3476
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
13 januari 2008
aa just de om de kommer nått i vägen somarbete å sånt så kan jag ju inte hänga på tongue men annars så:D

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

2 014 Inlägg
13 januari 2008
Lady_Milla skrev:
Alecci skrev:
Lady_Milla skrev:
men duuu de ska ju va vakter på natten om jag inte missförstått de hela tongue annars kan vi la sitta uppe insvepta i filtar å glo på den hela nattern så inget händer hihi:D

Bra idé, förutom den lilla detaljen att det nog kan bli riktigt jobbigt att köra om man skulle sitta uppe hela nätterna... big_smile Dessutom tycker inte ens jag att bilen är så snygg att jag skulle orka sitta och glo på den en hel natt. tongue

Vi får väl kedja fast vårt tält i bilen och låsa med kodat hänglås annars... lol

hahaha jazååå:P jo men vi kan kedja bilarna hahaha de gå la bra å båda har väl larm iaf min wink

Jodå, jag har både larm och immobilizer, men en som verkligen vill sno en bil kan alltid göra det bara han/hon får tillräckligt med tid på sig... Jaja, sorry för OfT.

Det får väl bli R34:an då...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

><((((º>
115 Inlägg
13 januari 2008
Intresserad!

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.

3 722 Inlägg
13 januari 2008
Spikat datum än??

Garaget Video Crew
842 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
Spikat datum än??

Det verkar ju som alla e på den 18e så det låter ju nästan som en bra ide o ta det då big_smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
FormaGGio1 skrev:
Jag är intresserad! smile

Kan eventuellt representera Falsterbo eller vad man nu säger tongue

Vilken bil komemr du köra ? smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Hade tänkt försöka kontakta några sjyssa dekal firmor imorgon så det e bara med att komma med förslag på vad det ska stå/hur det ska se ut!!

3 722 Inlägg
14 januari 2008
Kajlie skrev:
Hade tänkt försöka kontakta några sjyssa dekal firmor imorgon så det e bara med att komma med förslag på vad det ska stå/hur det ska se ut!!

Ja det låter bra med den 18!

Namn förslag: Skåne Tour 2008, Tour á la Skåne 2008, eller varför inte Skåne Crazy Tour 2008?

Mina förslag. smile

F.d Yrkeschafför. Numera Magister.
154 Inlägg
14 januari 2008
Hoppas att ni tycker om kritik för det har jag. wink
Jag tycker att vägvalet är helt fel om nu detta ska gå ut på att köra o titta på landskapet.
E6 går ju fetbort. Samma sak med väg 24 o 21 enligt mej. Det finns alternativ som kanske går
att titta på? Dessa vägar är ju mer vad jag skulle kalla transportvägar. Om detta ska ta så
lång tid så får man nog åka rundan ändå även om det känns drygt. Mest för att bilda sej en
realistisk uppfattning om hur lång tid det tar. Är det nån som räknat på detta?? Finns så
många ställe som är värda att stanna på men ska man stanna överallt så tar detta ju en hel
vecka. big_smile Var är det tänkt att den andra övernattningen ska ske?? Där är ju ett ganska
aktivt bilintresse i K-stad så det är ju nåt jag kan rekomendera. Jag är sugen men kan inte
lova något redan. Rent för tidigt. Men om jag ska köra så lär det bli med min V70 R.
Har plats till en eller flera trevliga damer som vill åka ståndsmässigt. tongue
Åker isåfall med från Malmö på Lördags morgonen. Kommer kanske förbi på Fredagen med..

Mvh Tomas
Senast redigerat av Tejptomas (14 januari 2008)

Alecci's fästmö
708 Inlägg
14 januari 2008
öh jag vill inte ha några dekaler på min bil mad må så va att man kan ta bort dom sen men nej asså ja kan gärna hissa en flagga i antenen hahahaha men ignet klister på min celican tack

3 722 Inlägg
14 januari 2008
Lady_Milla skrev:
öh jag vill inte ha några dekaler på min bil mad må så va att man kan ta bort dom sen men nej asså ja kan gärna hissa en flagga i antenen hahahaha men ignet klister på min celican tack

Vi ska ha dom på ruta,

1 585 Inlägg
14 januari 2008
Låter som en trevlig resa hehe;) Jag är inresserad så skriv upp mig. Hoppas bara man har hunnit få 525:an lite finare tills sommaren.

JoLLe87 (BMW 525i E34)
Senast redigerat av Jolle87 (14 januari 2008)

Alecci's fästmö
708 Inlägg
14 januari 2008
nej nej nej jag e inte förtjust i dekaler på min celica sad

Team Pro5
313 Inlägg
14 januari 2008
Skriv upp mig.. kan även hjälpa dig med lite ställen i helsingborg.

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

Mensa -09
132 Inlägg
14 januari 2008
såg mitt namn på första sidan och insåg att jag glömt ange bil.

kommer köra evon.

Röda bilar är SNABBAST!

49 Inlägg
14 januari 2008
Skriv upp mig! smile

markholm
14 januari 2008
Kajlie skrev:

Jag tycker en skånekarta ska finnas på dekalen (och t-shirten, ryggen?) med vägnätet, sen ifyllt med tex rött vilken väg vi åkt. Beror kanske lite på storleken hur det passar? Bara ett förslag. roll

Mvh Björn

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
markholm skrev:
Kajlie skrev:

Jag tycker en skånekarta ska finnas på dekalen (och t-shirten, ryggen?) med vägnätet, sen ifyllt med tex rött vilken väg vi åkt. Beror kanske lite på storleken hur det passar? Bara ett förslag. roll

Mvh Björn

Det var ingen dum idé det med t-shirten big_smile
Dekalen vet jag däremot inte för det verkar som folk vill ha den på sidorutan, så det får nog bli bara text på den.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
Kajlie skrev:

Ja det låter bra med den 18!

Namn förslag: Skåne Tour 2008, Tour á la Skåne 2008, eller varför inte Skåne Crazy Tour 2008?

Mina förslag. smile

Nice förslag!! big_smile inte fler som har? Annars går vi på nån av dom..
Senast redigerat av Kajlie (14 januari 2008)

Sök