5 september 2012
Trådstartare
Eftersom jag aldrig fått något svar nästan testar jag igen, kan skriva lite mer detaljerat..
Till förra lyktan(original) hade jag gul, vit, grå och brun kabel. Den ska tydligen passa i den nya kontaken som följer med angel eyes lyktorna(en kabelhärva med relä osv), men de gör den inte, och klippte och skarva ihop dom ist, först funkade allt rätt bra, sen så slutade ena lyktan funka, sen andra, tänkte fan, de e kört, men visade sig vara säkringar, satte tillbaka alla, men då funkade bara 1 lykta..
Den gula som ska in i lyktan är +, och den verkar trasig för att jag inte fick halvljuset och funka (gul är + till halvljus, grå till angel eyes och vit till helljuset)
men nu till de jag har problem med...
Får halvljuset att funka, men bara när jag har på helljus? Någon sa att hel & halv ska lysa ihop på angel eyes, då är det ju bra, annars njaaa, ringarna lyser inte alls, helljuset har jag dock inga lampor på ännu så vet inte om de kan vara nån bov i det hela.
Undrar också vart man kan dra en kabel som är kopplad att få ström när tändningen vrids på..