Kommer inte in i min 330ci cab

ErikAllansson
30 december 2010 · 2 Inlägg

Jag ställde av min 330ci cab för ca 1 månad sen men efter ca två veckor efter avställningen skulle jag in i den men det gick inte!

Detta va innan det blev minusgrader ute och då gick den inte att öppna så kan inte vara att dörrarna har frusit. När jag ställde av den så låste jag den med knappen på nykeln så larmade så klart. Nu är batteriet utsuget och jag kan inte heller låsa upp förardörren manuellt (där det enda nyckelhålet finns) för när jag vrider om åker låsknappen upp men går ej att öppna dörren, har försökt med vilja och våld.

jag kommer inte åt batteriet på ngt sätt för att det är ju i skuffen och där är det bara elöppning.

Är det nån som har någon idé om hur jag ska göra?

Känns ju som om jag måste kunna få el i systemet på ngt annat sätt.

tacksam för alla tips.

(vill slippa knacka en ruta eller skära upp taket) tongue

falmo
31 december 2010 · 473 Inlägg

du har inget drag på den heller .
jag skulle försöka ta mig in via dörren trots allt . genom att ta en tråd , gammal hederlig stålantenn och försöka komma åt knoppen på båda dörrarna . gär det att komma åt huvlåset via grillen ?
lycka till !

lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
31 december 2010 · 2 456 Inlägg

ErikAllansson skrev:
Jag ställde av min 330ci cab för ca 1 månad sen men efter ca två veckor efter avställningen skulle jag in i den men det gick inte!

Detta va innan det blev minusgrader ute och då gick den inte att öppna så kan inte vara att dörrarna har frusit. När jag ställde av den så låste jag den med knappen på nykeln så larmade så klart. Nu är batteriet utsuget och jag kan inte heller låsa upp förardörren manuellt (där det enda nyckelhålet finns) för när jag vrider om åker låsknappen upp men går ej att öppna dörren, har försökt med vilja och våld.

jag kommer inte åt batteriet på ngt sätt för att det är ju i skuffen och där är det bara elöppning.

Är det nån som har någon idé om hur jag ska göra?

Känns ju som om jag måste kunna få el i systemet på ngt annat sätt.

tacksam för alla tips.

(vill slippa knacka en ruta eller skära upp taket) tongue

Inget dolt nyckel hål på bakluckan ....  ??

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
De-Stijl
31 december 2010 · 37 Inlägg

Hey

Skickade ett PM till dig!!!

Chevrolet IMPALA SS "HEY HO LETS GO" (1965)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang