3881
Sök

Mc Tråden ! En början på en ny forumsdel?

Professionell amatör
451 Inlägg
21 april 2009
leksak: Ja precis, en egen avdelning kanske så att de som vill söka på bilar hittar bilar o likadant för motorcyklar !
Frågan är bara hur man ska lyckas övertala ledningen att fixa detta ?

AUDI - Four rings to rule them all

Fisketokig
2 997 Inlägg
21 april 2009
Grimling skrev:

Finns bara 3 vettiga alternativ. Supa ner och övertala, muta eller våld.

Har inge pengar och är inge våldsam så det blir till att supa vår käre admin under bordet och få honom att lova oss en egen del i forumet smile

Annars kan vi ju posta kors och tvärs med div mc-relaterat och se om det resulterar i nytt forum eller avstängningar big_smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Professionell amatör
451 Inlägg
21 april 2009
Martin 9-3 skrev:
Grimling skrev:

Finns bara 3 vettiga alternativ. Supa ner och övertala, muta eller våld.

Har inge pengar och är inge våldsam så det blir till att supa vår käre admin under bordet och få honom att lova oss en egen del i forumet smile

Annars kan vi ju posta kors och tvärs med div mc-relaterat och se om det resulterar i nytt forum eller avstängningar big_smile

Lets go !  ^^

Kanon..
1 473 Inlägg
21 april 2009
Yee... kan väl inte va så svårt att lägga till lite hojmärken i tabellen, gör väl inget om bilfolket får bläddra förbi ett par hojar då o då, de flesta gillar väl att se en hoj eller två smile

född blåvit
624 Inlägg
21 april 2009
Hallstedt skrev:
Har beställt nya dekaler till crossen för en snabbare cross går ju fortare, Kan man ha snyggare dekaler?

Läckra, men du menar kanske att en snyggare hoj går fortare?
wink

Däcksparkare, gnällspik, retsticka
48 Inlägg
22 april 2009
dabby skrev:
Hallstedt skrev:
Har beställt nya dekaler till crossen för en snabbare cross går ju fortare, Kan man ha snyggare dekaler?

wink

hehe ja iofs.. men om man har snyggast hoj i depån så vinner man ju där iaf.

Kanon..
1 473 Inlägg
22 april 2009
Hallstedt skrev:
dabby skrev:
Hallstedt skrev:

wink

hehe ja iofs.. men om man har snyggast hoj i depån så vinner man ju där iaf.

Dedär gäller väl bara på RR, MX ska ju vara lite lagom slitna big_smile

SQ
1 343 Inlägg
22 april 2009
Nu så blir de snart av.. inskrivning början på nästa vecka.. mc tung.. smile

Ljudnörd!

Kanon..
1 473 Inlägg
23 april 2009
Lardi skrev:
Nu så blir de snart av.. inskrivning början på nästa vecka.. mc tung.. smile

Härligt...lycka till då

Allansson
23 april 2009
Tänkte höra lite om köpråd. Letar mc årsmodell -00 och framåt. Är på jakt efter en glidare. Har kollat en del på Yamaha xvs1100 dragstar. Tycker de är riktigt snygga. Men har läst att många tycker de är lite sega. Finns det någon annan mc ni rekommenderar? Enda kravet är att passageraren ska ha ryggstöd.

Administratör
2 990 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
Bor du i nässjö har du ju världens bästa mc firma i byn typ så en yamaha får du ju köpa i alla fall !

En kopp av den svarta såsen...

Professionell amatör
451 Inlägg
23 april 2009
Allansson skrev:
Tänkte höra lite om köpråd. Letar mc årsmodell -00 och framåt. Är på jakt efter en glidare. Har kollat en del på Yamaha xvs1100 dragstar. Tycker de är riktigt snygga. Men har läst att många tycker de är lite sega. Finns det någon annan mc ni rekommenderar? Enda kravet är att passageraren ska ha ryggstöd.

Jag åker xv1600 wildstar och är mkt nöjd med den, bild hittar du på förra sidan tror jag !

Allansson
23 april 2009
Goffen skrev:
Bor du i nässjö har du ju världens bästa mc firma i byn typ så en yamaha får du ju köpa i alla fall !

Jo Yamaha är ju nästan ett givet val.

Däcksparkare, gnällspik, retsticka
48 Inlägg
23 april 2009
Allansson har du kollat på Yamaha xv1700 warrior?? De är jävligt coola rätt ovanliga dock... Kolla me Jesper på mascot han har haft en sån

Muttley
23 april 2009
Allansson skrev:

farsan har en till salu, just precis 1100 dragstar classic, fullutrustad.

Om du är intresserad så pma.

Och nej som glidare är de verkligen inte sega, de är lättkörda och rätt bra drag i de faktiskt, pappas vn1500 är mycket segare att köra.

Muttley
26 april 2009
Nu ikväll märkte jag ett jävligt jobbigt problem.
Körde hoj till kstad och sen hem, de var mörkt såklart.
Nästan varenda jävel bländar mig med helljuset när jag kört på halvljus och mitt halvljus bländar inte då jag kollat upp de själv faktiskt.
Har bilförare problem med att en hoj är ute i mörkret och kör?? sjukt jobbigt.

Fisketokig
2 997 Inlägg
26 april 2009
Har du inte lärt dig att på en hoj har man inga medtrafikanter, bara mottrafikanter.

Det är väl sånt man får leva med. Går ju aldrig åka en sväng utan att folk bråkar. MC-åkare är inte uppskattade bland andra.

Svenska avundsjukan kallas det visst tongue

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Muttley
26 april 2009
Martin 9-3 skrev:
Har du inte lärt dig att på en hoj har man inga medtrafikanter, bara mottrafikanter.

Det är väl sånt man får leva med. Går ju aldrig åka en sväng utan att folk bråkar. MC-åkare är inte uppskattade bland andra.

Svenska avundsjukan kallas det visst tongue

Och jävligt störigt smile, tycker de borde visa lite medkänsla när man sitter på en hoj i mörker och inte har lika stor ljusbild som en bil.

Jo man har varit med om en jäkla massa idioter som försöker jävlas med en när man kör hoj, blev "jagad" av ett smarthuvud häromdagen på småvägar, han ville visa att han var tuff och jag kunde inte vägen utantill

Administratör
2 990 Inlägg
26 april 2009
Trådstartare
Jag hade en dragstar som lånehoj.... aldrig mer... vibrerar ju sönder och för att vara 1100cc så drar den inte sååå bra....

En kopp av den svarta såsen...

Allansson
26 april 2009
Goffen skrev:
Jag hade en dragstar som lånehoj.... aldrig mer... vibrerar ju sönder och för att vara 1100cc så drar den inte sååå bra....

Blir till att provköra en så jag kan få en egen uppfattning. Men det är bra när man hör vad andra säger.

Sök