1814
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

367 Inlägg
9 september 2008
Hoppas jag får på min DP så kommer jag med nästa gång.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
9 september 2008
dodo skrev:
tjenna igen gott folk kör på fredag igen ses i pakeringshuset vid samma tid den här gången kommer jag i tid =P

vad är det för spännande äventyr vi ska på? studie besök hos polisen kanske wink

Du ska komma linus wink vare sig med eller utan dp smile

AJA Motorsport
450 Inlägg
9 september 2008
Japp håller med dig jonas , jag kommer helt klart ska försöka få med mig några till.

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

204 Inlägg
13 september 2008
får tacka för min del för i går gått folk nu blir de inget mer i år för sissta veckan bilen är i träfik sen går jag ide för att göra klart crxen ses nästa sommar =)dok sissta helgen nästa helg är de laglit race i borås med utstäling hoppas några hakar på från varberg

AJA Motorsport
450 Inlägg
13 september 2008
Japp det va trevligt att det va många bilar som döck upp smile "dodo" du får skaffa dig en vinter bil med ju wink

27 Inlägg
14 september 2008
Mycket trevligt i fredags, möe folk å bra körning big_smile

trevligt :D

TP Performance
113 Inlägg
14 september 2008
ja jag håller med! tycker det funkade bra med allt! bra DODO!

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.

204 Inlägg
15 september 2008
jo då ska ha en vinterbil är la klart smile frågan är bara vad smile lär spår ut som alla annat big_smile
liveforthis skrev:
Japp det va trevligt att det va många bilar som döck upp smile "dodo" du får skaffa dig en vinter bil med ju wink

204 Inlägg
15 september 2008
gått folk vi kör en gång till tycker jag innan vinter och kör en träf i pakerings huset klockan 7 den 26 september sen de vanliga säkert ni kan la inte låtas få spö av en na bil på under 270hk gått folk kommer ett litet pris till vinnare inte stort men stör säkert många den som vinner de smile
Senast redigerat av dodo (15 september 2008)

TP Performance
113 Inlägg
15 september 2008
fan va tråkigt att kopplingen packade ihop och sprang iväg nu efter 23 000 mil hehehe.... hade varit kul att dra några repor.... men får la ta det till våren , hoppas det blir lika bra till våren sen bara!

TP Performance.

dARKiE
5 031 Inlägg
15 september 2008
kanske kommer upp den 26;e då : 9

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Yeaaahh
257 Inlägg
16 september 2008
Trådstartare
Som sagt dodo ricktigt bra förra gången helt klart tummen upp.. vi som höll kvar tills det sista smile gött då har jag fått tillbaka bilen med till den 26 smile

Men Tisdags träffarna lider mot sitt slut och nya planer kommer tas upp nu tills nästa år!! Har vart ett bra år men vet att det kan bli bättre! JAg skulle uppskatta lite önskningar som vi skulle kunna göra nästa år! Jag kommer ha kontakt med dodo då jag anser att dodo har många bra förslag smile

Men som sagt den 26 är det träff i P-huset och jag anser då att det är finalen för tisdags träffarna med då!!

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

AJA Motorsport
450 Inlägg
16 september 2008
dodo skrev:
jo då ska ha en vinterbil är la klart smile frågan är bara vad smile lär spår ut som alla annat big_smile
liveforthis skrev:

Ja jag tänkte väl endå det tonguesmile

AJA Motorsport
450 Inlägg
16 september 2008
26 blir fint kommer helt klart! big_smile

204 Inlägg
16 september 2008
japp kalberg vi får la slå våra duma huven i hop så ska de nog bli bra smile
karlberg skrev:
Som sagt dodo ricktigt bra förra gången helt klart tummen upp.. vi som höll kvar tills det sista smile gött då har jag fått tillbaka bilen med till den 26 smile

Men Tisdags träffarna lider mot sitt slut och nya planer kommer tas upp nu tills nästa år!! Har vart ett bra år men vet att det kan bli bättre! JAg skulle uppskatta lite önskningar som vi skulle kunna göra nästa år! Jag kommer ha kontakt med dodo då jag anser att dodo har många bra förslag smile

Men som sagt den 26 är det träff i P-huset och jag anser då att det är finalen för tisdags träffarna med då!!

Yeaaahh
257 Inlägg
16 september 2008
Trådstartare
dodo skrev:
japp kalberg vi får la slå våra duma huven i hop så ska de nog bli bra smile
karlberg skrev:

Haha ja precis något blir det jue alltid smile

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

109 Inlägg
16 september 2008
Det låter bra det.. Då kommer man komma i sin nya bil förhoppningsvis....

TP Performance
113 Inlägg
16 september 2008
lova nu inte förmycket tongue hehe

TP Performance.

184 Inlägg
16 september 2008
nån som vet vart och när blackracet i borås går??? och e det några från varberg som ska dit??

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=121287
En stressad 1,8 räcker fint... CA18DET small but powerfull =)

204 Inlägg
16 september 2008
är la på fredag tror jag om jag inte har helt fel men kör nog på vårgårda i stället på lördag bättre raka
200-Lillis-sx skrev:
nån som vet vart och när blackracet i borås går??? och e det några från varberg som ska dit??

Sök