Började på att dela bakvagnen jag köpt tog lite bilder men hann inte ladda upp den var tvungen att åka och handla, fick reda på att jag ska jobba 0700 imorgon så det blev panik så tyvärr hann jag inte med det jag tänkt.
Då var bakvagnen delad och fint uppradad. Trevlig godis, nu saknas bara sviktstålaxlarna också.. Orken tryter tyvärr eftersom jag fick gå upp kl 6imorse och jobba som en gnu. Men det finns ju en morgondag också!
Idag har jag rivit ut mattan i bilen och hittat lite mer fin rost. Rena ankdammen efter jag har tagit bort Mtechpaketet så trösklarna stått vidöppna in i kupén
Glömde lägga upp bilderna på skyltbelysningen, något rostskadat där också. Får köpa hela den plåtbiten för det är inte helt enkelt att knacka till plåten där och det syns ju väl också.
Sen hittade jag en lapp under baksätet någon som vet vad det betyder? Förstår så mycket att det är en ordersedel av något slag, tänkte om det betyder något spec, unik bil/serie kanske?
vet hur de där me ankdammen känns fick dammsuga me vatten dammsugare för jag hade så mycket vatten i min bil kul projekt de här . ljudet i 5orna går inte av för hackor /B.O
inte så farligt me rost me tanke på bilens ålder , jag rostlaga min e30 innuti i helgen me ända stället jag hade rost va under pedalerna in mot kanten, lycka till
* Igår skickades min ekonomiplåt ifrån Tyskland så den bör landa innan helgen. * Beställningen hos PPF av Sviktstålaxlar är lagd * Var och hämtade 325bärarmar bak hos Peter i Ljungby (stort tack) så nu har jag skivbromsar bak också * Var en sväng hos Henke(Torpis) i Ljungby och åkte 450hk+ s40 med diff igår, mycket kul! Stort tack för motiveringen =p * Fick mina stålomspunna bromsslangar med teflonskydd igår * Var på Haraldnyborg och handlade på mig en 2.5hk/24lt kompressor till så jag kan blästra riktigt 5hk räcker ju hyffsat.
Det rör sig i rätt riktning, kontot är på noll men glädjen är på topp. Blev tyvärr inkallad på jobb har sovit typ 4h inatt så man lär va dö ikväll så de blir nog inget gjort, misstänker att det är jobb resten av veckan också.. Det goa är att det är 13h's dagar så det blir bra pengar.
* Igår skickades min ekonomiplåt ifrån Tyskland så den bör landa innan helgen. * Beställningen hos PPF av Sviktstålaxlar är lagd * Var och hämtade 325bärarmar bak hos Peter i Ljungby (stort tack) så nu har jag skivbromsar bak också * Var en sväng hos Henke(Torpis) i Ljungby och åkte 450hk+ s40 med diff igår, mycket kul! Stort tack för motiveringen =p * Fick mina stålomspunna bromsslangar med teflonskydd igår * Var på Haraldnyborg och handlade på mig en 2.5hk/24lt kompressor till så jag kan blästra riktigt 5hk räcker ju hyffsat.
Det rör sig i rätt riktning, kontot är på noll men glädjen är på topp. Blev tyvärr inkallad på jobb har sovit typ 4h inatt så man lär va dö ikväll så de blir nog inget gjort, misstänker att det är jobb resten av veckan också.. Det goa är att det är 13h's dagar så det blir bra pengar.
Over and out!
Kul att det går framåt.
Lite OT: Får man fråga vad du jobbar med när du bli "inkallad" på så kort varsel hela tiden?
Over and out!
Kul att det går framåt.
Lite OT: Får man fråga vad du jobbar med när du bli "inkallad" på så kort varsel hela tiden?
Underentréprenör, jag hyr ut mig till andra företag som behöver en extra gubbe med kort varsel.
Larven_90 skrev:
Härligt bygge:D Inget går upp mot ljudet i 5orna:D btw. vart ifrån betällde du ekonomiplåten?