligt med Embla i skolan och varannanveckaslivet. smile

Puss! big_smile

joo det är snart dax och riva henne igen förhoppningsvis för sista gången wink, men detta är min sista vecka semester men det beror ju på om du har tid och lust i helgen så kan ja komma neråt?men hör gärna av dej, har skrivit fullt av gäst bok till dej men tyvärr inget svar :S
Puss!big_smile

1 892 Inlägg
20 augusti 2009
Trådstartare
Min Saab-tråd har blivit en hångeltråd tror jag smile
Händer mer med det än med min saab 
Buhuu
wink

Medlem 34530
908 Inlägg
20 augusti 2009
krutmats skrev:
Min Saab-tråd har blivit en hångeltråd tror jag smile
Händer mer med det än med min saab 
Buhuu
wink

Det är väl inget att vara lessen, för. Det finns väl tråkigare saker som kunde ha hänt big_smile

Hur går det med bilen förresten, nu borde väl lackeraren vara färdig snart eller måste vi åka o hälsa på honom cool

//Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

2 258 Inlägg
20 augusti 2009
Hångeltråd?! Vem får hångel?! tongue Nu har jag missat något! tongue

Men jag är böjd att hålla med WictorW här... vart har bilen tagit vägen, händer det något? big_smile

Du vet att Saab Turbo Club Sweden har hyrt Kinnekulle ring om några veckor va... wink Vilka är här då?! big_smile

Puss / Ellen big_smile

(åh, vänta, jag skriver puss i alla mina inlägg... är det DET som är hånglet?! *besviken suck i så fall* big_smile

1 964 Inlägg
21 augusti 2009
hehe he he neej mats big_smile vi ska inte sabba din fina tråd big_smile ja har fått lite mer ideer för saaben åt dej smile ska försöka komma ihåg dom big_smile har du hört något från dom ?

1 892 Inlägg
21 augusti 2009
Trådstartare
Idéer till Saaben Är ingen bristvara, men tar gärna emot idéer som ni kommit på,  kul att höra olika idéer om samma grej,
Inom en kort framtid blir det ledtråd
Och visst är det så Victor att det kunde hänt värre saker med min tråd smile
Trevlig helg alla,  det ska iaf jag ha   
winkbig_smile

1 964 Inlägg
21 augusti 2009
det låter som du kommer få en spännande helg mats wink ja tror ja vet vad du kan ha i görningen där uppe i skogen wink

60 Inlägg
22 augusti 2009
fan dom e bra på att hålla koll på ditt telefon nr uppe hos lackeraren hahaha, får sms runt halv 8 på morgon lite då o då, att dom vill ha ditt mobil nr haha tongue

TSW evolution is the shiit

1 892 Inlägg
22 augusti 2009
Trådstartare
strongis skrev:
fan dom e bra på att hålla koll på ditt telefon nr uppe hos lackeraren hahaha, får sms runt halv 8 på morgon lite då o då, att dom vill ha ditt mobil nr haha tongue

Hallå hallå, nej nu har jag smsat med Jocke så han har väl mitt nummer nu iaf big_smile

Medlem 34530
908 Inlägg
22 augusti 2009
krutmats skrev:
strongis skrev:

Hallå hallå, nej nu har jag smsat med Jocke så han har väl mitt nummer nu iaf big_smile

då räknar vi med att det snart är dax att få hem bilen smile

Själv lyckades jag köra i fronten lite,så får ta ett ordentligt snack med lackeraren om mina planer för nästa år wink

//Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

1 964 Inlägg
23 augusti 2009
oj wink men victor nu får du lugna ner dej wink kör inte sönder den för nu ska vi ju ha träff ju wink elle hur mats tongue?

Pro installer I.C.E
248 Inlägg
23 augusti 2009
Jösses vad jag längtar efter bilder,du har gjort ett jättejobb Mats.

Billjud och montering samt övriga biltillbehör http://www.waletrading.se
Återförsäljare för Kenwood, Dls, Fusion, Mtx, Alpine, Axton, Rödek, Crunch
Amega, Jl Audio, HiFonics, Spectron,Renegade, Autostudio, Em-Phaser, mm

Sök