vet att de finns massa angåengde lmm trådar. Men har en 855 t5 som har trimmmats bra. H-profilare nya kolvar/ringar Mira fräst topp mm 040 pump 630cc deka spridare kkk24 snurra
Så ja undrar vilken storlekt man borde ha på lmm? en s60r har ja 77mm invändigt men ja har ju större spridare, men dock samma snurra.
Skaffa en programvara som är gjord för just din motor istället för att labba med lmmhus för att lura din nuvarande programvara. Det lönar sig i längden.
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
mm de är tänkt att köra på 3 bars gruundtryck, sen vet ja inte ifall de ska vara något annat ifall man mappar om den på e85. vet att ja med hade fått fram ungefär dom siffrerna med 87,6mm Vart kan man få tag på så stort rör lite smidigt?
Mitt hus är byggt av ett alu-rör med 90mm inner. Ska duu däremot köra på E85 istället för bensin så blir det en annan storlek om du inte byter till större spridare.
När jag byggde en lmm för ett tag sen så köpte jag ett för stort alurör som jag kapade av en viss bit av omkretsen jämns med hela röret, köpte 2 lagom stora t-bultslangklämmor och drog ihop röret med lite silikon imellan. Då kan du få exakt den arean du vill ha. Lätt och smidigt, kom faktiskt på lösningen själv Då jag hade problem med att hitta rör som var rätt storlek på. Blev det en luddig förklaring så skicka ett PM så ordnar vi lite bilder
Bara att surfa runt på olika stylingsidor och kolla deras sortiment av alurör. Börja med att kolla alutech.