Någon som har nått tips på hur ljudbygget kan se ut?
Skulle vara kul med nått riktigt häftigt!
En låda som jag fick låna av Stylit! Har spelat 144 db med två av mina basar!
Har ju redan plockat ett "pris" för att designa ditt ljud.. Lista upp exakt va det e för grejer så man vet vad det skall jobbas med så blir det nog enklare för folk att designa något åt dig Annars kan du ju alltid falla tillbaka på designen jag gav dig.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Hoppas du vågar köra med bilen nu med så det inte blir en trailer queen...
Vad tror du om mig Fredrik?
Självklart kommer bilen att köras, du får se till att komma till Mantorp under Japmeet!
Självklart ska jag dit! Vilket datum? Då ska du få höra wankelsång som heter duga
men ljud i busbilen? Nej nej ut med allt som väger och i med bur!
/Fredrik
Inget datum är spikat för Japmeet ännu, men brukar vara i början av juli månad. Då kommer du både höra skönsång från RB26 och CA18!
Ljudet är en sak för mig, jag gillar att lyssna på musik! Men att blanda ihop det med en Streetcar tycker jag bara är rätt, för o vara lite utstickande måste man synas och höras
Har ju redan plockat ett "pris" för att designa ditt ljud.. Lista upp exakt va det e för grejer så man vet vad det skall jobbas med så blir det nog enklare för folk att designa något åt dig Annars kan du ju alltid falla tillbaka på designen jag gav dig.
Du är ju vinnaren hehe ;p
Jag har listat en del av grejerna, men de hade varit väldigt roligt om du skrev ner dina tankar till mitt bygge. Kör hårt bara!
Du är ju vinnaren hehe ;p
Jag har listat en del av grejerna, men de hade varit väldigt roligt om du skrev ner dina tankar till mitt bygge. Kör hårt bara!
Lita på honom = inget bra val hehe Lycka till med sänkningen av bilen.
Galna idéer från en galen man... Det stämmer ju dock väldigt bra på mig >_< Vill du att jag skall skriva upp lite nya idéer eller ska jag plocka fram den gamla beskrivningen?
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
BTW, för att öka ljuddämpningen i din bil skulle jag rekomendera att du även använder dig av Hidroflex, det är en fuktspärr för inomhusbruk, finns på biltema. det är som en tjock kräm du penslar/rollar på, sen då det torkar blir det som gummi, funkar riktigt bra för billiga pengar. Det bästa med det är ju att du kan applicera det på alla ställen man inte kommer åt med matta på oxå. och eftersom att du inte behöver värmepistol för att applicera det så kan du även använda det på t.ex. insidan av dina dörrsidor mm där underlaget kanske inte riktigt tål den höga värmen ifrån en värmepistol. Det tillsammans med dina dämpningsmattor kommer erbjuda ett riktigt väldämpat coupeutrymme