1908
Sök

SAAB 900 2,0 T Kameleontlack.. Älskad eller hatad, Du bestämmer själv! Nya fälgar 17x10" & 17x8"(6/10)

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
30 oktober 2008
lägga en liten bit plexi där "vindrutan" sitter på flygplan brukar va o lägga led under så de lyser upp som i en cockpitt ? aaasnajz tongue
Senast redigerat av Edvinoo (30 oktober 2008)

Inspiration comes standard

243 Inlägg
30 oktober 2008
som edvino sa håller jag med om big_smile
annars ser det riktigt snyggt ut , fast jag tycker det ska vara allting tyg eller allting svart lack, ser konstigt ut blandat men lycka till det är inte klart wink

Saab älskare!
4 597 Inlägg
30 oktober 2008
Shit va ballt!!big_smile Sätt LED under flygplanet så planet blir upplyst om du förstår hur jag menar? tongue tror detta blir as gött!! smile

1 019 Inlägg
30 oktober 2008
Blir ju kanonfint det här du grabben! Tummen upp smile

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
30 oktober 2008
Edvinoo skrev:
lägga en liten bit plexi där "vindrutan" sitter på flygplan brukar va o lägga led under så de lyser upp som i en cockpitt ? aaasnajz tongue

håller med edvinoo big_smile

Inspiration comes standard

765 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
TurbOla skrev:
Ska du göra något för att få flygplanet att framträda mer? Just nu är det ju ganska osynligt. tongue

nja de va ju inte min tanke.. ska ha dioder under fläktarna sen iaf..

lägga en liten bit plexi där "vindrutan" sitter på flygplan brukar va o lägga led under så de lyser upp som i en cockpitt ? aaasnajz

ja de hade kanske varit något

som edvino sa håller jag med om
annars ser det riktigt snyggt ut , fast jag tycker det ska vara allting tyg eller allting svart lack, ser konstigt ut blandat men lycka till det är inte klart

okok..  ja smaken är ju som baken;) själv tycker jag att de är rätt bra att blanda så smile

Shit va ballt!! Sätt LED under flygplanet så planet blir upplyst om du förstår hur jag menar?  tror detta blir as gött!!

tackar=) kommer ha dioder vid fläktarna sen

Blir ju kanonfint det här du grabben! Tummen upp

tack så mycket=)

Sponsor:
www.jonic-textil.se - Fuskmocca, fuskläder och massa andra tyger!
Projektråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69738

655 Inlägg
30 oktober 2008
Jävlar vilket tempo du håller då! fortsätt så, blir ju asbra!smile

430 Inlägg
30 oktober 2008
Blir ju skitbra det där! glöm inte att mäta ut medluftkanaler och allt sånt sen innan du sätter ihop bara. Tycker inte du ska göra en kockpit, bättre de följer samma tema som på basen! Varför tog du isär hela mätarhuset förresten? Nya idéer? Svårt att byta lampor?

765 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
megaman_k skrev:
Blir ju skitbra det där! glöm inte att mäta ut medluftkanaler och allt sånt sen innan du sätter ihop bara. Tycker inte du ska göra en kockpit, bättre de följer samma tema som på basen! Varför tog du isär hela mätarhuset förresten? Nya idéer? Svårt att byta lampor?

Tackar:) nae ska göra de smile  nae ska inte göra någon kockpit hade som sagt inte passat..  ja de kan man undra varför man plockade ner hela huset:S  nae de är nog inte svårt=)

Mvh Nicklas

Sponsor:

430 Inlägg
30 oktober 2008
Gör egna mätartavlor när den ändå är lös? byt design eller något. tongue
Passa på liksom menar jag.

765 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
megaman_k skrev:
Gör egna mätartavlor när den ändå är lös? byt design eller något. tongue
Passa på liksom menar jag.

vet inte kanske de?wink har inte sett någon saab med egna mätaretavlor?:S

Sponsor:

31 Inlägg
30 oktober 2008
du skulle ju kunna ha neonfläkter på fygplanet den hade nog varit nice big_smile

PM Competition Team
711 Inlägg
30 oktober 2008
Snyggt, men jag tycker nog att en sån fina installation förtjänar något bättre än matta, speciellt när det andra är lackat. Varför inte skinn, mocka eller vinyl?

www.bilstereoforbundet.se för dig som vill tävla i billjud

765 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
jensclaudius skrev:
Snyggt, men jag tycker nog att en sån fina installation förtjänar något bättre än matta, speciellt när det andra är lackat. Varför inte skinn, mocka eller vinyl?

har funderat lite på de..  men mocka är dyrt väl eller?smile

Sponsor:

PM Competition Team
711 Inlägg
30 oktober 2008
GreenMountain_ skrev:
jensclaudius skrev:

Mocka kostar en del, men det går väl inte åt så mycket till din installation. Sen finns det material som liknar mocka men är mkt billigare. Möbeltyg, det finns ett tyg som liknar mocka men är tunnare som används till soffor. Så kolla med möbelsnickare / tapetserare / tyghandel.

Jag köper allt mitt material på www.topntrim.nu kostar en del men bra service och kvalite på det man köper.
Senast redigerat av jensclaudius (30 oktober 2008)

430 Inlägg
30 oktober 2008
Nej har inte heller sett det, bara med kromringar. Kanske lägga in flygplanet på ett eller två ställen?

765 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
jensclaudius skrev:
GreenMountain_ skrev:
jensclaudius skrev:

Mocka kostar en del, men det går väl inte åt så mycket till din installation. Sen finns det material som liknar mocka men är mkt billigare. Möbeltyg, det finns ett tyg som liknar mocka men är tunnare som används till soffor. Så kolla med möbelsnickare / tapetserare / tyghandel.

Jag köper allt mitt material på www.topntrim.nu kostar en del men bra service och kvalite på det man köper.

okejokej:)   jo den sidan har man varit inne och kolla på lite de har mycket fast kostar ju lite mer än de tyget jag har:Pmen jag få väl fundera lite=)

Nej har inte heller sett det, bara med kromringar. Kanske lägga in flygplanet på ett eller två ställen?

samma här.. ja kanske de

Sponsor:

PM Competition Team
711 Inlägg
30 oktober 2008
GreenMountain_ skrev:
jensclaudius skrev:
GreenMountain_ skrev:

okejokej:)   jo den sidan har man varit inne och kolla på lite de har mycket fast kostar ju lite mer än de tyget jag har:Pmen jag få väl fundera lite=)

samma här.. ja kanske de

Klart att det kostar mer än raggarmattan, det gjorde nog lacken till det andra med. Men köp t.ex lite svart vinyl så blir det genast ett lyft.

765 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
jensclaudius skrev:
GreenMountain_ skrev:
jensclaudius skrev:

samma här.. ja kanske de

Klart att det kostar mer än raggarmattan, det gjorde nog lacken till det andra med. Men köp t.ex lite svart vinyl så blir det genast ett lyft.

hehe sant=) är ju nästan lite pinsamt med högtalartyg men få se va  plånboken säger sen smile

Mvh Nicklas

Sponsor:

835 Inlägg
30 oktober 2008
Vart bättre än jag trodde! Bra jobbat smile

Sök