leksak: Ja precis, en egen avdelning kanske så att de som vill söka på bilar hittar bilar o likadant för motorcyklar ! Frågan är bara hur man ska lyckas övertala ledningen att fixa detta ?
Yee... kan väl inte va så svårt att lägga till lite hojmärken i tabellen, gör väl inget om bilfolket får bläddra förbi ett par hojar då o då, de flesta gillar väl att se en hoj eller två
Tänkte höra lite om köpråd. Letar mc årsmodell -00 och framåt. Är på jakt efter en glidare. Har kollat en del på Yamaha xvs1100 dragstar. Tycker de är riktigt snygga. Men har läst att många tycker de är lite sega. Finns det någon annan mc ni rekommenderar? Enda kravet är att passageraren ska ha ryggstöd.
Tänkte höra lite om köpråd. Letar mc årsmodell -00 och framåt. Är på jakt efter en glidare. Har kollat en del på Yamaha xvs1100 dragstar. Tycker de är riktigt snygga. Men har läst att många tycker de är lite sega. Finns det någon annan mc ni rekommenderar? Enda kravet är att passageraren ska ha ryggstöd.
Jag åker xv1600 wildstar och är mkt nöjd med den, bild hittar du på förra sidan tror jag !
farsan har en till salu, just precis 1100 dragstar classic, fullutrustad.
Om du är intresserad så pma.
Och nej som glidare är de verkligen inte sega, de är lättkörda och rätt bra drag i de faktiskt, pappas vn1500 är mycket segare att köra.
Nu ikväll märkte jag ett jävligt jobbigt problem. Körde hoj till kstad och sen hem, de var mörkt såklart. Nästan varenda jävel bländar mig med helljuset när jag kört på halvljus och mitt halvljus bländar inte då jag kollat upp de själv faktiskt. Har bilförare problem med att en hoj är ute i mörkret och kör?? sjukt jobbigt.
Har du inte lärt dig att på en hoj har man inga medtrafikanter, bara mottrafikanter.
Det är väl sånt man får leva med. Går ju aldrig åka en sväng utan att folk bråkar. MC-åkare är inte uppskattade bland andra.
Svenska avundsjukan kallas det visst
Och jävligt störigt , tycker de borde visa lite medkänsla när man sitter på en hoj i mörker och inte har lika stor ljusbild som en bil.
Jo man har varit med om en jäkla massa idioter som försöker jävlas med en när man kör hoj, blev "jagad" av ett smarthuvud häromdagen på småvägar, han ville visa att han var tuff och jag kunde inte vägen utantill