*Tommys transporter * För det mesta * köra runt på södermalm och nacka värmdö/hammarby och leverera bildelar och telefoner/tillbehör. * Tycker min lön är helt okej.
Skanska Bra chefer,bra arbetskamrater Gör allt mellan himmel och jord för tillfälle..Går på byggservicennu och en tid framöver Helt dugligt..stiger hela tiden då jag är lärling
Vart jobbar du? Ericsson, Borås. Trivs du? Bra gäng, bra chefer, bra arbetstider - Ja jag trivs nog. Vad är dina arbetsuppgifter? Testoperatör är nog min officiella titel. Tycker du din lön är bra eller dålig? Jag klagar inte.
Selecta Jag trivs väldigt bra Servicekonsulent, så åker ut till kunder dagligen och utför service och reparationer på kaffemaskiner En lön blir aldrig bra!, men den är okej iaf..
Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!
Schenker Logistics - Nissan reservdelslager Ibland Terminalarbetare/Troubleshooter - Inlagring, utplock/Kvalitét, problemlösare Med tanke på arbetsuppgifterna är lönen inte bra, annars helt okej för min ålder.
Var: Permascand AB (pendlar 20 mil dagligen) Trivs: Som fisken i vattnet Vad gör: Ytbehandlare, belägger olika grejs (b la plåt i nickel & titan m.m) med kemikalier Hoppar ibland på andra avdelningar och gör annat verkstads-jobb. Lön: lön.?. Bidrag heter det väl? Och lönen skall alltid klagas på! Så e de bara! ;p
Vart jobbar du?? jobbar på kungälvs trä Arbetsuppgift?? Order mätare plockar ihop virke till lastbilar. hjälper även till i hyvleriet. Mycket truckkörning blir det med. Trivs du?? bra, fritt och varierande jobb, lite stressigt ibland,
Vart jobbar du? Iss Landscaping i linköping Trivs du? japp det gör jag vi är ett riktigt bra gäng och det är riktigt bra arbetstider Vad är dina arbetsuppgifter? sitta i en bil och köra till olika personer som vill ha saker reparerade i sina hem Tycker du din lön är bra eller dålig? det är väl en hyffsad lön man får
Vart jobbar du? fast anställd åt komunen som PA= personlig assistent / och som resemontör ibland Trivs du? JA de är helt okej och fritt jobb Vad är dina arbetsuppgifter? Sköter om en boende som behöver hjälp med dagliga sysslorna /ute på fabriker och renoverar och skruvar ventiler Tycker du din lön är bra eller dålig? helt okej för vara komun jobb/ja för fan annars skulle ja inte jobba xtra där
* Skövde Värmeverk AB -Värmekällan * Stortrivs * Har driften + eventuella underhåll på en avfallspanna på 18MW + en ångturbin på 1,8MW + Volvo's och Skövde stads fjärrvärmenät. * Lönen duger, men mycket vill ha mer!
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Vart jobbar du? IMAB , Halmstad Trivs du? Helt ok faktiskt , goa göbbar man jobbar med. Vad är dina arbetsuppgifter? chaffis , kör ut prylar till företag och byggen Tycker du din lön är bra eller dålig? bra
Vart jobbar du? Trivs du? Vad är dina arbetsuppgifter? Tycker du din lön är bra eller dålig?
Själv är jag arbetslös, haha.... Men frågar för jag behöver tips på företag man kan söka till.
Mvh
1. Posten AB 2. Mjodå. Har sina ljusa stunder, och mörkare. Som alla andra jobb. 3. Sortera. Dela ut. Se glad ut. 4. Duger åt mig
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.