För att hjälmen envisas med att röra sig lite. Plus, har remmen väldigt lös. Nog för jag hade behövt köpa en snäppet mindre hjälm, men känns ändå tryggare om jag kunnat spänna den lite extra.
titta på en ny hjälm som passar
håller med där, hjälmar är som skor bara för att de ser ungefär likadana ut betyder det inte att alla har samma passform lika lite som att allas huvud har samma form...
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
För att hjälmen envisas med att röra sig lite. Plus, har remmen väldigt lös. Nog för jag hade behövt köpa en snäppet mindre hjälm, men känns ändå tryggare om jag kunnat spänna den lite extra.
du sa det själv.. BYT HJÄLM nu e du snäll. & köp ALDRIG NÅGONSIN en begagnad. även om det e asbra pris från din bäste vän
Om hjälmen rör sig är den för stor. Som Goffe skrev jag har inte min rem lös men ändå vidrör den inte halsen.
Vad är det för märke på hjälmen?
Det är en 4bikers köpt på handelsboden.
KHRacing skrev:
_DamnIt skrev:
du sa det själv.. BYT HJÄLM nu e du snäll. & köp ALDRIG NÅGONSIN en begagnad. även om det e asbra pris från din bäste vän
Nej nej, skulle inte få för mig att köpa en begagnad. Då formar den ju inte sig efter mitt huvud. Men får väl se till at få tummarna loss ur röven och köpa mig en ny hjälm istället.
På trafikskolan köpte dom nya shoei för typ 7k med låg ljudnivå m.m dom var faktiskt jävligt underbara, Köptes från tyskland för 3500 st, alltså 2 till priset av en...samma garantier m.m
Någon som vet ifall det finns BMW överdrag till motorcyklar där det är någon logga på? Bifogar en bild så ni ser ungefär vad jag vill ha. Vädertätt eller inte spelar ingen roll, ska mest vara som dammskydd i garaget och då hade det ju varit skoj om det ändå ser någorlunda fint ut Hittade ett till S1000RR men det är inte aktuellt för min del, haha!
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
På trafikskolan köpte dom nya shoei för typ 7k med låg ljudnivå m.m dom var faktiskt jävligt underbara, Köptes från tyskland för 3500 st, alltså 2 till priset av en...samma garantier m.m
Sämsta de någonsin kunnat gjort tyvärr.
Olika världsdelars befolkning har olika huvudformer, så även Skandinavien gentemot norra europa.
Därför man aldrig skall köpa hjälm på ebay från exempelvis USA
Sämsta de någonsin kunnat gjort tyvärr.
Olika världsdelars befolkning har olika huvudformer, så även Skandinavien gentemot norra europa.
Därför man aldrig skall köpa hjälm på ebay från exempelvis USA
Chilla ok, jag skrev vad jag fått lära mig, inget annat.
& samtidigt - hur vet du detta är så sant då inom EU.. låter rikrtigt korkat, men jag tror du menar "inom Europa"
tror du sen att importörerna lämnnar ut denna infon ?. aldrig, då förlorar de pengar såklart. endast fabrikerna kommer med denna infon, & tro mig, inte lätt att få ärligt svar från en fabrik, eller hur ?
Hej. fyller 24 imorgon och ska börja på tung mc nu tänkte jag. skickade in om handledarskap och körkortstillstånd igår med e-legitimation och betalade in direkt. hur långt tid tar de på ett ungefär innan man får papperna ?
Hej. fyller 24 imorgon och ska börja på tung mc nu tänkte jag. skickade in om handledarskap och körkortstillstånd igår med e-legitimation och betalade in direkt. hur långt tid tar de på ett ungefär innan man får papperna ?
mellan 2 veckor och tre månader Har sökt tre gånger och snittet ligger väl på en månad ungefär men det borde vara mindre nu när det är lågsäsong
mellan 2 veckor och tre månader Har sökt tre gånger och snittet ligger väl på en månad ungefär men det borde vara mindre nu när det är lågsäsong
tack så mkt. hoppas de går fort iaf:) ska bli kul o få köra lagligt så man slipper bli tagen
tack så mkt. hoppas de går fort iaf:) ska bli kul o få köra lagligt så man slipper bli tagen