Hejsan, har en anmärkning på besiktningen om spindelleden. "Spindelled, höger, undre, främre, glapp" hur byter jag det här? Har hört att det inte säljs separat och ska/bör byta länkarmen Bilen är en a4 -86 1,8 20v. Är det krånligt/svårt att byta? Har garage och verktyg men har aldrig get mig på att byta det. Men nu är det dags
Ps: Var metodisk och ta det lugnt så går det bra att byta den. Jag har gjort detta på ett par bilar, hissa upp bilen lika mycket på båda sidor så slipper du bråttas med krängningshämmaren i onödan.
Ser inte och låter ju inte så svårt För väl se hur det blir när man byter det sen haha. Något förslag på vart jag kan köpa delarna? Har kollat mekonomen dom har fast är lite osäker vad jag ska köpa :p Vill inte stå med fel delar hehe. Tack
Ser inte och låter ju inte så svårt För väl se hur det blir när man byter det sen haha. Något förslag på vart jag kan köpa delarna? Har kollat mekonomen dom har fast är lite osäker vad jag ska köpa :p Vill inte stå med fel delar hehe. Tack
mekonomen bds skruvat osv använder regnumret så chansen att få fel delar är inte så stor.