4130
Sök

Diffar

27 Inlägg
4 september 2012
Trådstartare
Tja det här är ett väldigt omtalat ämne här på garaget det vet jag. Men hitta inget bra inlägg om de så vet någon om de finns ett inlägg om detta redan me vettiga svar så är jag väldigt tacksam om en länk dit!
men finns det någon som vet vart man kan köpa lite olika diffar på nätet förutom bakaxel.se då jag har väldigt dåliga erfarenheter av dom....
är alltså ute efter antingen en lammel diff eller en torsen diff även intreserad i fall någon här har något sånt till salu!

MVH// Björn

http://www.garaget.org/?car=250271
"Oversteer is when you're having fun, and your friends in the car think they're going to die. Understeer is when you're friends in the car are having fun, and you think you're going to die."

Forummoderator
26 563 Inlägg
4 september 2012
Härlig topic..

Hört talas om www.blocket.se?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

3 354 Inlägg
4 september 2012
3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
•Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
•Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkänt
Senast redigerat av Seth (4 september 2012)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Sök