5494
Sök

Varning för nytt virus!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
31 december 2007
MrTobias skrev:
virus är inte skadligt föränn du har ett antivirusprogram.. då jävlar slöar de ner datorn smile

Hahahaha så sant så sant tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
31 december 2007
TBOC_Razor skrev:
MrTobias skrev:
virus är inte skadligt föränn du har ett antivirusprogram.. då jävlar slöar de ner datorn smile

Hahahaha så sant så sant tongue

bästa ja hört idag. viruspogrammen e fan värre än virusen! lol

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
31 december 2007
Team-Adolfsson skrev:
virus är inte att bry sig om
räcker att brandväggen är aktiv
jag har inte haft virusprogram på över 4år och ALDRIG haft ett virus

Same. Förstår verkligen inte vad folk håller på med för att lyckas få virus. :\

Whine whine!

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
31 december 2007
Sitter man å nötar på TPB och skumma hemsidor med en babe och med en STOR skrift "You wanna see me nude? Click here" så är man fan värd en fuckad dator.

Sjukt va dumma folk kan va
Man behöver inget antivirus om man har lite vett i skallen, å ni som ser brandväggen i XP högre än molnen kan man bara sitta å skratta åt.
MSN viruset slår väl de mesta... "My sexy holiday pics.zip" undrar hur många som föll för den typen.

Skaffa tjej eller köp Aktuell Rapport smile

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
31 december 2007
civic skrev:
Sitter man å nötar på TPB och skumma hemsidor med en babe och med en STOR skrift "You wanna see me nude? Click here" så är man fan värd en fuckad dator.

Sjukt va dumma folk kan va
Man behöver inget antivirus om man har lite vett i skallen, å ni som ser brandväggen i XP högre än molnen kan man bara sitta å skratta åt.
MSN viruset slår väl de mesta... "My sexy holiday pics.zip" undrar hur många som föll för den typen.

Skaffa tjej eller köp Aktuell Rapport smile

"YOU HAVE WON 1 MILLION DOLLAR! - KLICK HERE"

lol

757 Inlägg
31 december 2007
snacka om illa. köp en mac istället så kan ni surfa porr i lugn och ro wink bästa köpet jag gjort fan. once you go mac, you wont go back

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
31 december 2007
robzter skrev:
snacka om illa. köp en mac istället så kan ni surfa porr i lugn och ro wink bästa köpet jag gjort fan. once you go mac, you wont go back

aldrig i mitt liv!

MAC e för äckliga pack!  cool

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
31 december 2007
richardoo290 skrev:
robzter skrev:

aldrig i mitt liv!

-Nämn EN ENDA SAK jag inte kan göra med min Mac som du kan göra med din PC!!!!!

-Högerklicka.........

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

757 Inlägg
31 december 2007
TBOC_Razor skrev:
richardoo290 skrev:
robzter skrev:

aldrig i mitt liv!

-Högerklicka.........

högerklicka går visst :p kör med en MX1000 så det går aldeles utmärkt vill man använda den inbyggda musen så är det bara att hålla ctrl och sen klicka tongue

kan säga att det var helt underbart att gå till mac efter att dom släppte OSX inget krångel med massa blåskärmar och skit

804 Inlägg
31 december 2007
robzter skrev:
TBOC_Razor skrev:
richardoo290 skrev:

aldrig i mitt liv!

-Högerklicka.........

högerklicka går visst :p kör med en MX1000 så det går aldeles utmärkt vill man använda den inbyggda musen så är det bara att hålla ctrl och sen klicka tongue

kan säga att det var helt underbart att gå till mac efter att dom släppte OSX inget krångel med massa blåskärmar och skit

Sen, jag sitter på en iMac, hela datorn inpregad i skärmen men de har ändå fixat så effektiv kylning att den är helt ljudlös. Har inte varit med om en enda PC som varit i närheten. Trotts att de har stora chassin och möjligheten att sätta stora passiva flänsar. Nu är det bara bakgrundssurrandet i den externa HDD´n som stör, så den får man gömma någonstans.
Sen, jag kan göra ALLT på denna som på vilken PC som helst, Linux, vista osv inga problem, kör allt native. Men till skillnad mot en PC kan jag gå in i OSX och sedan starta både Linux och Vista och bara bläddra mellan operativsystemen med snabbknappar.
Fast vi har ju nackdelen med att mac kan så mycket mer, vi utsätter dom för allt skit som kodats för windows.  wink

Sebbzon
8 Inlägg
31 december 2007
Det är ju tur att jag har nod32 som tar bort viruset utan att jag behöver göra så mycket wink Jag rekomenderar att köpa det om man har större problem med virus.

Smålänning
7 887 Inlägg
31 december 2007
Nya virus hit o nya virus dit...
blir min dator smittad så stänger den alla program och F-secure slänger upp en stor ruta där det står: Din dator är infekterad av XXXX, vad vill du göra? har jag för mig iaf... va så längesen...

Sen märker jag direkt omjag fått nått ändå smile PII, 350 mhz rules!! wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

261 Inlägg
1 januari 2008
twin_cam skrev:
Nya virus hit o nya virus dit...
blir min dator smittad så stänger den alla program och F-secure slänger upp en stor ruta där det står: Din dator är infekterad av XXXX, vad vill du göra? har jag för mig iaf... va så längesen...

Sen märker jag direkt omjag fått nått ändå smile PII, 350 mhz rules!! wink

Åååh vilka tider!!!!  P2:an var så jävla skön, tillsammans med Windows 98 och blåskärm 4 gånger om dagen.........

Synd jag slängde allting dator relaterat fören månad sen, annars hade du kunnat få lite reservdelar till gammelburken!

Med.lem
3 759 Inlägg
2 januari 2008
richardoo290 skrev:
Mr_EmCom skrev:
@richardoo290  om man inte är inne på en massa mystiska sidor och ger fan i att instalera osäkra program och inte öppnar en zippad mapp med namn "look at my sexy body" på msn. Så är man säker..

Men visst, vissa virus kan totalt förtöra en dator. Dock ovanligt

de var precis det jag sa?

Ber om ursäkt. Men om du kollar så ser du att inläggen kom in samma minut. dvs jag han inte se ditt nya svar smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Dåre
274 Inlägg
2 januari 2008
Xenitz skrev:
Det är ju tur att jag har nod32 som tar bort viruset utan att jag behöver göra så mycket wink Jag rekomenderar att köpa det om man har större problem med virus.

Nod32 är saftigt mkt skönare att ha till skillnad mot Norton då det drar en hel del mindre prestanda från datorn..

Ät mig

2 126 Inlägg
2 januari 2008
Sanion skrev:
Xenitz skrev:

Nod32 är saftigt mkt skönare att ha till skillnad mot Norton då det drar en hel del mindre prestanda från datorn..

Prova då Telias virusprogram F-secure där kan vi snacka om program som stannar datorn!
Innan jag uppgraderade till dual-core så stod fanimig bara datorn o stampa, använde typ 90% av processorkapaciteten (Hade 2,4gH innan)!!!
Nu märker jag knappt av det!

Smålänning
7 887 Inlägg
2 januari 2008
Big_JN skrev:
Sanion skrev:
Xenitz skrev:

Prova då Telias virusprogram F-secure där kan vi snacka om program som stannar datorn!
Innan jag uppgraderade till dual-core så stod fanimig bara datorn o stampa, använde typ 90% av processorkapaciteten (Hade 2,4gH innan)!!!

Det som är bra med F-Secure är att sålänge det inte finns några virus så tar det ingen kraft alls. Bara när den hittar ett som det tar all datorns kraft smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

2 126 Inlägg
2 januari 2008
twin_cam skrev:
Det som är bra med F-Secure är att sålänge det inte finns några virus så tar det ingen kraft alls. Bara när den hittar ett som det tar all datorns kraft smile

Ja och vid fullständig kontroll iallafall om man har en kass processor som segar ner sig bara genom att starta ett program wink

Men jag e jävligt nöjd med det! smile (iallafall sen jag uppgraderade datorn)

Med.lem
3 759 Inlägg
2 januari 2008
Big_JN skrev:
Sanion skrev:
Xenitz skrev:

Ja det är fan ett virus i sig :S

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Diktator
433 Inlägg
2 januari 2008
Jag hatar antivirusprogram.. har inte haft nått på evigheter, behöver inget heller.. har inte haft virus på evigheter heller. det är som vissa föregående säger, Så länge man håller ssig till "säkra" sidor och ger fan i att ladda ner konstiga zip/exe filer så klarar man sig undan från dom flesta virus..

Varför köra sakta när man kan köra fort?

Sök