Är ju tvungen att skriva här eftersom du sa igår Hellen att du skulle ordna tjej träff
Ser fram emot detta!! Hur ser planen ut? Blir det inte lite jobbigt att ha det samtidigt som tex tullinge? Är det inte roligare å ha det lite mera enskilt så man kan spana in varandras bilar bättre?
Men tummen upp för att ni gör detta! Skoj som fan!
Det vore roligare att träffas under dom formerna. Jag kan nog styra upp något om ni kan tänka er att va i Örebro-området. camping ,grillat .ta kort i samma grusgrop som bilderna på min bil,ev en Bil orentering.mm. /Nathi
Är ju tvungen att skriva här eftersom du sa igår Hellen att du skulle ordna tjej träff
Ser fram emot detta!! Hur ser planen ut? Blir det inte lite jobbigt att ha det samtidigt som tex tullinge? Är det inte roligare å ha det lite mera enskilt så man kan spana in varandras bilar bättre?
Men tummen upp för att ni gör detta! Skoj som fan!
Det vore roligare att träffas under dom formerna. Jag kan nog styra upp något om ni kan tänka er att va i Örebro-området. camping ,grillat .ta kort i samma grusgrop som bilderna på min bil,ev en Bil orentering.mm. /Nathi
hej alla igen.. jag har inte följt tråden så noga.. har jobbat som en tok sista tiden.. men iaf..
Fan d här låter bra! många idér!! kul kul!!
jag ska ta å prata med civicbruden om allt å se va vi kan styra upp!!! om ni har ideér, skicka dom som pm till mig eller civicbruden, lättare så än att leta igenom tråden efter allt!
en tjej till här=) finns det nån som kör cordoba kanske??
en till tjej här =) kör också cordoba! kul med så många tjejer =)
Jag hade en Cordoba förut. Bästa och billigaste bil jag haft! Inte mycket som strulade med den. *saknar* Fast den var lite trött emellanåt.
aah den är bra och billig men jag håller med den är ganska trött :P haha hade som första bil en nissan sunny å den var ännu segare och billigare efter den blev de volvo 740 turbo =) kul bil säger jag bara! men dyr så nu e de cordoban
Senaste nytt nu brudar! Jag har varit i kontakt med bilsport ang detta arrangemang. Dom behöver självklart mer info å så, men d kommer jag att ge dom allt eftersom.. Kan ju säga såhär, att ju mer brudar å bilar vi e ju större e chansen att dom e intresserade av ett repotage om oss.. Men en liten notis e att dom har en del "krav" på bilar osv...
SÅ därför behöver jag nu att ALLA tjejer som e intresserade skickar ett mail till mig å berättar vilken bil ni har.
mail to hellen@hellen-tt.se
D vore väl ändå skit kul om vi kom med i bilsport?!?!
Senaste nytt nu brudar! Jag har varit i kontakt med bilsport ang detta arrangemang. Dom behöver självklart mer info å så, men d kommer jag att ge dom allt eftersom.. Kan ju säga såhär, att ju mer brudar å bilar vi e ju större e chansen att dom e intresserade av ett repotage om oss.. Men en liten notis e att dom har en del "krav" på bilar osv...
SÅ därför behöver jag nu att ALLA tjejer som e intresserade skickar ett mail till mig å berättar vilken bil ni har.
När är det tänkt att det skall gå av stapeln?på ett ungefär Kommer att jobba kneppiga tider isommar Det skulle vara kul att vara med.