4603
Sök

var hittar man sänksatser till Passat vr6 -95 till bra pengar?

388 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
som topic säger så undrar jag vart man kan hitta sänksats till min passat vr6?
dom satser som jag har hittat för hyffsade pengar står det i parantes att det är ej till vr6! sad

tack på förhand

Mvh thomas

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
23 september 2008
Om du går in på www.forza.se och kollar i H&Rs listor så har du fjädrar till din. Det finns nog inga till bra pris till din då den är väldigt ovanlig.

388 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
okej men borde inte andra sänksatser finns som passar då? t ex till kombi varianten borde väl vara samma lr?

Mvh thomas

1 498 Inlägg
6 oktober 2008
Där finns på ebay.de till vettiga priser.

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
7 oktober 2008
Smuurf skrev:
okej men borde inte andra sänksatser finns som passar då? t ex till kombi varianten borde väl vara samma lr?

Mvh thomas

Bak kanske det passar men fram är jag tveksam. Du har ju en rätt tung motor fram som inte finns i vanliga passaten.

388 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
Rspeter skrev:
Smuurf skrev:

Mvh thomas

Bak kanske det passar men fram är jag tveksam. Du har ju en rätt tung motor fram som inte finns i vanliga passaten.

nej jag vet men det finns ju fortfarande passat vr6 kombi som är iaf något vanligare än sedan modellen lr? den borde väl passa isåfall?

behöver enbart fjädrar iaf för stötdämpare har jag redan hemma.

Mvh thomas

VW Ägare
1 011 Inlägg
7 oktober 2008
Kolla med OCL brorssons. De har både coilovers från KW och sänkfjädrar från Eibach.

Henrik Eberlund

Sök