5176
Sök

Måste jag ha kondesator till billjudet?

237 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
#1
Heej

Jag ska köpa ett slutsteg på 2 x 285W som jag ska koppla till en 12" MDS / MTX bas och två diskanter.
Måste jag ha kondesator för att ha detta ljud i bilen?
Mvh lukas

Abaaaaaaaaa

6 april 2008
#2
ska du ha en bas så räcker ett bra batteri. och slutsteget verkar inte vara speciellt enerigikrävande så.

237 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
#3
Okej, härligt , tackar

Abaaaaaaaaa

Skogsfan
649 Inlägg
6 april 2008
#4
Nej, innan du börjar tänka på kondning så är det bättre att satsa på bättre kablar, batteri och generator. Så det är bättre att börja med ifall du märker att ditt system inte får den ström det behöver.

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930


Sök