så ja du e de bara ett par gången kvar tills de e vinter vila. ellr nja vila å vila.. massa garage meck vilka säger reda nu att dom kan komma på fredag då? bara hoppas de e fin fint väder.. ha de gött gubbar
Kan ni gissa vad som hände efter att jag meckat på reservhjulet? PUNKA igen! på reservfanskapet, så i med en burk reparation. sen fick castells bil punka på natten också men han fick separation så det small av lite ABS kablar och sånt
Nåja jag fick äntligen min fredagsbärs efter jobbet.
Kan ni gissa vad som hände efter att jag meckat på reservhjulet? PUNKA igen! på reservfanskapet, så i med en burk reparation. sen fick castells bil punka på natten också men han fick separation så det small av lite ABS kablar och sånt
Nåja jag fick äntligen min fredagsbärs efter jobbet.
hahaha, fan va surt Det är bara till att handla 2 nya bakdäck nu då
Vart åkte alla efteråt när jag haltade hemmåt? tror jag fått på nya sulor till nästa fredag.
Hade tänkt föreslå att vi filmade lite kvälls-cruise, men tyvärr är kamerorna jag beställde försenade hoppas hoppas dom kommer i veckan. Då tar jag med dom så får dom som vill vara med
Har allt funderat på det Provat att höja den 10mm eller nått till att börja med, hoppas det hjälper.
LÄGG AV MED DE BARNSLIGHETERNA!!!! Ställ dig i skamvrån!!!!
Här ska fan inte höjas, det är som att svära i kyrkan!!!! Bredde gubbelille.... Jag och rasmus kan hjälpa dig
Blev 12mm igår, har inte hört något skrap idag iaf. Fast jag kör ju så lugnt så varför skulle det skrapa i? Haha, ja tackar ja... ska ni bredda min bil så misstänker jag att ett flak öl och en stor slägga finns med i bilden?!
Har allt funderat på det Provat att höja den 10mm eller nått till att börja med, hoppas det hjälper.
LÄGG AV MED DE BARNSLIGHETERNA!!!! Ställ dig i skamvrån!!!!
Här ska fan inte höjas, det är som att svära i kyrkan!!!! Bredde gubbelille.... Jag och rasmus kan hjälpa dig
Blev 12mm igår, har inte hört något skrap idag iaf. Fast jag kör ju så lugnt så varför skulle det skrapa i? Haha, ja tackar ja... ska ni bredda min bil så misstänker jag att ett flak öl och en stor slägga finns med i bilden?!