A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
6 januari 2013
Trevligt där du! Craftsman är bästa verktygen som finns enligt mig. Robusta som fan och är som dom ska vara Aldrig haft sönder ett Craftsman verktyg i garaget än.
Ett stycke Saab 9000 turbo-97 i mycket fint skick, 20k mil och vinrödmetallic. Pris o bild får jag återkomma med imorgon.
Alltså en gubbröd Saab 9000! En av mina vänner har nämligen en sådan!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Tjaa.. Smakar det så kostar det. Sen nu i början dricker jag som satan, men lär lugna ner mig inom kort.
Ja, det lär ju göra. Köpte en julen 2011 och den användes ganska flitigt i början men sen har den stått oanvänd nästan hela förra året
Varför inte köpa en vettig espressomaskin istället?
Intressant att prova lite olika bönor, finns ju hur mycket som helst. Vill man ha lite fjollkaffe så köp espressomaskin med mjölkskummare
Kommer snart beställa en laddning bönor till. Lite nya sorter att prova och några säkra kort Betydligt billigare per kopp och godare än kapselfejk.
Espressomaskin kan du bara göra Espresso med eller? Är inte så himla förtjust i just Espresso, Men visst det går att dricka. Riktigt espresso blir garanterat godare i en riktig Espressomaskin utan tvekan. Men vill inte lägga dom pengarna på en kaffemaskin riktigt ännu. I ett senare stadie, när man har lägenhet eller hus.
Ja, det lär ju göra. Köpte en julen 2011 och den användes ganska flitigt i början men sen har den stått oanvänd nästan hela förra året
Varför inte köpa en vettig espressomaskin istället?
Intressant att prova lite olika bönor, finns ju hur mycket som helst. Vill man ha lite fjollkaffe så köp espressomaskin med mjölkskummare
Kommer snart beställa en laddning bönor till. Lite nya sorter att prova och några säkra kort Betydligt billigare per kopp och godare än kapselfejk.
Kolla vad du betalar för din maskin vs vad tassimon kostar så är det inte så dyrt om du inte råkar dricka över 2000 koppar om året.
Ensam kaffedrickare här hemma. Kommer nog inte upp i fullt 2000 koppar, men 1500 känns nära. Finns reko maskiner för runt 4000kr och uppåt. Vettig kapselmaskin är väl inte gratis heller.
Räkna lågt på att maskin används i 5år. över 7000 koppar kaffe. Kapslarna ligger väl från 3:-st och uppåt. Vi har väl alla gått grundskola och behärskar vanliga räknesätt.
Eller säg att 2 pers som dricker 3 koppar om dagen. Minst en tjuga om dagen. För de pengarna kan jag mala upp två påsar bönor i veckan vilket aldrig kommer ske
Visst kan vissa kapslar vara helt ok, det kan jag erkänna. Men långt från resultat av nymalet och nybryggt.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg