någon idé???

mr_crx Honda CRX -84
2 januari 2006 · 43 Inlägg

tja är de någon som har en idé om vad för bil an ska försöka göra om?

mina idér har lutat mot Volvo 340 att placera en B23 eller en B230 16V Turbo
de skulle vara coolt men om de är någon som vet om en ful bil och tror att de kan gå att göra något kul svara.. big_smile

Darkie dARKiE
2 januari 2006 · 5 031 Inlägg

en LADA. eller denna hade nog gjort mej ganska SUR om den hade dratt min "fina" bil smile --->> http://www.blocket.se/vi/6851881.htm?ca=23_4_s

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
mr_crx Honda CRX -84
2 januari 2006 · 43 Inlägg

haha ja den morrisen skulle vart en cool sleeper... men nu har vi grillat en idé.. vad tror ni om en porshe 944??? big_smile

Lone Star
2 januari 2006 · 1 231 Inlägg

"motorn sitter fast" är ju bara att slå till!

Mitt projekt: Evo III
Darkie dARKiE
2 januari 2006 · 5 031 Inlägg

Lone Star skrev:
"motorn sitter fast" är ju bara att slå till!

Haha ja det som var skönast i annonsen! man vill ju gärna att motorn ska sitta fast när man köper en bil ialf jag wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Darkie dARKiE
2 januari 2006 · 5 031 Inlägg

mr_crx skrev:
haha ja den morrisen skulle vart en cool sleeper... men nu har vi grillat en idé.. vad tror ni om en porshe 944??? big_smile

är det en sleeper? dem går väl rätt bra orginal? tongue En i stan har en sådan ialf har inte en chans mot den.. men förmodar att den är trimmad..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
mr_crx Honda CRX -84
2 januari 2006 · 43 Inlägg

Darkie skrev:

mr_crx skrev:
haha ja den morrisen skulle vart en cool sleeper... men nu har vi grillat en idé.. vad tror ni om en porshe 944??? big_smile

är det en sleeper? dem går väl rätt bra orginal? tongue En i stan har en sådan ialf har inte en chans mot den.. men förmodar att den är trimmad..

okej.. nja jag vet inte vi hade tänkt med kjolpaket och skit de blir nog en 944... smile ska nog bli kul... men nu är CRX'1 nr på listan... turbon kommer ju imorgon så.. vi är lite spända ... big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang