Bara att göra om det igen! (Zlatans sambo bötfälld för toning på sidorutorna)

Lardi SQ
20 juni 2008 · 1 343 Inlägg

ja på aftonbladet skriver dom om dom mest onödiga sakerna.. ja har varit på första sidan å fan vilketproblem de blev iom de.. haha rättgång å hela skiten

Ljudnörd!
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
20 juni 2008 · 2 456 Inlägg

tongue Ja nyhets blaskor med nyhets torka ..... snacka om vem bryrsig ..... det e som i staterna vissa
delstater får du tona runt om å vissa ej .... det e löjligt igentligen denna klapp jackt på oss bilister
men till en viss grad toning på rutorna skall man kunna ha tycker jag ej typ limo svart på fram rutorna
det förstår jag själv då man ej ser ett skavatt i mörker ... då jag tog lite mörkare fram på en av mina
ex bilar ....

//W

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Larzzone
20 juni 2008 · 17 Inlägg

JapMax skrev:
Hon är ju fett snygg iaf! smile
Gillar polisen i artikeln, när de är två brott halverar vi det ena, så hon fick 250kr rabatt. Fifan det måste ha känts bra iaf tongue

Förövrigt hade snuten tagit mig för tonade rutor i samband som de ger mig 3600kr i böter och knycker mitt körkort hade jag blivit vansinnig! Jag hade väl inte slått ner snuten men jag hade svurit som fan när de åkt wink

Fett snygg??? Var fan då? yikes

Hellre Hemi
roxe Jesus didn´† Tap
20 juni 2008 · 1 146 Inlägg

Otroligt viktigt.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Lardi SQ
20 juni 2008 · 1 343 Inlägg

Larzzone skrev:

JapMax skrev:
Hon är ju fett snygg iaf! smile
Gillar polisen i artikeln, när de är två brott halverar vi det ena, så hon fick 250kr rabatt. Fifan det måste ha känts bra iaf tongue

Förövrigt hade snuten tagit mig för tonade rutor i samband som de ger mig 3600kr i böter och knycker mitt körkort hade jag blivit vansinnig! Jag hade väl inte slått ner snuten men jag hade svurit som fan när de åkt wink

Fett snygg??? Var fan då? yikes

ja lite överallt, hon va juh inte ful, men fortfarande värd en böter big_smile

Ljudnörd!
Cappucino @ GARAGET.ORG
20 juni 2008 · 229 Inlägg

e det samma porsche som i rene möter cirkus zlatan? isåfall så kan man se där hur mkt rutorna är..KOLSVART!! hahah

Volvo V70 2.5 GLT "T-Grön" (2000)
Digital_Kicker
20 juni 2008 · 3 721 Inlägg

räcker det inte att man ser Zlatan spela kasst i landslaget? Man måste se hans namn på varje jädrans sida på internet också.

R1kard V-Power
21 juni 2008 · 1 186 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
räcker det inte att man ser Zlatan spela kasst i landslaget? Man måste se hans namn på varje jädrans sida på internet också.

Säg en som spelar bättre än Zlatan i svenska landslaget?

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
Lardi SQ
21 juni 2008 · 1 343 Inlägg

Konbanan skrev:

Digital_Kicker skrev:
räcker det inte att man ser Zlatan spela kasst i landslaget? Man måste se hans namn på varje jädrans sida på internet också.

Säg en som spelar bättre än Zlatan i svenska landslaget?

håkan hellström?  lol (ironi)

Ljudnörd!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang