Finns en däck firma i Borås som lagar fälgar. Har frågat själv då jag har kantstött med en av mina. Kolla med Euromaster i Borås. Ligger vid Scania om du skulle ha vägarna förbi.
Om du har lite krav och vill att det ska bli bra så finns det bara en firma som klarar det..www.falgrikt.se dit kan du skicka fälgarna om du är ute efter superfinish..
Det finns en sådan firma i Stora Skedevi... eller vad stället nu heter. Mellan Säter och Borlänge tror jag.. Försäkringsbolagen vet.. dem lämnar ju dit skadade fälgar
Finns det något företag i västra götaland som kan laga fälgar,vet nån
Har lämnat mina till Däckman Fälgfixar'n i Västra Frölunda/Göteborg för blästring, laga några mindre repor och pulverlacka. Har inte fått tillbaka dem ännu, så jag vet inte om det blir bra... Kostar ca 2600 för alla fyra.
Finns även en firma som heter Guson och ligger vid Klippan i Göteborg. De tar ca 400/fälg, men verkade inte särskilt seriösa.
någon som känner till om de finns någon firma runt örebro som lagar fälgarna? en lackfirma ja frågade påstår att han inte kan få de att se bra ut // Akke