Billig plats att köpa däck på online.

Robbansj
14 juli 2011 · 106 Inlägg

som topic säger. vet att däckonline.com finns. någon som har någon bra/dåligt att säga om dom?

//robban

NIzmO Ollikkala Racing
14 juli 2011 · 1 724 Inlägg

Jag har handlat från däckonline flera gånger helt utan problem så jag tycker att dom är bra, har även vart noga med att kolla tillverknings datum på däcken och aldrig fått gamla däck som vissa verkar påstå att man får.

- Time Attack -
Nissan Cherry turbo "Pulsar Turbo ET" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
Lanjin
14 juli 2011 · 757 Inlägg

köpt flertalet av mina däck därifrån. aldrig haft strul med dom.
speciellt mc däcken brukar vara bra pris på.

Brådhis * Voff voff *
14 juli 2011 · 10 293 Inlägg

Har oxå handlat där ett flertal gånger! Mycket nöjd med däcken, priset och leveranstiden!

Jag har inte heller fått "gamla" däck utan det handlar om däck tillverkade inom senaste kvartalet i samtliga fall!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
Muttley
14 juli 2011 ·

Köpt alla mina däck där.
Till bil köpte jag nankang av någon variant skitbilligt. Och jag var helt nöjd med dem, pendla till jobb just då och de fungerade bara bra.

Till mc har jag gjort tabben att jag köpte dunlop (kommer inte ihåg vilket) som tog slut efter dryga 200 mil lugn körning. 
Men kör just nu med full bore usa på hojjen och är riktigt nöjd.

Snabb leverans må jag säga med. Bara man har någon som tar emot dem av posten.

Robbansj
14 juli 2011 · 106 Inlägg

tkd_rille skrev:
Köpt alla mina däck där.
Till bil köpte jag nankang av någon variant skitbilligt. Och jag var helt nöjd med dem, pendla till jobb just då och de fungerade bara bra.

Till mc har jag gjort tabben att jag köpte dunlop (kommer inte ihåg vilket) som tog slut efter dryga 200 mil lugn körning. 
Men kör just nu med full bore usa på hojjen och är riktigt nöjd.

Snabb leverans må jag säga med. Bara man har någon som tar emot dem av posten.

alltså någon som tar emot dom när dom levererar hem? för frakten ingår väl i priset?

annars trevligt att höra! får bli stammis där då smile

tack alla!

Muttley
14 juli 2011 ·

Robbansj skrev:

tkd_rille skrev:
Köpt alla mina däck där.
Till bil köpte jag nankang av någon variant skitbilligt. Och jag var helt nöjd med dem, pendla till jobb just då och de fungerade bara bra.

Till mc har jag gjort tabben att jag köpte dunlop (kommer inte ihåg vilket) som tog slut efter dryga 200 mil lugn körning. 
Men kör just nu med full bore usa på hojjen och är riktigt nöjd.

Snabb leverans må jag säga med. Bara man har någon som tar emot dem av posten.

alltså någon som tar emot dom när dom levererar hem? för frakten ingår väl i priset?

annars trevligt att höra! får bli stammis där då smile

tack alla!

Ja frakten ingår i priset på varje däck.
Ja första gångerna jag beställt där har jag skrivit i kommentarsfältet att de kan slänga däcken på bakgården på leveransadressen.
Men nu för tiden så vill posten inte lämna ut dem utan en underskrift av någon som tar emot. Vissa postgubbar är så snälla att de ringer ut och kollar av med en.
Men de är heller ingen fara om du inte kan vara hemma för då får du bara hämta de på närmaste postställe. Iallafall fick jag göra de när jag fick hem framdäck till bågen. Vet inte om ett ombud gillar 4 bildäck wink

Robbansj
14 juli 2011 · 106 Inlägg

haha men endå tongue

lysande! har en uppsättning sunny 205-40/17 som jag är ganska nöjd med men allt har ju sitt slut, så då beställer jag 4st därifrån smile

tack igen!

frankbuick
16 juli 2011 · 20 Inlägg

har beställt 50-60st däck bara i år. funkat perfekt varje gång. va några 14 tums däck som va 2,5-3år gamla. Men spela ingen roll för min del:)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang