Avslutad : Karlstad Street Meet #1 Stoppade tråden pga förbjud mot bilträff på ikea. och pga noll respekt mot mej!!

Kayhan
29 april 2008 · 407 Inlägg

16:e maj låter bra:P Jag är på!

__pepita__ Cnc-operatör
29 april 2008 · 608 Inlägg

Kayhan skrev:
16:e maj låter bra:P Jag är på!

jess skriver in dej å så spikar vi fredagen den 16e Maj tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
flurka
29 april 2008 · 112 Inlägg

Jag kommer! smile Det är ju givet smile

Skriv upp mej på listan du pepita smile

Saab 9-5 2,0t BioPower "Saabrina" (2008)
im2slow
29 april 2008 · 3 Inlägg

__pepita__ skrev:
Men va hette de området innan vv..stoooort fabriksområde med långa rakor mellan. jag åkte där å irra jag innan jag hitta vv. där kanske vi kan träffas direkt å så ha leket där åxå. dumt?

VV? Vi har 3 "större" områden här istan.. Wåxnäs industriområde, Lamberget, Örsholmen.. Dock får man anstränga sig för att missa alla hålor på wåxnäs och lamberget.. smile.

Och Örsholmen.. mja, ser polisen en större ansamling där, då kommer dom stå kvar. Ökänt streetrace område, där det kan gå lite för fort ibland wink.

volvotobbe DREAMTEAM
29 april 2008 · 76 Inlägg

fredagen suger tkr ja..är ju mer folk på lördagar i denna stan..
race håller ja och ett par till på att kolla upp..lite på utsidan av staden..

The Silver Beast And The Red Lady
__pepita__ Cnc-operatör
29 april 2008 · 608 Inlägg

im2slow skrev:

__pepita__ skrev:
Men va hette de området innan vv..stoooort fabriksområde med långa rakor mellan. jag åkte där å irra jag innan jag hitta vv. där kanske vi kan träffas direkt å så ha leket där åxå. dumt?

VV? Vi har 3 "större" områden här istan.. Wåxnäs industriområde, Lamberget, Örsholmen.. Dock får man anstränga sig för att missa alla hålor på wåxnäs och lamberget.. smile.

Och Örsholmen.. mja, ser polisen en större ansamling där, då kommer dom stå kvar. Ökänt streetrace område, där det kan gå lite för fort ibland wink.

Va där å irra å de såg ut att va bra gömt längst in i örsholmens fabriksområde.
Men ni karlstads bor har ju mer koll på bra platser. smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__pepita__ Cnc-operatör
29 april 2008 · 608 Inlägg

volvotobbe skrev:
fredagen suger tkr ja..är ju mer folk på lördagar i denna stan..
race håller ja och ett par till på att kolla upp..lite på utsidan av staden..

Valde fredagen för att de redan va arrangemang de sista lördagarna i maj.

Å vi kommer ju se till att de blir mycke folk. för vi kommer ju dit tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
thomsen Nothing
29 april 2008 · 60 Inlägg

Vet inte om jag kan säga att Örsholmen är ett bra ställe, tvärtom. Är det inte bättre att ha träffen på en Lördag då många kanske jobbar sent och att det kan ta 1 timme att ta sig hit för de som kommer utifrån. Antar att många vill tvätta bilen innan träffen också, blir lite väl stressigt att sluta jobbet, hem och duscha, tvätta bilen och sedan åka på träff?

volvotobbe styrde upp bra i Lördags så racedelen fixar han utan problem!

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
29 april 2008 · 2 933 Inlägg

__pepita__ skrev:

dj_aggwa skrev:
Givetvis är man sugen.. bättre å köra upp 30 liter bensin än å sitta hemma å surfa big_smile
Bara du inte bokar 17 eller 24 maj.. då kan de nog bli knapert å få ihop tiderna för nåra bilar från Eda och arvika då vi ska ställa ut bilarna på dagen tongue  Men de kan ju gå wink

hhee aa så sant! Men edaträffen va väl inte förrän i juni eller? Vi ju ta de en fredag!

Vilket datum passar bäst för ett Street Meet!?

Nej Edaträffen är inte förän då..
Men Edaträffen föreningen ska ha utställning på Charlotta den 17 och öppet hus den 24..


Men va sägs om en Söndagträff ? Då slipper man ju fylleriet.. Dock så är de ju jobbdag efteråt vilket inte är så kul kanske om man vill cruisa :S

För en Fredagkväll passar ju inte så bra för vi från Eda och Arvika har ju en timmes bilväg (om man kör lagligt big_smile ) å ska man hinna tvätta bilen å duscha och äta innan de så blire tajt hmm

Mvh Magnus

Senast redigerat av dj_aggwa (29 april 2008)

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
Norstrom
29 april 2008 · 168 Inlägg

Jag kommer!men vet inte ännu om jag jobbar 16maj.

Volvo 760 T5 "The Tire Shredder" (1984)
Fladdra
29 april 2008 · 44 Inlägg

JAg  dyker upp,bra intiativ Pepita

big_smilebig_smile

Saab 9-5 AERO SC "Performance by MapTun" (2002)
Corpze
29 april 2008 · 1 311 Inlägg

dj_aggwa skrev:
Givetvis är man sugen.. bättre å köra upp 30 liter bensin än å sitta hemma å surfa big_smile
Bara du inte bokar 17 eller 24 maj.. då kan de nog bli knapert å få ihop tiderna för nåra bilar från Eda och arvika då vi ska ställa ut bilarna på dagen tongue  Men de kan ju gå wink

vad händer den 17e? 24/25e är det ju iaf dragracing på westlanda big_smile

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
thomsen Nothing
29 april 2008 · 60 Inlägg

dj_aggwa skrev:
Men va sägs om en Söndagträff ? Då slipper man ju fylleriet.. Dock så är de ju jobbdag efteråt vilket inte är så kul kanske om man vill cruisa :S

Söndagar är ju så jääävla tråkiga! Tvärtomt i hela staden. Kör på en LÖRDAG!

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
29 april 2008 · 2 933 Inlägg

Corpze skrev:

dj_aggwa skrev:
Givetvis är man sugen.. bättre å köra upp 30 liter bensin än å sitta hemma å surfa big_smile
Bara du inte bokar 17 eller 24 maj.. då kan de nog bli knapert å få ihop tiderna för nåra bilar från Eda och arvika då vi ska ställa ut bilarna på dagen tongue  Men de kan ju gå wink

vad händer den 17e? 24/25e är det ju iaf dragracing på westlanda big_smile

den 17e äre charlotta så jag och 14 bilar till ska stå i challa på visning/utställning tillsammans med mc-klubben smile
mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Jontelitokd
29 april 2008 · 1 043 Inlägg

im2slow skrev:
VV? Vi har 3 "större" områden här istan.. Wåxnäs industriområde, Lamberget, Örsholmen.. Dock får man anstränga sig för att missa alla hålor på wåxnäs och lamberget.. smile

vart på lamberget och wåxnäs kör du då?roll

Senast redigerat av axza (29 april 2008)

Tompa Wheel whore
29 april 2008 · 215 Inlägg

Kommer smile

Volkswagen Jetta LS "HennryJetta" (1981)
Volkswagen Golf GTi "5W Coupe" (2005)
Volkswagen Golf GLi "Pinka bilen" (1984)
Biiaatchen Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
29 april 2008 · 231 Inlägg

thomsen skrev:
Vet inte om jag kan säga att Örsholmen är ett bra ställe, tvärtom. Är det inte bättre att ha träffen på en Lördag då många kanske jobbar sent och att det kan ta 1 timme att ta sig hit för de som kommer utifrån. Antar att många vill tvätta bilen innan träffen också, blir lite väl stressigt att sluta jobbet, hem och duscha, tvätta bilen och sedan åka på träff?

volvotobbe styrde upp bra i Lördags så racedelen fixar han utan problem!

Man behöver väl inte lägga träffen förrens halv åtta åtta?? de borde juh vara ljust te en tio halv elva den 16:e iaf om de e fint väder.. Då borde väl de flesta hinna??roll

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..
Goofys FritidsPålis
29 april 2008 · 43 Inlägg

Ja ä mä åkkså

Its nice to be important, but its more important to be nice!!
jokke_b
29 april 2008 · 315 Inlägg

Skriver du in mig big_smile

Allt eller inget!!!
Gräsberg
29 april 2008 · 1 002 Inlägg

ta bort mig på första sidan angående bilträff i juni/juli, lägger mina krafter på bilen i sommar. gjort mitt för ett tag.
har även pratat med Westberg och Axza och de lägger oxå tid på sina bilar i sommar.

jag är väldigt förvånad att du skriver in mig utan att pratat me mig. yikes

Kristoffer

Senast redigerat av Gräsberg (29 april 2008)

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang