2894
Sök

Vad gjorde ni 11:e September 2001?

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
26 februari 2008
Racso skrev:
Satt och sket ..

Om jag ska vara ärlig så bryr/brydde jag mig inte ett piss om det som hände .

helt jävla rätt big_smile fan ska vi bry oss om dom för när de fullständigt skiter på oss! om nån skulle spränga "globen" i stockholm tror ni då att USA skulle bry sig? ett snabbt inslag på nyheterna kanske men inte mer..
och iallafall skulle dom inte sitta o snacka om de 7 år senare på ett forum!

Thomas_945LTT
26 februari 2008
Trådstartare
richardoo290 skrev:
Racso skrev:
Satt och sket ..

helt jävla rätt big_smile fan ska vi bry oss om dom för när de fullständigt skiter på oss! om nån skulle spränga "globen" i stockholm tror ni då att USA skulle bry sig? ett snabbt inslag på nyheterna kanske men inte mer..
och iallafall skulle dom inte sitta o snacka om de 7 år senare på ett forum!

D e ingen som tvingar dig att delta i denna tråd.

804 Inlägg
26 februari 2008
Satt och firade syrrans födelsedag.
USA som är ett litet land i förhållande till världens största tror dom är världshärskare och ska sitta och kriga överallt och får på taffsen i form av en terrorattack och det är världens grej.

Vet ni vilka som styr världens två största länder? Inte? Bra, titta mindre på skit-tv! Jäkla insnöad västvärlden blivit.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
26 februari 2008
Kommer inte ihåg precis, men jag kom hem och fick på tv:n precis efter att andra tornet hade rasat. Bara stod och gapade. Kommer ihåg att hela kroppen rös... hmm

Estonia kommer jag ihåg lite mer detaljerat. Hade slutat en klass på komvux och skulle ta en kaffekopp i fikarummet när jag hörde det på radion. Det blev totalt tvärtyst i lokalen...

När Palme hade mördats kommer jag också ihåg. Jag var med familjen uppe hos mormor och jag hade nyss vaknat och kommer ner, så sitter allihop och tittar på tv:n.
Mormor och morsan stortjöt. Jag grät altid när morsan grät när jag var lite, så, ja.. Jag började gråta för hon gjorde det. roll Trots att jag var 11 år... hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

684 Inlägg
26 februari 2008
jag kom hem från skolan och var med min fars hos farmor och farfar och slog på teven, och trodde det var någon actionfilm som gick. Men sen var det ju på riktigt tongue 2001 var jag 12 år tongue

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

gruvarbetare
152 Inlägg
26 februari 2008
Jag hade just blivit "intervjuad" av 2 poliser sad om en grej som hände under sommarn så jag var redan uppe i varv när jag satte mig vid tv:n roll
/steffe
Senast redigerat av steffe67 (26 februari 2008)

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
26 februari 2008
richardoo290 skrev:
Urkas skrev:
richardoo290 skrev:

en jordbävning i kina som dödar 100 000 männsikor skiter man i,

men när det handlar om USA, då blir det ett jävla liv!

du borde titta på tv oftare då? folk dör jämt! i naturkatastrofer/terrorism/krig osv..
bara för att en "endå relativt liten grej" händer usa så måste man inte gå i taket för de, dom har sig själva att skylla om nått? tänk på dem stackarna som dör i en olycka istället...

men visst vill man dramatisera upp allt eftersom media gör de så visst.. fortsätt med det ni..

Dock är skillnaden att 9/11 var människor som skadade andra människor. Blir en lite annan grej då.
För hur ofta får vi höra när en person dör i en bilkrash VS hur ofta vi får höra om en person som blivit mördad?

du kanske inte hör men vi andra hör väll för det?
tex: i kina avrättas 10 000 pers varje år för dumma anledningar...  roll
nu dog 2 000 i USA och det pratas i flera år om det!?
ge er! det är inte så synd om dom bara för att dom heter USA!!! skit i media för en gångs skull cool

Men ja, jag håller med, det är inte ett dugg synd om amerikanarna. Som jag skrev tidigare, hade hoppats på att fler än dom där 2-3000 dog.

Whine whine!

Metallica or die
108 Inlägg
26 februari 2008
snacka om att ni tänker fel..

tänk om usa hade skitit i hitlers framtåg o välkomnat honom?

Avstängd
298 Inlägg
26 februari 2008
Urkas skrev:
. Som jag skrev tidigare, hade hoppats på att fler än dom där 2-3000 dog.

haha vilken jävla dåre

GO USA!!
Senast redigerat av PG (26 februari 2008)

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
26 februari 2008
Byggde ett vodoo modellplan och flög in i en vodoo tavla med WTC, som jag sedan eldade upp. Jag var hjärnan bakom attentaten.

Nä kanske inte riktigt...men det kunde vara så!

Tror jag satt o spela Unreal Tournament och fick höra det av en i min klan via teamspeak. Sen åt jag ett bröd med smör

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Dr Snuggles
956 Inlägg
26 februari 2008
jakob_enkvist skrev:
Racso skrev:
Satt och sket ..

Fan du måste vara en av de grymaste personer jag vet på detta forum... Hoppas någon störtar in i ditt hus, så kan du sitta där och skita!!

Haha ojdå, här tar vi illa upp .
Jag har väl rätt till mina åsikter precis som du har rätt till dina ?
Ser ingen anledning med personpåhopp bara för att jag skrev som jag tyckte .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

2 079 Inlägg
26 februari 2008
ja, vafan, orka bry sig om allt som händer överallt

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
26 februari 2008
cool Dont Know dont cear the past is the past ... living fore the day to day ......

//Wolfy

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

60 Inlägg
26 februari 2008
En dag som bevisade att hämnden e ljuv. År 1999 bombade USA då min huvudstad Belgrade i Serbien (forna jugoslavien). Nu vet dem hur det känns att ha ett kattastrof mitt i en storstad med miljontals av människor!

4 554 Inlägg
26 februari 2008
satt i ett sletet klassrum och hade lektion i svenska med en lärare jag hadade klass 9b vilken jävla tid

Ace Ventura
1 240 Inlägg
26 februari 2008
candyboy skrev:
En dag som bevisade att hämnden e ljuv. År 1999 bombade USA då min huvudstad Belgrade i Serbien (forna jugoslavien). Nu vet dem hur det känns att ha ett kattastrof mitt i en storstad med miljontals av människor!

Bodde du i Belgrad då?

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
27 februari 2008
Knerten skrev:

ryssen o strobrittanien hade segrat utan USA´s hjälp! de skulle säkert ta längre tid.. men visst fan skulle dom klara det? USA deltog precis lika mkt om inte mindre än eengland och ryssland ju! så snacka skit va?

och usa sket i oss till en början, men sen förstod dom att deras ekonomi skulle gå i kras om hitler vann +
att dom blev attackerade av japan.. de var för egen vinning dem var med! inte som dom idag hävdar.. vi "hjälpte europa för vi e så snälla"

skit ner er och tänk på barnen i afrika istället för USA

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
27 februari 2008
candyboy skrev:

precis, ingen som tyckte synd om den staden..
men nu när nått händer usa.. då ska de bli ett jävla liv!

Körv
3 535 Inlägg
27 februari 2008
Som alla andra, kom hem från skolan (Gick i 7an).. Glodde lite på tv, var ett program som hette "Tre vänner och en pizzeria" och tv4 var tvugna att visa hela avsnittet dessutom.. haha! Sen såg jag crash 2 live.. Kommer ihåg att man typ "WHAT THE!?!?!?!?!" när andra planet kom.. Hela min familj var då bänkad framför tvn och farsan kläckte klassikern: "det här är början på 3:e världskriget"
Sen resten av högstadiet så var vi bänkade framför krig och anna lindh typ..

Dagen efter skulle vi "bygga ett torn" av papp.. jag tror inte riktigt att min skola visste vad vi skulle göra tongue
Senast redigerat av decib3L (27 februari 2008)

Truckdriving Man

"the real jerk"
301 Inlägg
27 februari 2008
richardoo290 skrev:
Knerten skrev:

ryssen o strobrittanien hade segrat utan USA´s hjälp! de skulle säkert ta längre tid.. men visst fan skulle dom klara det? USA deltog precis lika mkt om inte mindre än eengland och ryssland ju! så snacka skit va?

och usa sket i oss till en början, men sen förstod dom att deras ekonomi skulle gå i kras om hitler vann +
att dom blev attackerade av japan.. de var för egen vinning dem var med! inte som dom idag hävdar.. vi "hjälpte europa för vi e så snälla"

skit ner er och tänk på barnen i afrika istället för USA

precis america for america!
men jag betvivlar att ryssen + britterna skulle klara av kriget utan hjälp från usa både matrielt ekonomiskt och sedan med soldater.

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

Sök