2715
Sök

Vad gjorde ni 11:e September 2001?

DFFL
9 020 Inlägg
25 februari 2008
Stod utnför Expert med en kompis och tänkte: "Tredje världskriget"

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Automationselektriker
213 Inlägg
25 februari 2008
komme hem från skolan, efter ett tag ringde farsan från jobbet å fråga om ja visste nått om dom 2 tornen som brann, slog på TV.n å såg 2 torn stå där å ryka, tänkte nått i stil me, "häftigt", sen slog ja av TV.n å satte mig å spelade "DID F-22 Air Dominance Fighter" ^^
det var vad jag gjorde, snacka om en brydd kille ^^
Senast redigerat av CIA_SWE (25 februari 2008)

()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)

Lastbilschaffis
811 Inlägg
25 februari 2008
va ute på stan & gick med dåvarande flickvän efter nyss ha kommit hem från jobbet & gick förbi en tv affär & fastnade...

tänkte jaha då var det krig på gång

Automationselektriker
213 Inlägg
26 februari 2008
För er som dampar på dom som inte bryr sig om de hela så mkt.
Ang. WTC attacken ^^

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=73580

()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)

Thomas_945LTT
26 februari 2008
Trådstartare
CIA_SWE skrev:
För er som dampar på dom som inte bryr sig om de hela så mkt.
Ang. WTC attacken ^^

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=73580

Har för mig att jag skrivit nått inlägg där hmm Å jag tror definitivt på att d var uppgjort. Men den här tråden handlar ju inte om vems fel d var att tornen rasade utan att d var en sån hemsk dag å att faktiskt väldigt många kommer ihåg exakt vad dom gjorde, fast d e nästan 7 år sedan....suck, vilken lång mening cool

Kan ärligt säga att jag inte kommer ihåg vad jag gjorde då t.ex. Estonia förliste. D va ju ännu närmre oss å borde ha berört mig ännu mer. Hoppas jag inte blir missförstådd.

Intresseklubben
673 Inlägg
26 februari 2008
Först och främst, filmen e skit dålig tycker jag.. nog bland dem sämsta filmerna jag sett.. sjukt seg handling..

Men den 11 september 2001, kom jag ihåg att jag va på en fritidsgård och lirade biljard då min polare kom in och sa att det va krig... skrattade åt han och spelade vidare, sen så skrek han och bad oss kolla.. så såg vi då att WTC brann och plan kom in i byggnaden..

/Mvh Andreas

2 021 Inlägg
26 februari 2008
ja va och bada, kom hem o såg när de andra tornet rasa på tv

www.maniacracing.se
494 Inlägg
26 februari 2008
ja va på jobbet och lagade en cykel

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Automationselektriker
213 Inlägg
26 februari 2008
taskigt alibi vah? :o, så de var du som flög planen, båda 2! erkänn. . .
eller alla 4 som det skulle ha rört. . .
Senast redigerat av CIA_SWE (26 februari 2008)

()()
(°°)
(oo)

Avstängd
298 Inlägg
26 februari 2008
turboforssen skrev:
vad är det för speciell med den 11 septemper 2001 då?

men för helvete!!
är du från pluto eller?
ingen kan omöjligt ha missat det där?
du får nog lägga av med snarket grabben

jag jobbade kväll kommer jag ihåg och hörde på radion att det först var ett mindre plan som hade träffat WTC.
dom visste då inte om det var en olycka eller inte.
strax efter sa dom bara att ett av tornen hade kollapsat.

"Tredje världskriget" var det första man funderade på

fattade väl inte att det var på riktigt det lät helt sjukt.

jag stack hem från jobbet tidigare och slog på CNN direkt.
Senast redigerat av PG (26 februari 2008)

Skyracer
917 Inlägg
26 februari 2008
Jobbade (då på eJay), vi hade TV på jobbet och följde nyheterna.

Kommer även ihåg morgonen efter natten Palme sköts.
Har ingen minne av Estonia dock.
Senast redigerat av Skyracer (26 februari 2008)

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

Thomas_945LTT
26 februari 2008
Trådstartare
Skyracer skrev:
Kommer även ihåg morgonen efter natten Palme sköts.

Samma här! Kommer ihåg Palmemordet bättre än Estonia....Vet inte riktigt vad d beror på.....vilka hemska människor vi måste vara hmm

Ace Ventura
1 240 Inlägg
26 februari 2008
Jag kommer ihåg Estonia.. Gick i 4:an å våran fröken tvingade oss att skriva dagbok om det, Jag tvärvägrade å sa att det var bögigt för de är bara tjejer som gör sånt! Sen slängde jag ut boken genom fönstret sen satt jag på rektorsexpeditionen i 35 min.. så de kommer jag ihåg smile

saabtok
1 306 Inlägg
26 februari 2008
satt hemma och dega bara  när ja flippa kanal såg ja de på tv´n

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

892 Inlägg
26 februari 2008
Satt på bussen på väg innåt stan med några polare då jag fick höra om det. Kommer väl inte ihåg så mycket mer iof...

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Automationselektriker
213 Inlägg
26 februari 2008
kommer inte ihåg palme dock :S
var inte ens född då, skulle ta ytterligare en 3 år innan ja ploppa ut ^^

och Estonia kommer ja inte ihåg heller, 5 år då ^^

()()
(°°)
(oo)

jorå.
21 Inlägg
26 februari 2008
Jag satt o CADade ihop bakre stötfångaren till kommande Saab 9-5 Aero kombi (som kom 2004).. Minns ganska exakt! Ruskigt minne är det.

järnet.

3 650 Inlägg
26 februari 2008
CIA_SWE skrev:
kommer inte ihåg palme dock :S
var inte ens född då, skulle ta ytterligare en 3 år innan ja ploppa ut ^^

och Estonia kommer ja inte ihåg heller, 5 år då ^^

Jag har åkt flera gånger med Estonia

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
26 februari 2008
Urkas skrev:
richardoo290 skrev:
Thomas_945LTT skrev:
Såg på WTC-filmen, den me Nicholas Cage, igår kväll. När man fick se dom autentiska bilderna så fick jag världens flash back hmm Kom ihåg nästan allt jag gjorde den dagen.

Hade precis opererat höger knä, efter en innebandyskada. Satt å spelade PS1 när min morsa ringde å sa att jag skulle slå på CNN. Trodde knappt mina ögon! Grät som ett barn när jag såg bilderna "live".

Vad gjorde ni den dagen? E ju trots allt en dag man aldrig glömmer....

en jordbävning i kina som dödar 100 000 männsikor skiter man i,

men när det handlar om USA, då blir det ett jävla liv!

du borde titta på tv oftare då? folk dör jämt! i naturkatastrofer/terrorism/krig osv..
bara för att en "endå relativt liten grej" händer usa så måste man inte gå i taket för de, dom har sig själva att skylla om nått? tänk på dem stackarna som dör i en olycka istället...

men visst vill man dramatisera upp allt eftersom media gör de så visst.. fortsätt med det ni..

Dock är skillnaden att 9/11 var människor som skadade andra människor. Blir en lite annan grej då.
För hur ofta får vi höra när en person dör i en bilkrash VS hur ofta vi får höra om en person som blivit mördad?

du kanske inte hör men vi andra hör väll för det?
tex: i kina avrättas 10 000 pers varje år för dumma anledningar...  roll
nu dog 2 000 i USA och det pratas i flera år om det!?
ge er! det är inte så synd om dom bara för att dom heter USA!!! skit i media för en gångs skull cool

Sök