Ifall någon undrar så är det inte jag på bilden. MEn de har nekat så många bilder att jag tog Ted Bundy som "hämnd". Och de godkände den.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
logga in på internetbanken under beställ tjänster så trycker du på ansök om kort på kort
sen får man snickra ihopp sitt eget kort du kan zooma eller flytta bilden så ser du direkt hur det kommer att se ut.
Handelsbanken har också en "eget motiv"-korttjänst, det har nog flesta banker nu för tiden, själv ska man snart få sitt nya visa med laddtrycksmätare på =P
Skönt att fick med en seriemördare på kortet Firetraxx ;D
Skönt att fick med en seriemördare på kortet Firetraxx ;D
Visst är det. Helt underbart att bilen nekas men en av 1900-talets värsta människor godkänns.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Nu ska vi se då. Testar samma bild, fast jag har suddat ut garaget-loggan som jag trodde skulle hamna utanför kortet sist. Antagligen syntes den.. Plus att jag suddade lite på opelemblemen i fälgarna... Denna bilden blev det:
Lite sänkt i photoshop..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
det står ju garaget.org ganska tydligt.. kan va därför vet iofs inte om du använde just denna bilden med garagetloggan, men utan garaget.org så borde det funka tycker man iaf.
Senast redigerat av knugis (16 april 2008)
"fattar inte hur du kan upploada med din afrikanska adsl uppkoppling. tankar i 20kb/s, skandalöst. tankar fan snabbare från en chinesefarm som spelar wow och tankar 10 filmer från sin polare."