Det kommer nog på fredag, har lite bilder i telefonen men hittar inte kabeln. Coiloversna är ihop på alla sidor runt om förutom högerbak.. Hann inte det i helgen.. försökte byggda en lite diskret hållare till volt/oljetemp mätaren, men gick inge vidare..
Så fortsätter med coilisarna imorgon tror jag. Förhoppningsvis får jag mina däck i helgen också så jag kan börja ställa in höjd osv rätt..
Fick ett samtal idag att min däckdimension jag ville ha inte går att fixa innan Elmia. Så valde 225/40 istället ;s Hmm, hoppas dem inte tar i skärmarna bara.. aja,, återstår att se. Får ialf däcken imorgon om allt går som det ska med frakten.
Bilen är förövrigt "färdig" ska bara ställa in coilisarna om däcken passar ;D
Det blev någon ny version av Falken däck, har samma på 525:an och är nöjd som fan även i spöregn.. så därför jag inte ville byta märke och fick gå ner från 235:or till 225or.. men ser det på ljusa sidan nu blir det billigare att byta däck
Bilen står nu på egna "ben" igen efter monteringen av coiloversna.. Dock väntar den på sina nya fälgar och däck.. Därför har jag ännu inte sänkt ner den där den vara..
Fronten fick plockas av om man ville höja upp bilen där bak. Tog i efter 3 drag,
Fan jag vill också att brudar klädda skandalöst ska komma och posera vid min bil, hoppas du får många såna på Elmia ;D Kommer nog köra 525:an ner dit, köpt en E34 i "vinterskick" istället för äcklig Volvo 740 som andrabil. Ska bli kul att se din snuskiga pärla där, och 225 tycker jag är lite brett, du ska ju stretcha!
Du har en fin bil och verkar göra ett riktigt bra jobb med den. Vore de inte enklare o ställa upp bilen på nått fram istället för o plocka av fronten för o hissa den bak?
Fan jag vill också att brudar klädda skandalöst ska komma och posera vid min bil, hoppas du får många såna på Elmia ;D Kommer nog köra 525:an ner dit, köpt en E34 i "vinterskick" istället för äcklig Volvo 740 som andrabil. Ska bli kul att se din snuskiga pärla där, och 225 tycker jag är lite brett, du ska ju stretcha!
Haha, ja.. bara dem flyttar sig när jag ska köra iväg
Jaså? trevligt jag vill också ha E34 igen.. haha saknar min gamla vita pärla! Du får komma och titta tycker jag, 225 blir nog bra.. annars får jag stretcha nästa gång det blir nya däck (typ om 2 månader)
Du har en fin bil och verkar göra ett riktigt bra jobb med den. Vore de inte enklare o ställa upp bilen på nått fram istället för o plocka av fronten för o hissa den bak?
Får inte in domkraften där fram annars hade jag gjort så.. Hade iofs kunnat köra upp på ett par plankor och sedan höjt den, men känns lite riskabelt när jag inte har luftat bromsarna än..
Dessutom skulle jag ändå montera dimljusena.. och lite sådant..
Monterat och målat bromsoken bak också idag, och inställt på samma höjd på båda sidor.. Får säkert ändra när jag får mina andra fälgar men samma utgångsläge nu ialf..
Eller, detta är mest till Jimpa00 som jag vet har samma system.. Lånar även hans bild då jag inte har någon på "krängningstagen" eller vad dem kallas..
Jag kan inte hitta vart fan dem ska fästas på min bil,.. dem är med på bilden här uppe.. Man ska byta ut orginalarna mot dessa som är kortare som finns på Jimpas bild. Men har jag förstått det rätt att det finns två olika lösningar? Jag har en Individiul som det står i texten.. Men jag har fan inte dem dära stagen på min bil.. Var och letade idag 2 ggr men dem finns inte.. Så är det så att jag kan skita i dem, för jag har ett annat "chassi" eller lösning på det.. ?..